Fitness Seller

Je verdiende loon! Heerlijk hoe die beesten wraak nemen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar heb je het over man, die eerste word recht op zijn neus geraakt :roflol:

Ook niet de snuggerste zeker. Het is eerder de kin, en het is helemaal op het einde van de beweging. Een echt rake stamp van dat beest op zn hoofd en zn kop gaat gewoon uit elkaar.

Voor zware destructie heb je btw een bepaald tegengewicht nodig om de volledige kracht van zo'n stamp te kunnen absorberen. een paard zal bv niet op die manier een vlieg dood kunnen schoppen. Hoe meer naar het zwaartepunt van het lichaam, hoe destructiever dus. Je ziet toch zelf ook wel het verschil in impact op de filmpjes.
 
Ook niet de snuggerste zeker. Het is eerder de kin, en het is helemaal op het einde van de beweging. Een echt rake stamp van dat beest op zn hoofd en zn kop gaat gewoon uit elkaar.

Voor zware destructie heb je btw een bepaald tegengewicht nodig om de volledige kracht van zo'n stamp te kunnen absorberen. een paard zal bv niet op die manier een vlieg dood kunnen schoppen. Hoe meer naar het zwaartepunt van het lichaam, hoe destructiever dus. Je ziet toch zelf ook wel het verschil in impact op de filmpjes.

Klopt, een kennis van me is overleden door een paardentrap. Was ook geen trap op het hoofd.
 
Van mij had ie doodgetrapt mogen worden.
 
Erg slim om een dier 10 keer zo sterk dan een mens te gaan uitdagen , daar waar het het sterkst is ...
 
Je moet ook niet met hengsten ****en, die bitches bijten/schoppen je kop eraf als je ze niet onder de duim houdt.
 
Muahaha, pak aan !
 
Ik hoop op permanente schade bij deze retards.
 
heerlijk om te zien als mensen het verdienen
 
Ook niet de snuggerste zeker. Het is eerder de kin, en het is helemaal op het einde van de beweging. Een echt rake stamp van dat beest op zn hoofd en zn kop gaat gewoon uit elkaar.

Voor zware destructie heb je btw een bepaald tegengewicht nodig om de volledige kracht van zo'n stamp te kunnen absorberen. een paard zal bv niet op die manier een vlieg dood kunnen schoppen. Hoe meer naar het zwaartepunt van het lichaam, hoe destructiever dus. Je ziet toch zelf ook wel het verschil in impact op de filmpjes.

Ik snap wat je bedoeld, ik ben namelijk vrij snugger. Maar die vent zal enorm veel last hebben, ook al had het idd wel erger kunnen zijn.
 
geweldig, zo moet het zijn verdomme.
Nadien is het altijd de fout van het beest, ze moeten er maar respect voor tonen
 
Back
Naar boven