MuscleMeat

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou inderdaad, gaat met mijn schouder stukken beter :cool:
durf het haast niet te zeggen maar het is door het klussen weer gelukt om een tennisarm te krijgen :( Val je soms vanaf je 50ste uit elkaar :dunno: :eek:

Nee toch :( Gaat de schouder eindelijk weer wat beter, krijg je weer ergens anders last van! :mad:

Yep yep :cool:
Ja, ik zit nu op 55,3 kg en ik begon op 56,9 dus dat gaat op zich lekker.
Wanneer je een refeed hebt gehad zit je wel opeens een stuk hoger maar dat is na drie dagen weer weg.
Vocht blijf ik nog steeds vasthouden maar momenteel gebruik ik ook geen berkenblad enz. enz. meer en ik drink te weinig groene thee, dus ik weet wel waar het aan ligt.
Als ik weer ga werken zal ik het beter in de gaten houden, promiss ;)

Oeh, dat klinkt goed! Lijkt me best lastig om die stijging te 'negeren', elke keer na die refeed.
 
Jernz, in de tuin werken is gewoon levensgevaarlijk!
Je hebt het nou zelf meegemaakt, een tennisarm...
Daarom wilde ik alles verhard hebben, maar dat wilde m'n vrouw niet...
Nee, die wilde een mooie tuin, met allemaal plantjes en dingetjes.
En ook een klimop...
Maar de klimop die wij hebben, is een soort van "Predator meets Alien" klimop, niet te stuiten!
Dus gisteren zijn we de strijd aangegaan, en ik ben er trots op te kunnen zeggen dat we gewonnen hebben!
Maar we zijn er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen...
Hij had al zulke dikke takken dat ik nogal behoorlijk moest knijpen in m'n snoeischaartje, en ik dus bijna een aanhechting in m'n onderarm aftrok...
Hahahahaha, het zal de leeftijd wel zijn!
Ik ga het gewoon negeren, en vandaag beginnen trainen, want het is altijd wat...[/I]
Het roodgedrukte was dus wat ik op dat moment dacht, echte blijkt inmiddels dat er (weer eens) iets mis is in mijn ellebooggewricht...
Ik word er zo langzamerhand bijna gek van.
Is het links net een goede week over, heb ik het rechts!
Ijs er op Jernz, op die tennisarm.
Dat geld dus ook voor mij inmiddels weer...
Is overal goed voor, ijs!
Succes er mee! :thumb:


Dat heb ik de laatste paar jaar dus ook dat er altijd wat is, meestal ga ik ook gewoon door, al is het maar op halve kracht, anders wordt je helemaal niet goed :(
Eergisteren 54 grasjes geplant, de grond met mijn hand uitgegraven :o en over klimop kan ik ook meepraten...die van de buren groeide dwars door de oude schutting heen en wij vonden dat niet mooi. Zelfde verhaal dus, lekker knijpen in die snoeischaar :rolleyes:
Gewricht klinkt ook niet best Hummy, jij nam geloof ik al glucosamine/chondroitine toch? Helpt helaas allemaal maar een beetje...
Zelf masseer ik mijn arm eerst los met massageolie van Kneip en daarna smeer ik hem in met VoltarenK, dat is een spierverslapper op basis van diclofenac, beter dan een pilletje nemen hoop ik :D
Ijs zal ik ook maar weer proberen.

Jij ook maar weer veel sterkte met je elleboog! :)

Stom is dat he, wanneer je het druk hebt (met werken etc), houd je jezelf het meeste aan je schema, dat is dan je patroon van de week, dat patroon word snel verstoord door weekenden etc :D

Haha, beetje lomp uitgelegd, maar tijdens werk loopt je schema het beste (ook qua tijden)..

Dat is ook zo, waarschijnlijk omdat je je maaltijden gewoon beter van tevoren kunt plannen. Over een weekje is het helaas alweer zover.... maar dan ga ik wel weer lekker (gedoseerd:rolleyes:) trainen!

Nee toch :( Gaat de schouder eindelijk weer wat beter, krijg je weer ergens anders last van! :mad:

Tja, jij weet er ook wel over mee te praten met die kluts;)knieen van je...
Het is idd wel om je rot te ergeren maar dat helpt ook niet :(
Dan maar positivo blijven! :D Ligt ook een beetje aan welke pet ik op heb....


Oeh, dat klinkt goed! Lijkt me best lastig om die stijging te 'negeren', elke keer na die refeed.

Dat is waar, iedere keer denk je: heb ik het nu voor niks gedaan maar dan is er uiteindelijk toch wel weer wat vanaf.
Icm cardio zou het wel nog een stuk beter gaan maar dat komt nog :)
 
weer goed aan de pijntjes lees ik weer....ahhh jerns;)
 
ik kan toch wel de grote blessureleider genoemd worden :D


Ik heb tenminste een PR pees-irritatie :cool:

Vind ik toch slechter uit de bus komen dan een peesontsteking, ook al gaat dat eindelijk wat beter, hèhè....
Een ontsteking duurt tenminste langer dan 1,5 jaar moet jij nog maar van kunnen winnen :roflol:
 
ik hoop dat ik na 3 maanden op moet geven :D
 
ik hoop dat ik na 3 maanden op moet geven :D

Ik zit je wel te dollen maar dat hoop ik ook echt voor je want je wordt het op den duur echt spuugzat....
 
Ik zit je wel te dollen maar dat hoop ik ook echt voor je want je wordt het op den duur echt spuugzat....

ben al bijna 10kg kwijt :roflol: maar ik maak me daar niet zo druk om eigenlijk.
 
:eek: Dat is dan vast niet alleen vet...

VS>? wat is dat...ik eet nu gewoon zonder schema of ingewikkeld koken. T heeft toch geen zin :P...armen en rug zijn al zichtbaar dunner:cool:
 
Blessures zijn niet leuk:(
 
probeer het wel binnen de perken te houden idd :)
 
probeer zo snel mogelijk mn hardloopconditie omhoog te krijgen...enige wat ik mag.

Heel goed, ik probeer ook altijd de dingen aan te pakken die ik nog wel goed kan trainen.
Die endorphinestoot heb je gewoon nodig! :D

Succes Rooky!
 
2h3pzi9.jpg
 
Hey Jerney! Alles goed met je?

HOe ist met jouw endorphinegehalte :p
 
Sterkte met je tennis arm.
Jeetje het zit je niet mee he, gelukkig blijf je positief denken.:)
Nog ongeveer een maand keto, hierna willen we uiteraard wel foto´s zien. ;)
Blijf je na die maand door cutten of kan het ook zijn dat je weer op onderhoud/(clean)bulken verder gaat?
 
Back
Naar boven