XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hahahaha :hahaha:
 
Ik meen het, hou vol.
De eerste week is moeilijk, daarna mindert het heb ik vernomen.
Remember, ain't nothing to do it, then to do it.

Hardcore bro.:D
 
Waarom roken mensen uberhaupt? ???
 
Thnx guys, it means a lot jullie support is top! ;)

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Waarom roken mensen uberhaupt? ???

Geen idee. Ik snap ook niet waarom ik ermee ben begonnen, Ik weet wel dat het een vloek is, en moeilijk om vanaf te komen.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Ik meen het, hou vol.
De eerste week is moeilijk, daarna mindert het heb ik vernomen.
Remember, ain't nothing to do it, then to do it.

Hardcore bro.:D

Lightweights baby, jwz :cool:
 
Hoelang ben je nu al gestopt kwarkie? Ik moet er ook weer aan maar ik ben gewoon een slappe hap op dat gebied. Ik heb nog net geen schoorsteen op mijn rug, toen god die aan het uitdelen was stond ik bij de tattoes.:D

YY stop stop stop!!!!! :whip:

Kwarkie: succes met stoppen!
 
whahaha!! Ik doe tegenwoordig ook aan boksen, en door het niet roken ben ik ook nog een behoorlijke bad ass mother****er (=sjagarijnig) dus als ik moet helpen zeg je ut maar eh?

Ik zit nu gewoon aan mijn 3E BORD WARM ETEN!!! :eek: Ik blijf gewoon vreten! Kep ook al 3 shakies gehad, strakkies de 4e **** yeah!
 
whahaha!! Ik doe tegenwoordig ook aan boksen, en door het niet roken ben ik ook nog een behoorlijke bad ass mother****er (=sjagarijnig) dus als ik moet helpen zeg je ut maar eh?

Ik zit nu gewoon aan mijn 3E BORD WARM ETEN!!! :eek: Ik blijf gewoon vreten! Kep ook al 3 shakies gehad, strakkies de 4e **** yeah!

Op naar 100kg
 
op deze manier ga ik die 30 pound challenge makkelijk winnen, op me sloffies zelfs! :D

hmmm.... kep ook zin in kwark.... aarbeien of banaan erdoor? :roflol:

echt skofitg veel gefroten, me jong!
 
op deze manier ga ik die 30 pound challenge makkelijk winnen, op me sloffies zelfs! :D

hmmm.... kep ook zin in kwark.... aarbeien of banaan erdoor? :roflol:

echt skofitg veel gefroten, me jong!
Zometeen knal je uit je geraamte:eek:
 
Uhhh slecht plan ik denk dat ik weet wie de dader is.:rolleyes:
Ik denk dat we dezelfde in gedachten hebben.:roflol:
Doe maar, zijn we eindelijk van die vervelende man af.
Ik kan de DBB knuffelbeer toch niet in elkaar slaan. :o
whahaha!! Ik doe tegenwoordig ook aan boksen, en door het niet roken ben ik ook nog een behoorlijke bad ass mother****er (=sjagarijnig) dus als ik moet helpen zeg je ut maar eh?

Ik zit nu gewoon aan mijn 3E BORD WARM ETEN!!! :eek: Ik blijf gewoon vreten! Kep ook al 3 shakies gehad, strakkies de 4e **** yeah!
Het hoeft niet.
O jeej we moeten uitkijken voor kwarkie.:D
Echt niet normaal wat jij allemaal eet :eek:, heb verdomme maar 1 warme maaltijd op.
 
Nog een training onlangs gedaan? Heb je een linkje voor me? ;)
 
Zometeen knal je uit je geraamte:eek:

hmmm, kwil wel zien hoe dat eruitziet whahaha

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Nog een training onlangs gedaan? Heb je een linkje voor me? ;)

Vandaag is niet getraind, morgen weer.
Ik heb de training vandaag geruild met woensdag. Ik ben gewoon bekaf, en heb vandaag een k*t mentaliteit om te trainen ivm stoppen met roken...
 
Als je nu eens wat meer trainingen post!! En maar lullen en lullen:p................Trainingen wil ik zien gvd!
 
Als je nu eens wat meer trainingen post!! En maar lullen en lullen:p................Trainingen wil ik zien gvd!

Het zijn er toch minstens 4 per week hoor! :D Maar vandaag is niet getraind...


Ik denk dat ik gewoon mijn sig aanpas.... Zet ik daar de link in van mijn laatste training :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven