XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damn, hij ligt zelfs vroeg in zijn bed! ;) Kan ik niet zeggen na 16 uur feesten ;) hihi :P
 
:roflol::haha:

Verder wil ik het ook niet weten!

Hier heb ik maar 1 ding op te zeggen: Faaaaaaaarrrrrtttttt! :D

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Damn, hij ligt zelfs vroeg in zijn bed! ;) Kan ik niet zeggen na 16 uur feesten ;) hihi :P


Jup, en ik had geen zin om eruit te komen vanmorgen.... Dan maar thuis beetje buik enzo gedaan.... enneh beetje curlen ;)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Kwark, mooie doelstelling voor die sq,dl en bp!!


Als die nu ook nog realiteit wordt, vind ik de doelstelling ook mooi :D
 
Yo Kwark!

Even over die deadlifts elke training dat je deadlift doe zie ik je bijna toppen
Als tip zou ik je geven probeer wat meer volume te draaien op de deadlift, dus probeer eens 5x5 bijv. is aardig killing op deadlft..
Zal je 1rm ten goede komen of voor jou je 3rm over een maandje! Succes met je doelen
 
Yo Kwark!

Even over die deadlifts elke training dat je deadlift doe zie ik je bijna toppen
Als tip zou ik je geven probeer wat meer volume te draaien op de deadlift, dus probeer eens 5x5 bijv. is aardig killing op deadlft..
Zal je 1rm ten goede komen of voor jou je 3rm over een maandje! Succes met je doelen

Aardig killing? Draint al je energie uit je lichaam ;) Maar is idd wel veel effectiever dan 1rmaxen elke week als je het mij vraagt!! :)
 
Yo Kwark!

Even over die deadlifts elke training dat je deadlift doe zie ik je bijna toppen
Als tip zou ik je geven probeer wat meer volume te draaien op de deadlift, dus probeer eens 5x5 bijv. is aardig killing op deadlft..
Zal je 1rm ten goede komen of voor jou je 3rm over een maandje! Succes met je doelen

Good thinking. Ik overwoog al vanaf de 125 op 5 reps te blijven zitten. Ik wil donderdag toch wel proberen er 5 keer 165 uit te trekken. Thnx Robert ;)

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Maja, k ben verslaafd geraakt aan deadlift is een van mijn fav's :d
 
5x5 is een bitch kwark....maar super effectief, ik ben er ook mee bezig. je merkt geleidelijk aan je kracht toenemen en na een lange tijd kun je dan weer is toppen en echt dikke PR's zetten. jouw DL-PR's elke week heb ik ook lange tijd gedaan, maar als ik 10 reps wilde maken met een redelijk gewicht ging het licht uit.
 
morgen start ik ook met 5*5. hardcore lifting tijd!!!!:hedbang:
 
5x5 is goed!
Maar 3x5 is mijn style :P

Leuk loggie hier!
 
lekker offtopic en spammen :D
 
lekker offtopic en spammen :D

whaha, nix te melden ofzow slympie? :D

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

5x5 is goed!
Maar 3x5 is mijn style :P

Leuk loggie hier!

We doen ons best iedereen flink te vervelen en af te zeiken, hier, kwarktaart voor je! (ckeck je karmaaaaah)
 
Thanks voor die kwarktaart man!

Ik heb ook nog wel taart voor je want ben geslaagd voor me rijbewijs!
(ja heb jou ook al karma gegeven) :D
 
Thanks voor die kwarktaart man!

Ik heb ook nog wel taart voor je want ben geslaagd voor me rijbewijs!
(ja heb jou ook al karma gegeven) :D

Da's mooi, ik ben um net kwijt muahahaha :D

Gefeliciteerd man!
 
Heb je weer is een politie proberen af te schudden nadat je kwark taarten was gaan jatten ofzo ? :P
 
zuipe, snuiven, slikken, ....ehhh likken op de snelweg haha... o ja ook nog te hard rijden :D...
 
Zelf hou ik er ook wel van het gas is stevig in te trappen :D
Moet echt uitkijken met bekeuringen :P
 
Sja, gaat allemaal ten koste van de maag inhoud heh, dus fiets ik tegenwoordig maar :D

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Vandaag geen training... kad geen zin...

Maar morgen master training, word wel een lange sessie..... Dus dat wordt weer een overdosis BCAA tjes snoepen anders kan ik woensdag niet lopen en nie duwen nie...

Titten en Pooten training, jaahhh.... ;)
 
Sja, gaat allemaal ten koste van de maag inhoud heh, dus fiets ik tegenwoordig maar :D

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Vandaag geen training... kad geen zin...

Maar morgen master training, word wel een lange sessie..... Dus dat wordt weer een overdosis BCAA tjes snoepen anders kan ik woensdag niet lopen en nie duwen nie...

Titten en Pooten training, jaahhh.... ;)

Dan kijk ik al uit naar morgen!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven