Fitness Seller

Drugsenquete (1 bezoeker)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

Kga een van de dagen een goeie hoeveelheid mephedrone inslaan:cool:. (alleen nog een oplossing zien te vinden dat mn ma de post niet opendoet..) Is gdn met klote pillen met mcpp of avonden dat er niets te vinden valt, is ook mn nieuwe ideale drug:cool:.
Viel ook totaal geen tolerantie op te merken die ik heb voor MDMA, ik was helemaal naar de klote haha:D, Als ik nu nog mdma neem krijg ik meestal alleen maar een bad trip.

GBL durf ik eigenlijk niet meer bestellen ivm met het gerecht:(.

Jij leert het ook nooit af :roflol:
Straks zit je weer vast.


Voor de post is een simpele oplossing ga naar een postkantoor en huur een postbus kost 20 euro voor 4 maanden.
 
Jij leert het ook nooit af :roflol:
Straks zit je weer vast.


Voor de post is een simpele oplossing ga naar een postkantoor en huur een postbus kost 20 euro voor 4 maanden.

Dat is de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thx man, zoiets had ik dus nodig!!!:cool:

Mephedrone is trouwens nog legaal, geen probleem dus, en vind het nu zelfs beter dan MDMA!!!!
 
So the chemist's with this operation I must say is by far one of the most sloppy and idiotic human/humans this world has to offer. You can tell they were more concerned about mass production out of their suburban home rather then quality. Getting a house out in the boonies and not telling anyone about your operation is not hard to do.

I would first like to point out how bad ass those two cops feel right now. Just the look on their faces you can tell they want to be on the front cover of P.I.G.zine.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
How sloppy could one be? The article stated that they found over a Kilo of MDMA in a vacuum cleaner if I were to guess they were sucking up the powder from around the room and throwing that back in pills which is probably why I have seen pills with Hair, carpet, and metal chunks in them.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Are those pills not hideous?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Yeah their rolling their dicks off. They just don't want to admit that 60% of that is going home with them.


Article

MORE than $12 million worth of party drugs destined for sale to festive revellers over Christmas-New Year have been captured by police.

The raid in Padstow, in Sydney's southwest, which came after a tip from a member of the public, resulted in the seizure of 200,000 ecstasy tablets as well as more than 50kg of MDMA powder last Friday night.

The combined potential street value of the illicit substances is at least $12 million, The Daily Telegraph reports.

Bankstown Local Area Command boss Stuart Wilkins said one room of the house had been devoted to a pill-pressing operation, with various brightly coloured tablets stored in containers in the kitchen.

"We have been astounded at its size – it is amongst the largest I have ever seen," he said.

"It took two days to dismantle this operation. There is little doubt this massive seizure will have a significant impact on the availability of illicit drugs in Sydney over the festive season."

Three pill presses were seized, as well as precursor chemicals and a large volume of pseudoephedrine-based products. Almost 1kg of MDMA powder was also found inside a vacuum cleaner.

No arrests have been made - although detectives are hunting two men who had been living in the house.

One man is described as being of Middle Eastern/Mediterranean appearance, aged 28, about 172cm tall, with a solid build, olive complexion, black hair and brown eyes.

The second man is described as being of white/European appearance, 30 years old, 180-185cm tall, medium to solid build, 90-100kg, with dark hair and blond highlights.

Any members of the public who know the whereabouts of the two men are urged to contact Bankstown police on (02) 9783 2199 or Crime Stoppers on 1800 333 000.
Smerig lab
 

egt wel maar wat een vangst. 200 000 pillen en 50 kg mdma. dat gaat idd wat dealertjes inde miserie brengen. en veele feestneuzen gaan zonder party favours zitten:p
 
egt wel maar wat een vangst. 200 000 pillen en 50 kg mdma. dat gaat idd wat dealertjes inde miserie brengen. en veele feestneuzen gaan zonder party favours zitten:p

Gelukkig gebeuren zo'n vangsten maar zelden, flikken zijn wel altijd ****ing blij als ze eentje vinden :roflol:. Van mij mogen ze anders wel wat meer mcpp labs oprollen, flikken blij en de gebruikers ook:D.
 
Heb een beetje vroeg last van de dinsdagdip.
 
Gelukkig gebeuren zo'n vangsten maar zelden, flikken zijn wel altijd ****ing blij als ze eentje vinden :roflol:. Van mij mogen ze anders wel wat meer mcpp labs oprollen, flikken blij en de gebruikers ook:D.

wat is mcpp als ik vragen mag?
 
wat is mcpp als ik vragen mag?

Word dikwijls in pillen gestoken inplaats van MDMA, maar in de praktijk maakt het iedereen ziek (die pillen waar iedereen van begint te kotsen, dat is mcpp).
Dealers gebruiken dit in plaats van mdma om geld uit te sparen jammer genoeg.
 
Word dikwijls in pillen gestoken inplaats van MDMA, maar in de praktijk maakt het iedereen ziek (die pillen waar iedereen van begint te kotsen, dat is mcpp).
Dealers gebruiken dit in plaats van mdma om geld uit te sparen jammer genoeg.

i see, das idd niet echt positief nee. maar jah moet je zo een dingen maar niet pakken
 
Gelukkig gebeuren zo'n vangsten maar zelden, flikken zijn wel altijd ****ing blij als ze eentje vinden :roflol:. Van mij mogen ze anders wel wat meer mcpp labs oprollen, flikken blij en de gebruikers ook:D.

Pas nog 25 kg vangst hier in NL dacht. Wel een hele grote in ieder geval, aantal tabletteer-machines erbij.

Edit: 25 was overdreven
 

20081115_012827_moraalridder.jpg


---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

XTC is echt troep....

Dat hangt van jezelf af of je het misbruikt of niet;).
 
Back
Naar boven