MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Die op het Spui is wel all-you-can-eat... maar dat wist je natuurlijk al, jerney. :) :lick: (Nutteloze opmerking, jaja.)
 
Laatst bewerkt:
wat een hoop tekst hier seg :o
 
wat een hoop tekst hier seg :o
ja, das nie goed voor de tennisarm!
Laat ons maar lullen Jerney, hoef je alleen maar te lezen!
Nie meer tiepen nie! :p
 
Jep, helemaal waar.. dat is ook zo.. maar TOCH word onze volgende stap een real-life garden ;). Mijn mannetje heeft ook groene vingers, dus lekker handig 2 handy people at home. (nou nog tijd hebben... :roflol:)

Wow Laaf was een trend :p, zie ze nergens meer! net als van die k*tkabouters... haha sorry ik heb daar niks mee :o. Ik speel ook mee voor de Japanse Lantaarn :) :rolleyes:



Waaah :eek: dat moeten we niet hebben nee, straks zit je helemaal onder de blessures!! :bang: Als je al had besloten vanaf vandaag minder online te komen :p... good luck met je training/dieet/tuin/etc etc. en ik lees wel weer hoe het je afgaat :).

Ik kan het toch niet laten...typen en trainen :D, vanavond eerste training al is het alleen cardio, ff aankijken hoe het gaat :), gedoseerd noemen ze dat :(

Een Japans balkon kan toch ook, in Japan is alles ook klein ;)
Ben blij dat de lafen of laven(geen idee hoe jet schrijft) zijn uitgeroeid want ik haat ze :eek:

Ik wens jou ook veel sterkte met je blessures! :)

Die op het Spui is wel all-you-can-eat. (Nutteloze opmerking, jaja.)

Sssssttt, we moeten het niet aan iedereen vertellen, anders pissen we naast de pot als we moeten reserveren :D

wat een hoop tekst hier seg :o

:roflol: Je hoeft het echt niet allemaal te lezen hoor :D gewoon hier weer verder gaan...

ja, das nie goed voor de tennisarm!
Laat ons maar lullen Jerney, hoef je alleen maar te lezen!
Nie meer tiepen nie! :p

Ik maak kleine tekstjes goed? De verslaving is te erg :o maar ik luister wel naar je hoor....ik is braaf :yes:

Dus voor allemaal: Ik lees wel mee!!!


Fijne dag! :hello: :wave:
 
Jaja, volgende week weer trainen, ik heb er echt zin in! :)

Ik denk dat ik de komende tijd ff minder online ben want mijn tennisarm wordt steeds erger en die andere begint ook :(
Typen is dus ook geen feestje meer...

Ik kan het toch niet laten...typen en trainen :D, vanavond eerste training al is het alleen cardio, ff aankijken hoe het gaat :), gedoseerd noemen ze dat :(

:wave:

Fijn dat je toch weer tijd kan maken/vinden voor die 1e training :cheer: Wel zo slim ja, cardio ipv kracht als die tennisarm nog niet voorbij is :(

Uhoh, dat wordt natuurlijk :shake: & :twitch: door die DBB-afkickverschijnselen :D
 
:wave:

Fijn dat je toch weer tijd kan maken/vinden voor die 1e training :cheer: Wel zo slim ja, cardio ipv kracht als die tennisarm nog niet voorbij is :(

Uhoh, dat wordt natuurlijk :shake: & :twitch: door die DBB-afkickverschijnselen :D

:roflol: je hebt nog gelijk ook...

hmm, dat wordt wat alleen cardio, hoe houd ik dan weer m'n massa :scratch: :idee: synthol ;)
 
Alles is mogelijk,als je maar betaald.
 
...of doen ze ook liposuctie op de quads en inspuiten in de glutes ;)

Wil niet nog meer vet op de glutes en jij ook niet!
Wij willen geen Buns of Fat, maar Buns of Steel :hedbang:
 
Vandaag eindelijk weer eens benen getraind.
Als warming-up 12 min. interval op de loopband en het plan was om te gaan squatten.
Iedereen klaar voor het gemiep? :p Dat gaat een beetje moeilijk als er twee l#llo's jouw hele trainingstijd het enige squatrek bevolken :mad:
Dus het werden squats met de wellnessbal in de rug en statische lunges niet op de 1ste maar 2de traptrede. Dit ter compensatie voor het niet vast kunnen houden(dragen/tillen) van dumbbells :(

Ik moet zeggen, het voelde allemaal behoorlijk zwaar, is waarschijnlijk meestal als je bijna 3 weken geen benen hebt gepakt:D

Ter afsluiting nog 5 app. gedaan ook vooral omdat je daar je armen niet bij nodig hebt:
leg-press max. 85kg :rolleyes: moet weer ff opgebouwd worden...
hamstring curl 35kg
leg ext 35kg
ab -en adductie 45kg
kuiten 65kg

Gisteren begonnen met alleen cardio.
Ik ben wel blij dat ik eindelijk weer getraind heb, functioneer ik weer beter in het dagelijks leven :cheer:
 
Vandaag eindelijk weer eens benen getraind.
Als warming-up 12 min. interval op de loopband en het plan was om te gaan squatten.
Iedereen klaar voor het gemiep? :p Dat gaat een beetje moeilijk als er twee l#llo's jouw hele trainingstijd het enige squatrek bevolken :mad:
Dus het werden squats met de wellnessbal in de rug en statische lunges niet op de 1ste maar 2de traptrede. Dit ter compensatie voor het niet vast kunnen houden(dragen/tillen) van dumbbells :(

Ik moet zeggen, het voelde allemaal behoorlijk zwaar, is waarschijnlijk meestal als je bijna 3 weken geen benen hebt gepakt:D

Ter afsluiting nog 5 app. gedaan ook vooral omdat je daar je armen niet bij nodig hebt:
leg-press max. 85kg :rolleyes: moet weer ff opgebouwd worden...
hamstring curl 35kg
leg ext 35kg
ab -en adductie 45kg
kuiten 65kg

Gisteren begonnen met alleen cardio.
Ik ben wel blij dat ik eindelijk weer getraind heb, functioneer ik weer beter :cheer:
Klote voor je jerney hoe wil je nou de rest gaan doen? Dit duurd nog wel ff.
 
Klote voor je jerney hoe wil je nou de rest gaan doen? Dit duurd nog wel ff.

Tja, ik heb het zo'n 10/11 jaar terug ook gehad :( tot verklevingen aan het bot toe. Toen wist ik nog niet dat ik niet door moest gaan met klussen...
Het is wel altijd mijn zwakke plek gebleven.
Eigenlijk ben ik dus gemaakt voor kt, korte en heftige belasting :roflol:

Conclusie: ik krijg goddelijke benen met het bovenlichaam van een uitgezakte winkeldochter :eek:
 
Tja, ik heb het zo'n 10/11 jaar terug ook gehad :( tot verklevingen aan het bot toe. Toen wist ik nog niet dat ik niet door moest gaan met klussen...
Het is wel altijd mijn zwakke plek gebleven.
Eigenlijk ben ik dus gemaakt voor kt, korte en heftige belasting :roflol:

Conclusie: ik krijg goddelijke benen met het bovenlichaam van een uitgezakte winkeldochter :eek:
Als je maar niet van die triceps vellen krijgt die wapperen in de wind als je aan het fietsen bent:eek:
 
Als je maar niet van die triceps vellen krijgt die wapperen in de wind als je aan het fietsen bent:eek:

Zolang ze niet voor mijn ogen waaien als ik een kruising over moet maakt het niet uit :D
 
Vandaag eindelijk weer eens benen getraind.
Als warming-up 12 min. interval op de loopband en het plan was om te gaan squatten.
Iedereen klaar voor het gemiep? :p Dat gaat een beetje moeilijk als er twee l#llo's jouw hele trainingstijd het enige squatrek bevolken :mad:
Dus het werden squats met de wellnessbal in de rug en statische lunges niet op de 1ste maar 2de traptrede. Dit ter compensatie voor het niet vast kunnen houden(dragen/tillen) van dumbbells :(

Ik moet zeggen, het voelde allemaal behoorlijk zwaar, is waarschijnlijk meestal als je bijna 3 weken geen benen hebt gepakt:D

Ter afsluiting nog 5 app. gedaan ook vooral omdat je daar je armen niet bij nodig hebt:
leg-press max. 85kg :rolleyes: moet weer ff opgebouwd worden...
hamstring curl 35kg
leg ext 35kg
ab -en adductie 45kg
kuiten 65kg

Gisteren begonnen met alleen cardio.
Ik ben wel blij dat ik eindelijk weer getraind heb, functioneer ik weer beter in het dagelijks leven :cheer:

Jeej, lekker eindelijk weer getraind Jerney, gewoon lekker gedaan wat je wel kon doen (door zowel het bezette squatrek en de niet meewerkende armpjes), ik weet er alles van :rolleyes: stomme niet-meewerkende ledematen :mad:


Tja, ik heb het zo'n 10/11 jaar terug ook gehad :( tot verklevingen aan het bot toe. Toen wist ik nog niet dat ik niet door moest gaan met klussen...
Het is wel altijd mijn zwakke plek gebleven.
Eigenlijk ben ik dus gemaakt voor kt, korte en heftige belasting :roflol:

Conclusie: ik krijg goddelijke benen met het bovenlichaam van een uitgezakte winkeldochter :eek:

Haha, kunnen we straks samen wel iets leuks samenstellen, want ik ben nog steeds dat ultieme Jerommeke-fysiek aan het kweken :roflol:

Maar dat klinkt wel echt k*t zeg, die nieuwe blessure van je :(
Als je nou maar niet weer maanden uit de running bent nu je schouder eindelijk weer beter gaat :(

Als je maar niet van die triceps vellen krijgt die wapperen in de wind als je aan het fietsen bent:eek:

:roflol:
 
Jeej, lekker eindelijk weer getraind Jerney, gewoon lekker gedaan wat je wel kon doen (door zowel het bezette squatrek en de niet meewerkende armpjes), ik weet er alles van :rolleyes: stomme niet-meewerkende ledematen :mad:

Haha, kunnen we straks samen wel iets leuks samenstellen, want ik ben nog steeds dat ultieme Jerommeke-fysiek aan het kweken :roflol:

Maar dat klinkt wel echt k*t zeg, die nieuwe blessure van je :(
Als je nou maar niet weer maanden uit de running bent nu je schouder eindelijk weer beter gaat :(

Ik kan het weer niet laten om toch te typen met die k#tarmen :o
Ik las net jouw log, nu heb ik bedacht dat ik voor jou cardio en benen doe en jij voor mij ub :D

Hahaha, jij een Jerommeke-fysiek en ik een oude lappen torso :eek:

Ik lijk wel zo'n hypochonder die zichzelf allerlei ziektes toebedeeld :roflol:
Eigenlijk baal ik wel als een stekker.... toen m'n schouder beter ging had ik al visioenen van chins en incline bench presses enz.:(
Toch gaat het eens weer gebeuren!!!

Ik vertik het iig om op te geven :p :cool:
 
Eigenlijk baal ik wel als een stekker.... toen m'n schouder beter ging had ik al visioenen van chins en incline bench presses enz.:(
Toch gaat het eens weer gebeuren!!!

Ik vertik het iig om op te geven :p :cool:

Wat droom jij raar :D

That's the spirit Jerns, niet opgeven. Het moet uiteindelijk toch wel eens beter gaan hé
 
Back
Naar boven