XXL Nutrition

Train jij quadriceps en hamstrings in één en dezelfde training? (1 bezoeker)

Train jij quadriceps en hamstrings in één en dezelfde training?


  • Totaal stemmers
    293

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Train jij quadriceps en hamstrings in één en dezelfde training? Zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet?
 
yes, denk dat rond de 90% dat doet.
 
Ik zou er geen voordeel in kunnen zien om ze apart te trainen.
 
Ja, Ik vind het fijn om tegenovergestelde spiergroepen tegelijk aan te pakken.


Waarom doe jij dit Big-T?
 
Ja maar train ze ook nog eens mee met rug als ik dan deadlift
 
NVT heb ik gestemd want ik doe gewoon squat, that's it, genoeg voor de benen zeg ik.
 
Squat ed belasten zowel de quads als de hams, wat dat aangaat wil ik de schemas van mensen die ze appart trainen wel eens zin. Moet voledig bestaan uit isolatiebewegingen


Ik train ze dus gewoon samen
 
Ook voor samen gestemd. Nog nooit eerder gehoord dat iemand ze apart van elkaar doet?
 
Squat ed belasten zowel de quads als de hams, wat dat aangaat wil ik de schemas van mensen die ze appart trainen wel eens zin. Moet voledig bestaan uit isolatiebewegingen

Vrijdag avond leg curls ed. Zaterdag middag squat, leg press ed.
Werkt prima, voor de hams as well as de quads.
 
Nope. Doe UB/LB, dus ze worden sowieso samen getraind.
 
ja, want uhm dat is toch ook benen allbei?
 
Ik train geen spiergroepen , ik oefen bewegingen .
 
Volgens mij is het onmogelijk om die 2 spiergroepen los van elkaar te trainen. Maar iig heel heel heel veel respect voor de mensen die het wel kunnen ;)
 
Volgens mij is het onmogelijk om die 2 spiergroepen los van elkaar te trainen. Maar iig heel heel heel veel respect voor de mensen die het wel kunnen ;)
Leg curls & extensions.. Maar extensions zijn ****ing vernaaid voor de knietjes dus je kan het beter niet doen en gewoon squaten/front squaten (& msch ook sissy squaten).
 
Heb geen last van de knieën bij leg extension, gwoon relaxte oefening tbh, anders gewoon niet tot de 'lock-out' gaan.

Ik train ze ook tegelijk, squat + legpress standaard in ieder benen workout
 
Leg curls & extensions.. Maar extensions zijn ****ing vernaaid voor de knietjes dus je kan het beter niet doen en gewoon squaten/front squaten (& msch ook sissy squaten).

Ik had het over oefeningen en niet over warming up.
 
Heb geen last van de knieën bij leg extension, gwoon relaxte oefening tbh, anders gewoon niet tot de 'lock-out' gaan.

Ik train ze ook tegelijk, squat + legpress standaard in ieder benen workout
Heeft niks te maken met locken of niet.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Ik had het over oefeningen en niet over warming up.
Niet iedereen is zo'n beest als jij!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven