AndroidHealthClinic

Drugsenquete

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

--
 
Laatst bewerkt:
Kga een van de dagen een goeie hoeveelheid mephedrone inslaan:cool:. (alleen nog een oplossing zien te vinden dat mn ma de post niet opendoet..) Is gdn met klote pillen met mcpp of avonden dat er niets te vinden valt, is ook mn nieuwe ideale drug:cool:.
Viel ook totaal geen tolerantie op te merken die ik heb voor MDMA, ik was helemaal naar de klote haha:D, Als ik nu nog mdma neem krijg ik meestal alleen maar een bad trip.

GBL durf ik eigenlijk niet meer bestellen ivm met het gerecht:(.
 
heb gisteren 10 blauwe paddestoelen gefixt, zijn de enige die ik makkelijk kan regelen jammer genoeg.

heb ze wel is vaker op (maar toen icm coke, speed, veel alcohol). en ik snapte er niks meer van.
nog nooit zo gehad met pillen, maar van deze snap je gewoon niks meer.
Want me tel was leeg en ik me simkaartje verwisselen, ik vroeg wel 10 keer aan me maten of hij er in zat. ik was zo bang dat ie kwijt was.

En je gaat ervan hallucineren als het goed is, maar toen ik er net maf van werd ging ik te bed.. omdat we nog maar met zijn 3en buiten stonden en ik had er geen zin meer in.

sliep goed toen en volgende dag helemaal niet brak, ben benieuwd hoe ze straks op Renesse gaan vallen :D

(Weet niet of je er al achter bent, heb niet het hele topic gelezen)

Maar dit zijn dus 2cb pillen, vandaar dat ze anders zijn dan je normale snoeppies ;)
 
Geef mijn adres maar op :P

Ik zou maar beginnen met inslaan, ik heb gehoord dat china een van stofjes gaat controleren waar mephedrone van gemaakt word.
 
een maat van mij heeft een keer gebruikt en toen heeft de hele nacht afkick verschijnselen gehad hij werd helemaal zenuwachtig en begon te trillen en hij werd ****ing aggresief

lol? zeker dat het hero was en geen stront ofzo?

na 1 spuit ben je niet tot over je oren verslaafd maar heroine is egt de vuilste drugs. en velen zijn eraan verslaafd na hun eerste gebruik. je weet wel och na 1 keer ben ik tog niet verslaafd ik zal meer een tweede zetten. en tege je 3de kan je nietmeer zonder.
 
lol? zeker dat het hero was en geen stront ofzo?

na 1 spuit ben je niet tot over je oren verslaafd maar heroine is egt de vuilste drugs. en velen zijn eraan verslaafd na hun eerste gebruik. je weet wel och na 1 keer ben ik tog niet verslaafd ik zal meer een tweede zetten. en tege je 3de kan je nietmeer zonder.

Ik heb genoeg aan XTC, speed etc, kzou zelf eigenlijk ni weten waarom heroine te proberen, je word er toch maar moe van wat helemaal klote is.
 
Heb hier thuis wat ritalin liggen. Zal eens kijken wat dat uithaalt voor mijn concentratie (ze worden als studiepillen gebruikt in de VS)
 
Heb hier thuis wat ritalin liggen. Zal eens kijken wat dat uithaalt voor mijn concentratie (ze worden als studiepillen gebruikt in de VS)

In belgie ook, ik kreeg ze nog voorgeschreven, ze helpen wel maar kwerd der ook veel opgejaagd van, heb al eens eens 20 pillen opgesnoven maar dat effect viel ook tegen.
 
Wat is het grappigste dat jullie al meegemaakt hebben op drugs?:D
 
's Nachts aan zee out gegaan tijdens het wandelen. Kwam ik plots weer wakker in een woonwijk en wist ik totaal niet waar ik was (een woonwijk, en ik begon mijn wandeling op de dijk, go figure). Mijn pa zat dan nog voortdurend te bellen om te vragen waar ik zat en ik kon hem het maar niet vertellen. :D
Daarna kwam er politie aan (de buurtbewoners dachten dat ik een inbreker was ofzo) en uiteindelijk heb ik aan hen gevraagd mij naar een herkenningspunt te brengen ("Hoh mijnheer, ik denk dat ik verdwaald ben."). Vriendelijke mensen hoor.

