Fitness Seller

Bijna twee jaar trainen en bijna geen resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvdoever

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2009
Berichten
11
Waardering
1
Hallo,

Mijn vriendin trained al bijna twee jaar 4x in de week.

2x in de week krachttraining ongeveer een uur waarbij ze grote spiergroepen trained en aan het eind van de training 30 min cardio. De andere 2x in de week doet ze mee een spinningles van 1 uur.

Ze drinkt overdag alleen maar thee of water, zeker 3 liter per dag

Ze eet:

Sochtends 2 boterhammen (1 hagelslag, 1 kipfilet)
Tussendoor: Stuk Fruit
Smiddags 2 boterhammen (3 kipfilet)
Tussendoor: Magere Yoghurt
Savonds: Normaal avondeten met mager vlees en veel groenten

Toch boekt ze nog steeds geen resultaat, ze weegt nog steeds hetzelfde en haar vetpercentage neemt niet af. En haar figuur verbeterd ook niet.

Wat kan ze veranderen om echt resultaten te boeken zonder een of andere ongezond dieet te gaan volgen wat je toch niet je leven lang kan volhouden??
 
Voedingsschema ziet er slecht uit. Reken eens uit aan hoeveel gr eiwit/carbs/vetten je nu komt.
 
Ja, hoeveel Cal is dat
En hoeveel kilo is ze ?
 
Korte antwoord: voeding en training lijkt nergens op.

Meer gaan eten (en vooral low density kcal voeding) en veel frequenter bewegen. Ik zou ook eens een checkup laten doen bij de dokter (bloedonderzoek -> stofwisseling ok?).
 
Aantal Cal, geen idee, zou ik moeten uitzoeken. Schema is op de sportschool gemaakt.

Cool... dus ze heeft betaald voor iets waar ze al 2 jaar lang geen effect van ziet maar ze blijft er wel trainen... goed bussiness concept.. zulke trouwe klanten zullen ze erg blij mee zijn. Wat vinden ze er daar van ?

Ik zie als klant meer in een prestatie contract. Betaal maar per resultaat


PS: "aantal Cal geen idee" is slecht. Je calorieinname is de basis van je dieet. De rest is bijzaak. Ik gok dan ook dat ze zo ongeveer op onderhoud eet (en drinkt) en haar resultaten bewijzen dat ik gelijk heb :)
 
Volgens mij denken ze daar: Volhouden dan komt het vanzelf goed.

Maar daar begin ik toch wel aan te twijfelen ondertussen.

Ik zal eens wat research gaan doen over voeding e.d. op deze site.

2x in de week krachttraining met grote spiergroepen wel goed, of ook al onzin ????
 
Vind je het nou écht nodig dit topic op 3 plaatsen te openen?!

1x in voeding
1x in vetverlies en conditie
1x in het vrouwendeel
 
1 keer is voldoende, andere topics gesloten.
 
Zo weinig eten en 4 keer per week trainen?
 
2x in de week krachttraining met grote spiergroepen wel goed, of ook al onzin ????

Hangt er ook vanaf hoe ze het doet...sommige vrouwen lopen meer te praten dan te sporten .En als dat schema ook door de sportschool is gemaakt,dan ben ik wel benieuwd of dat wél wat beter er uit ziet :).
 
als alles écht zoals weergegeven is en er geen resultaat wordt geboekt zou ik dringend eens een bloedonderzoek doen naar haar stofwisselingshormonen. Want dat klopt echt niet.
 
Wat eet ze allemaal achter je rug om?
 
Aantal Cal, geen idee, zou ik moeten uitzoeken. Schema is op de sportschool gemaakt.

Ze is 1,78m en weegt 88 kilo

88kg voor een vrouw, met dat gewicht en de hoeveelheid die ze eet/traint zou dit toch moeten zakken na al die tijd??? misschien is er toch iets anders aan de hand... stofwisseling wat sommige suggereren
 
88kg voor een vrouw, met dat gewicht en de hoeveelheid die ze eet/traint zou dit toch moeten zakken na al die tijd??? misschien is er toch iets anders aan de hand... stofwisseling wat sommige suggereren
Zwanger.
 
Voeding en trainingsschema is al genoeg over gezegd. Volgende waar ik meteen aan denk ik trainings-intensiteit. Hoe zwaar/intensief traint ze (zowel tijdens de krachttraining als de cardio)?

Ik kan natuurlijk niet oordelen over haar, maar ik zie echt heel vaak dat vrouwen, maand na maand, jaar na jaar, exact dezelfde oefeningen, met exact hetzelfde (zeer lage!) gewicht doen, en maar een beetje zitten te vegeteren op die fiets terwijl ze een boekje lezen/tv kijken.
Daar ga je natuurlijk geen vooruitgang mee boeken.
 
Voeding en trainingsschema is al genoeg over gezegd. Volgende waar ik meteen aan denk ik trainings-intensiteit. Hoe zwaar/intensief traint ze (zowel tijdens de krachttraining als de cardio)?

Ik kan natuurlijk niet oordelen over haar, maar ik zie echt heel vaak dat vrouwen, maand na maand, jaar na jaar, exact dezelfde oefeningen, met exact hetzelfde (zeer lage!) gewicht doen, en maar een beetje zitten te vegeteren op die fiets terwijl ze een boekje lezen/tv kijken.
Daar ga je natuurlijk geen vooruitgang mee boeken.

Dat bedoelde ik dus ook ;). En maar beweren dat ze zich de tering trainen (nu wil niet zeggen dat het bij haar zo is :)).

Ik ken(de) ook een vrouw die beweerde dat ze een 'sporthart' had.Ze deed zoveel aan sport..maar dat was niet meer zo geloofwaardig na 5 minuten op de hometrainer , ze lag al bijna op grond :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven