AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Teveel presses.is al gezegd.had schouders aangepakt met een achterkant en een zijkant oef.je delta's waren al vermoeid al is 15x22 niet verkeerd
 
ik ben bekaf. ik ga ff een uurtje pitten, strakkies lekker vol vreten, en misschien vanaaf ff kroegie pakken... Prettig weekend allemaal! :thumbs:
 
Een middagdutje doen en daarna stamgast spelen... klinkt als een gepensioneerde boekhouder :P.
 
Een middagdutje doen en daarna stamgast spelen... klinkt als een gepensioneerde boekhouder :P.

hahaha, ja en ik heb al grijze haren ook! whahaha :D
 
hahaha, ja en ik heb al grijze haren ook! whahaha :D

Ik ook dus het zegt niets! :p
Pff, ik moet eigenlijk het niet doen maar ik pak stiekem een biertje gewoon omdat het kan! :p
 
Ik ook dus het zegt niets! :p
Pff, ik moet eigenlijk het niet doen maar ik pak stiekem een biertje gewoon omdat het kan! :p

pfiieeeuwwww! Opgelucht.... :D

uhuhhh.... same here ;) Ach, en een paar moet kunnen.... de hele week lopen we te rossen....

Kep mijn hazeslaapje ook al gehad, dus deze ouwe man gaat strakkies ff lekker badderen, en mezelf pimpen voor de krauch :D Es kijken of er wat te nken valt ;)
 
pfiieeeuwwww! Opgelucht.... :D

uhuhhh.... same here ;) Ach, en een paar moet kunnen.... de hele week lopen we te rossen....

Kep mijn hazeslaapje ook al gehad, dus deze ouwe man gaat strakkies ff lekker badderen, en mezelf pimpen voor de krauch :D Es kijken of er wat te nken valt ;)

Wat zeggen we het weer formeel he? ;)
Haha succes, tja ik zou eigenlijk geen alcohol drinken om zo spierafbraak te minimaliseren maar ik hoorde van me trainer dat bier totaal geen invloed heeft door het weinige alcohol? ???
 
Wat zeggen we het weer formeel he? ;)
Haha succes, tja ik zou eigenlijk geen alcohol drinken om zo spierafbraak te minimaliseren maar ik hoorde van me trainer dat bier totaal geen invloed heeft door het weinige alcohol? ???

nou... als je er 20 wegtikt, is het natuurlijk zo katabool als de pleuris... Maar een paar biertjes kan echt geen kwaad bro. Jaaah, als je pro bent, en volgende week een wedstrijd hebt, ja dan wel.... ;)
 
nou... als je er 20 wegtikt, is het natuurlijk zo katabool als de pleuris... Maar een paar biertjes kan echt geen kwaad bro. Jaaah, als je pro bent, en volgende week een wedstrijd hebt, ja dan wel.... ;)

Binnenkort keto dus ik dacht ik ga maar van te voren proberen strict te zijn. :roflol:
Fail dus. :D
 
ik zou het niet weten... ik heb er geen ervaring mee... wa doet die zooi?
 
heh....? Voel ik daar spierpijn opkomen in mijn titties? :rolleyes:
 
Je hebt inmiddels al in me log gespiekt hoe me vakantie was.
Jij bent ook nog steeds lekker aan het knallen.:D

Ben je trouwens jarig geweest?
Dacht dat je voor me vakantie 35 was of ben ik een beetje in de war?
 
Je hebt inmiddels al in me log gespiekt hoe me vakantie was.
Jij bent ook nog steeds lekker aan het knallen.:D

Ben je trouwens jarig geweest?
Dacht dat je voor me vakantie 35 was of ben ik een beetje in de war?

haha! Goed opgelet! Ik ben stiekum 36 geworden toen je weg was... Ik dacht, dat heeft ze vast niet door.... nou wel dus :thumbs:

Nu nog dat jaartje wijzer worden.... :rolleyes:
 
haha! Goed opgelet! Ik ben stiekum 36 geworden toen je weg was... Ik dacht, dat heeft ze vast niet door.... nou wel dus :thumbs:

Nu nog dat jaartje wijzer worden.... :rolleyes:
KWarkieeeeeeeeee alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!:D

Nu ben je gewoon opnieuw 10 jaar ouder dan mij en bijna 40.:roflol:
Ik ben iets te scherp :o, die paar "coïtus on the beach"cocktails op vakantie zullen de oorzaak hier wel van zijn.;)
 
KWarkieeeeeeeeee alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!:D

Nu ben je gewoon opnieuw 10 jaar ouder dan mij en bijna 40.:roflol:
Ik ben iets te scherp :o, die paar "coïtus on the beach"cocktails op vakantie zullen de oorzaak hier wel van zijn.;)

whahaha.... Gelukkig heb ik de leeftijd dat ik af en toe lekker onverantwoordelijk mag doen, gewoon omdat het kan....

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik steeds meer een braaf jongetje begin te worden....drugs is passé, als ik ga stappen ben ik meestal al om half drie thuis... drink bijna niet meer, en nu ga ik ook al stoppen met roken :eek:

tijd voor een bejaardentehuis hahaha :D
 
Voor je 37e krijg je een wandelstok van mij.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven