Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Deadlift is nog steeds ****ing goed..:D

Wat een gewicht ook op die T-bar rows! Lekkere korte maar krachtige training!:wl:

Prettig weekend.
 
Die 185 zit er zeker in, iets rustiger opbouwen en je trekt hem zo!
Nice gewerkt!
 
Mooie PR maar die 185 eis ik wel de volgende training.. misschien warming up en dan meteen proberen dan heb je meer kracht over wellicht nu had je al aardig was gedeadlift.

Fijn weekend gast

Mja, dacht ik ook! Eigenlijk moet ik nog tot september op reps knallen, maar met de grote 3 maak ik toch liever een uitzondering...

Volgende maand ga ik weer pieken, de bedoeling is wel dat ik binnen afzienbare tijd minimaal:

3x190 deadlift
5x100 bankdruk
3x160 squat

Jij ook prettig weekend, nog wat bijzonders van plan?

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Deadlift is nog steeds ****ing goed..:D

Wat een gewicht ook op die T-bar rows! Lekkere korte maar krachtige training!:wl:

Prettig weekend.

Light weight, baby je weet toch? :cool: jij ook prettig weekend...

Ik weet nog steeds niet wat ik ga uitfroten.... pfff...

Die 185 zit er zeker in, iets rustiger opbouwen en je trekt hem zo!
Nice gewerkt!

thnx gap, volgende week donderdag is ie van mij :fire:
 
damn man...jij gaat ook hard hoor. zijn beste cijfers die je wilt pieken, maar ook wel haalbaar in een maand voor jou.

ik ga over 2 maanden pieken, hoop dan DL200, InclineBP110, SQ130 ofzo...hoe dan ook er moet nog een hoop gebeuren...

nu nog oppassen met je blessures oue!
 
damn man...jij gaat ook hard hoor. zijn beste cijfers die je wilt pieken, maar ook wel haalbaar in een maand voor jou.

ik ga over 2 maanden pieken, hoop dan DL200, InclineBP110, SQ130 ofzo...hoe dan ook er moet nog een hoop gebeuren...

nu nog oppassen met je blessures oue!

Thnx Sjaak, het gaat verbazingwekkend goed, ik neem veel rust, en mijn voeding is op orde, dus dat scheelt een hoop. Herstel zit nu tussen de 48 en 72 uur, dus dat is erg netjes!

Jij red het makkelijk! Jouw gedrevenheid is aanstekelijk, en je bent flink sterk. Daarbij vreet je als een malle, dus dat komt zeker goed!
 
Die DB rows zijn ook best hard..

Wat versta je onder 'afzienbare tijd' ? ;)
 
Die DB rows zijn ook best hard..

Wat versta je onder 'afzienbare tijd' ? ;)

Thnx ijzer broeder :D

Afzienbare tijd, als in gisteren? :eyebrow:

Volgende maand, als ik een week of 2 weer op kracht aan het rossen ben, moet het toch wel zover zijn hoor!
 
Hey, gaat weer lekker zo te lezen (inhoudelijk ook ;) :p)
Fijn weekend!
 
Hey, gaat weer lekker zo te lezen (inhoudelijk ook ;) :p)
Fijn weekend!

Hey Sue, thnx meid, jij ook een fijn weekend! Ook nog in het ijzer gebeten vandaag? ;)
 
Hey Sue, thnx meid, jij ook een fijn weekend! Ook nog in het ijzer gebeten vandaag? ;)
nee, maar wel een flink rondje gelopen :D Morgen weer aan het ijzer (zijn net magneetjes he, als een rustdag niet goed zou zijn, zou ik nog vaker gaan :D)
 
nee, maar wel een flink rondje gelopen :D Morgen weer aan het ijzer (zijn net magneetjes he, als een rustdag niet goed zou zijn, zou ik nog vaker gaan :D)

hehehe, ik ken dat.... het staal roept weer :D

Ik ben nu een overheerlijke goulash aan het maken, een grote pan vol, en die ga ik strakkies ff lekker oppeuzelen, want ik lust onderhand wel een paard ;) (d'r zit alleen wel een flink stuk Koe in in plaats van Paard, maar goed) :D


Ik had daar zooooooo een zin in, ik denk ik geef d'r ffies lekker aan toe, en bunker mezelf ff helemaal nokkie vol :p
 
gheheh.. goedzo ik ga zo pannenkoeken bakken parapapapaa pannenkoek.. verder niet echt plannen behalve morgen los gaan met Feyenoord :D
 
Pannenkoeken zijn ook lekker :p Lust er zo een hele stapel van op...

Maak je het beslag zelf? Met een hele doos eieren erin ? :meal:

lekker schransen, je weet toch ? :cool:
 
Ghehe.. nop waren er maar 3 eieren
me zus moest weer zo nodig alles regelen ik dacht ach krijgt de pleuris
Heb me er nog amper mee bemoeid maar wel 7 pannekoeken op :D normaal eet ik er meer maar deze waren niet te kanen

Hoe was jou Goulash
 
Ghehe.. nop waren er maar 3 eieren
me zus moest weer zo nodig alles regelen ik dacht ach krijgt de pleuris
Heb me er nog amper mee bemoeid maar wel 7 pannekoeken op :D normaal eet ik er meer maar deze waren niet te kanen

Hoe was jou Goulash
Ha die goulasch van kwark zal vanacht wel door de buurt meuren:toilet:
 
Ghehe.. nop waren er maar 3 eieren
me zus moest weer zo nodig alles regelen ik dacht ach krijgt de pleuris
Heb me er nog amper mee bemoeid maar wel 7 pannekoeken op :D normaal eet ik er meer maar deze waren niet te kanen

Hoe was jou Goulash

Zo lekker, dat ik helemaal een hazeslaapje moest doen om het te verwerken haha

Ha die goulasch van kwark zal vanacht wel door de buurt meuren:toilet:

Whahahaha... Dus gaan we lekker naar de kroeg, kan ik daarzo lekker de boel vol bouten haha :D

Kep al 2 enorme borden op, dus d'r komt straks een B-52 uit die het porselijn doet scheuren haha
 
Hehe, loolz met je B-52 :) Liefst zou ik die er als atje inkeilen :) maja, we zijn alcoholvrij he! :P

Mooie training trouwens! Maarre k*t he dat die 185 dan gewoon niet in beweging komt :) Had ik de vorige keer met die 170 kilo :P Hehe! :) Volgende week ga je het halen bro! Ik geloof in je!
 
Hehe, loolz met je B-52 :) Liefst zou ik die er als atje inkeilen :) maja, we zijn alcoholvrij he! :P

Mooie training trouwens! Maarre k*t he dat die 185 dan gewoon niet in beweging komt :) Had ik de vorige keer met die 170 kilo :P Hehe! :) Volgende week ga je het halen bro! Ik geloof in je!

Wat is het ook een schatje heh? :rolleyes:

Zo. net thuis. Ik heb het maar bij een paar borrels gehouden, anders worden we te katabool eh? Toch ffies leuk zo. Nu weer een shakie naar binnen gillen, en me mand in :D

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

ghehe bulkheid heerst hier :D

Jaaaah, wat denk jij, tuurlijk word er gebulkt, anders worden jullie allemaal groter dan ik, en dat is onaanvaardbaar ;)
 
Jij hebt ook al zo lekker je rug getraind vandaag.Goed bezig!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven