Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Iemand al de docu The long wayround gezien?

Kijk al sinds vanmiddag de dvd box en ik moet zeggen; It's nice! :D
 
Iemand al de docu The long wayround gezien?

Kijk al sinds vanmiddag de dvd box en ik moet zeggen; It's nice! :D

Zelfde gasten als The Long Way/Round ?

Dat is wel nice ja, wel een wereldervaring waar je u tegen zegt
 
Denk dat meer dan de helft hier wel actief is op mf......Ook erg gezellig daar maar geen lekkere rellen zoals op dbb :D

check het studententopic eens _O-
 
Iemand al de docu The long wayround gezien?

Kijk al sinds vanmiddag de dvd box en ik moet zeggen; It's nice! :D

nice heb ze beiden. Long way round is de eerste. 2 jaar later hebben ze long way down gedaan.......

Erg toevallig, ben net gisteren weer begonnen met long way round. Vandaag weer verder gekeken. Ben nu dat ze bij mongolie aankomen.

Ooit heb ik ook een bmw gs1200 adventure en ga ik ook de wereld rond :cool:
 
Ja klopt, al te goeie verhalen hoor ik ook niet uit naaldwijk komen. Er stond wel een leuke Aanbieding van een R6 op hun site, maarja heb toch nog geen geld en rbw :o.

Koop me motor toch denk bij een particulier 2dehands en bij een Dealer even op 25kw zetten.

Post je ook veel op mf of niet ?

Nee, heel weinig. Ik lees vooral. Hier op DBB ook, post ik eigenlijk alleen in dit topic en in het vechtsport topic. Verder niet eigenlijk. Jij?
 
Dat hangt er vanaf :D .

zijn wel eens relletjes maar niet zo uber als hier. marjolein....suzannedocter enz enz.
Zitten ook wel veel moraalridders daar
 
vooral de koppel is ongekent :D verder zijn het vaak de zogenaamde stoere binken die te stoer zijn om hun klauw op te steken dat ben ik met je eens ...

Haha klopt :D Hoewel er ook eens een hd rijder naast me kwam rijden en heel stoer een boks gaf :p

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

zijn wel eens relletjes maar niet zo uber als hier. marjolein....suzannedocter enz enz.
Zitten ook wel veel moraalridders daar

Maarja verschil tussen bben en motorrijden is ook natuurlijk dat er vaak veel meer ouder publiek zit op de mf site dan hier.

Ik denk dat hier het gros in de 20 is en op mf in de 30
 
Dat denk ik niet, Mf idd minder "Kinderen" Ik denk dat de meeste daar rond de 25 / 30 zitten.
 
Nee, heel weinig. Ik lees vooral. Hier op DBB ook, post ik eigenlijk alleen in dit topic en in het vechtsport topic. Verder niet eigenlijk. Jij?

Hier lees ik meestal Allerlei, vooral Het Motor Topic. Op mf lees ik alleen maar en af en toe bij regionaal wat onzin verkopen

Gemiddelde leeftijd is hier stukje lager dan op mf ja, dbb is toch wel een groter forum kwa leden en topics ?
 
nee mf is wel een stukkie groter. Zeker weten meer leden. topics zou wel eens niet veel kunnen schelen
 
Dbb - Topics: 207.542, Posts: 4.036.968, Leden: 66.930, Actieve Leden: 25.841

Mf - Motor-Forum telt momenteel 237.771 onderwerpen, met daarin 13.597.392 berichten, en 83.152 geregistreerde gebruikers.

Heb het klein beetje onderschat zo te zien.
 
Nee, heel weinig. Ik lees vooral. Hier op DBB ook, post ik eigenlijk alleen in dit topic en in het vechtsport topic. Verder niet eigenlijk. Jij?

ik post ook alleen hier en in allerlei als het over buitenlanders en linkse hippies gaat.
 
ik post ook alleen hier en in allerlei als het over buitenlanders en linkse hippies gaat.

Vroeger waagde ik me daar ook nog weleens aan. Maar ben er er inmiddels achter gekomen dat dat geen zin heeft. Nu lees ik daar niet eens meer...
 
Vandaag 2de les, nou was een kleine teleurstelling. Veel kleine fouten, wegrijden in ze 1 ging ook niet zo lekker maandag dubbel uurtje om voor avb te oefenen en dalijk me vader lief aan kijken of ik op de gsx mag oefenen.
 
Ik wil rijdennnnnnnnn....................................!!!
 
Mijn semi stunt cbr f2 '95 moet weg.... iemand?
 
Ik wil rijdennnnnnnnn....................................!!!

Heb net gereden :D

Oefeningen voor avb gingen goed, maar als ik eenmaal de weg op moet. Dat is een ander verhaal gaat opzich redelijk maar ik kijk amper, doe me knipperlicht aan en gooi hem meteen naar links :rolleyes:
 
Back
Naar boven