Op 't moment zelf helemaal niet grappig maar achteraf bekeken best wel. :D
 
Laatst bewerkt:
Het grappigste was toen ik 11u lang vastzat in een confrontatie met de wereld in mezelf. Ik mag daarvoor nu in therapie:)
 
Wat is het grappigste dat jullie al meegemaakt hebben op drugs?:D

Met paddo's op eens in mijn proviandkast gezeten. Ik zocht iets maar toen ik er eenmaal inzat wist ik niet meer wat. Had de tijd van mijn leven. Heb er 3 uur ingezeten :D
 
Hoestsiroop met codieene in.
10eetleepels inemen, ga je ook lekker
 
Samen met paar vrienden goed op de pillen aan het doorgaan, we waren al van vrijdag bezig en zondagsmorgens zaten we bij mij thuis met nog 5 man.

We gingen effe buiten staan om af te koelen, toen een vriend ging plassen tegen de haag. Wij zitten gewoon verder te praten, zien we hem in een keer omgedraaid naar ons staan met zijn lul bloot. Wij allemaal roepen: wat doe je nou man, viespeuk? bleek dat hij gewoon flauwvalde op de pillen en in die beweging een halve draai gemaakt had :D:D:D

Hij is uiteindelijk horizontaal in zijn eigen zeik ge-eindigd :D
 
Samen met paar vrienden goed op de pillen aan het doorgaan, we waren al van vrijdag bezig en zondagsmorgens zaten we bij mij thuis met nog 5 man.

We gingen effe buiten staan om af te koelen, toen een vriend ging plassen tegen de haag. Wij zitten gewoon verder te praten, zien we hem in een keer omgedraaid naar ons staan met zijn lul bloot. Wij allemaal roepen: wat doe je nou man, viespeuk? bleek dat hij gewoon flauwvalde op de pillen en in die beweging een halve draai gemaakt had :D:D:D

Hij is uiteindelijk horizontaal in zijn eigen zeik ge-eindigd :D

tjah dat krijg je als je domme dingen doet:p
 
Haha goeie verhalen :roflol:

Grappigste bij ons was een keer toen dat een maat van mij een veel te grote trui aan had van iemand anders (het leek meer en jurk zo), en daar stond hij dan met een doodserieuze blik op de pillen rustig mee te bewegen op de muziek. Was een hilarisch zicht, we vroegen hem nog een paar keer 'gaget nog joenge" hij zo "jaja" :roflol:
 
Haha goeie verhalen :roflol:

Grappigste bij ons was een keer toen dat een maat van mij een veel te grote trui aan had van iemand anders (het leek meer en jurk zo), en daar stond hij dan met een doodserieuze blik op de pillen rustig mee te bewegen op de muziek. Was een hilarisch zicht, we vroegen hem nog een paar keer 'gaget nog joenge" hij zo "jaja" :roflol:


:D:D:D



En wanhopige verhalen, bv als ge op de speed zat, en twas allemaal op, iedereen zitten bellen naar mensen voor nog te vinden, uiteindelijk van miserie alle envelopkes leegkrabben tot er papier bij ligt, en uiteindelijk pillen platstampen en opsnuiven om toch maar iets van snuif te hebben...


Ben wel blij dat die periode voorbij was, waarin ge nooit een einde kon maken aan het weekend. Ben vroeger nog genoeg moeten gaan werken de maandagmorgen en dak van zaterdagmiddag tot zondagnacht 4uur aan 1 stuk doorgefeest had, tot alles op was van pillen en snuif :)


Heb al paar maanden niets meer gedaan, terwijl ik thuis liggen heb. Zit al de hele dag goeie muziek van vroeger te beluisteren, heb wa gedronken, en ja hoor, we gaan eens proeven xD
 
:D:D:D



En wanhopige verhalen, bv als ge op de speed zat, en twas allemaal op, iedereen zitten bellen naar mensen voor nog te vinden, uiteindelijk van miserie alle envelopkes leegkrabben tot er papier bij ligt, en uiteindelijk pillen platstampen en opsnuiven om toch maar iets van snuif te hebben...


Ben wel blij dat die periode voorbij was, waarin ge nooit een einde kon maken aan het weekend. Ben vroeger nog genoeg moeten gaan werken de maandagmorgen en dak van zaterdagmiddag tot zondagnacht 4uur aan 1 stuk doorgefeest had, tot alles op was van pillen en snuif :)


Heb al paar maanden niets meer gedaan, terwijl ik thuis liggen heb. Zit al de hele dag goeie muziek van vroeger te beluisteren, heb wa gedronken, en ja hoor, we gaan eens proeven xD

Haha da kennek, of mene vloer zitten afzoeken voor korreltjes speed of coke:D.
De eerste weken dag pille pakte ging ik vrijdags naar highstreet onder de pillen, daarna thuis slapen tot 6 uur savonds, opstaan en klaarmaken voor complex, terug feest op de pillen. Moet ik nu nimeer proberen, heb de volgende dag helemaal geen zin meer om uit te gaan.
 
Back
Naar boven