AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het zijn er toch minstens 4 per week hoor! :D Maar vandaag is niet getraind...


Ik denk dat ik gewoon mijn sig aanpas.... Zet ik daar de link in van mijn laatste training :D
Was ook maar om een beetje te jennen:p
 
Het zijn er toch minstens 4 per week hoor! :D Maar vandaag is niet getraind...


Ik denk dat ik gewoon mijn sig aanpas.... Zet ik daar de link in van mijn laatste training :D
Kijk dat is nog eens een goed idee.
 
trainen met je donder kwark.
 
haha wat een vermakelijk en druk bezocht log is dit geworden en dat pas sinds je in arpil op dbb bent gekomen :P

snel weer gaan trainen kwark!
 
haha wat een vermakelijk en druk bezocht log is dit geworden en dat pas sinds je in arpil op dbb bent gekomen :P

snel weer gaan trainen kwark!

Het gaat in mijn log net zo hard als met mijn gains hahaha ;)
 
ROOK STOP UPDATE:

Nog steeds hou ik het vol, al heb ik het wel een beetje moeilijk. Ik ben prikkelbaar, agressief en sjaggie. :(

En steeds als ik mijn ogen dichtdoe, denk ik aan een peuk, gatverdamme!
Ik zit nu echt in de fase dat de liochamelijke verslaving zich losmaakt van de geestelijke verslaving. Dit schijnt de moeilijkste fase te zijn... MAAR IK HOU VOL!!! Want ik wil huge worden, en daar kan ik geen peuken bij gebruiken.

Mijn eetlust is de droom van elke bodybuilder! Dat is dan wel weer cool :rolleyes:
 
go kwark. diepe respect dat je zo dedicated bent dat je doorzet en stopt met roken.
stel DBB niet teleur!
 
Ey, wat lees ik nou? Je bent gestopt! Hoe lang nu 2 dagen? 3 dagen? Ben zelf nu 2 maanden gestopt... ja het wordt makkelijker, maar het blijft moeilijk. Hoe lang heb je gerookt? Al eens eerder gestopt?
 
Ey, wat lees ik nou? Je bent gestopt! Hoe lang nu 2 dagen? 3 dagen? Ben zelf nu 2 maanden gestopt... ja het wordt makkelijker, maar het blijft moeilijk. Hoe lang heb je gerookt? Al eens eerder gestopt?

hey heldin! Jup, Zondag avond de laatste peuk gerookt.

Ik heb 20 jaar gerookt!! Dus dat wordt afzien :eek:
Een paar keer eerder geprobeert, maar nu heb ik er haat aan gekoppeld, en de wil om een enorme bodybuilder te worden, wellicht dat dit een extra stimulans geeft om er ook vanaf te blijven....

Ik denk de hele ****ing dag aan niks anders dan spieren!! Dus van dat fanatisme moet ik direkt gebruik maken! ;)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------


go kwark. diepe respect dat je zo dedicated bent dat je doorzet en stopt met roken.
stel DBB niet teleur!

Thnx! Ik doe mijn best, zolang jullie mij helpen!
 
ROOK STOP UPDATE:

Nog steeds hou ik het vol, al heb ik het wel een beetje moeilijk. Ik ben prikkelbaar, agressief en sjaggie. :(

En steeds als ik mijn ogen dichtdoe, denk ik aan een peuk, gatverdamme!
Ik zit nu echt in de fase dat de liochamelijke verslaving zich losmaakt van de geestelijke verslaving. Dit schijnt de moeilijkste fase te zijn... MAAR IK HOU VOL!!! Want ik wil huge worden, en daar kan ik geen peuken bij gebruiken.

Mijn eetlust is de droom van elke bodybuilder! Dat is dan wel weer cool :rolleyes:
Gebruik die energie voor iets moois.
 
Ja, wel herkenbaar! Rookte zelf vanaf mijn 13e... aan een stuk door. Vorig jaar poging gedaan, na 9 maanden in een klote moment weer gaan roken. Deze keer heb ik de verslaving gewoon door de andere verslaving vervangen: voeding, kt en hardlopen. Heel erg bewust zijn van die klote momenten waarop je denkt "**** it", zodra die gedachte al bij me opkomt, ga ik lopen, of een groot glas water drinken of dubbelzout dropje :D:D
Maar goed... je weet... als je weer voor de bijl gaat... moet je bij de volgende stoppoging WEEEEERRRR door die beginfase heen... das inderdaad het moeilijkste. MAar daarvan ben je op de helft en voor je het weet is het weekend, en heb je het ergste gehad. HOu vol he! Ga me niet teleurstellen!!!!
 
kom op kwarkie
een rokende bodybuilder is zo tegendraads
je kunt het
 
Gebruik die energie voor iets moois.

Wat denk jij, straks knallen! :rolleyes:

Ja, wel herkenbaar! Rookte zelf vanaf mijn 13e... aan een stuk door. Vorig jaar poging gedaan, na 9 maanden in een klote moment weer gaan roken. Deze keer heb ik de verslaving gewoon door de andere verslaving vervangen: voeding, kt en hardlopen. Heel erg bewust zijn van die klote momenten waarop je denkt "**** it", zodra die gedachte al bij me opkomt, ga ik lopen, of een groot glas water drinken of dubbelzout dropje :D:D
Maar goed... je weet... als je weer voor de bijl gaat... moet je bij de volgende stoppoging WEEEEERRRR door die beginfase heen... das inderdaad het moeilijkste. MAar daarvan ben je op de helft en voor je het weet is het weekend, en heb je het ergste gehad. HOu vol he! Ga me niet teleurstellen!!!!

Thnx meis, ik doe me best :D

kom op kwarkie
een rokende bodybuilder is zo tegendraads
je kunt het

Toppie, thnx!

I'm still here to support you opa!!!!!:D

:heart:
 
Wow ik ben ****ing harcore, kijk net bij me linker oksel/schouder. Allemaal rode strepen, hopen dat het weer wegtrekt.:p
 
Wow ik ben ****ing harcore, kijk net bij me linker oksel/schouder. Allemaal rode strepen, hopen dat het weer wegtrekt.:p

Zo hard heb ik je toch niet geknuffeld?




hahaha
 
Misschien moet je je kat eens wat manieren aanleren of een krabpaal kopen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven