XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb geen kat.:roflol::D

o nee heh.... je bent toch geen Kelly-achtige heh.... een POES??


Nog steeds geen peuk aangeaakt! (maar wel de snoeppot met heel veel drop) `EN DAT IS KATABOOL!!! HELLLUP!
 
Sue is echt een toppertje met dat rook gedoe RESPECT, en jij kwark komt er ook wel, ik steek er wel weer een voor jou op doe ik wel voor je.
 
Sue is echt een toppertje met dat rook gedoe RESPECT, en jij kwark komt er ook wel, ik steek er wel weer een voor jou op doe ik wel voor je.

Wees een vent en stop ermee Yinnie.. van dat geld kun je veel leukere dingen doen.
 
Wees een vent en stop ermee Yinnie.. van dat geld kun je veel leukere dingen doen.

klopt wel:)

succes iig kwarkje.
als je kunt volhouden zoals een bodybuilder, kun je stoppen met roken, dat is zeker.
 
Thnx all! Tot nu toe gaat het goed. Ik ga zo naar de gym. Me tietjes en schouders zijn aan de beurt. Iki verrek weer van de pijn in mijn schouders, dus stel jullie er niet te veel van voor.... :(

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Sue is echt een toppertje met dat rook gedoe RESPECT, en jij kwark komt er ook wel, ik steek er wel weer een voor jou op doe ik wel voor je.

Etter! :D
 
Sue is echt een toppertje met dat rook gedoe RESPECT, en jij kwark komt er ook wel, ik steek er wel weer een voor jou op doe ik wel voor je.

Smeerlap dat je bent, speciaal in Kwark's log dat even posten. :D
Zou jij ook niet stoppen of was je niet een tijdje gestopt Yin Yang? :p
 
Smeerlap dat je bent, speciaal in Kwark's log dat even posten. :D
Zou jij ook niet stoppen of was je niet een tijdje gestopt Yin Yang? :p
Ik heb er zelfs een topic voor gemaakt vorig jaar, samen met nightfly die trouwens wel blijvend gestopt is. Ik ben al eens een keer 4 jaar en 2 jaar gestopt. Ik wil niet teveel uitwijken maar als de tijd daar is gaat het me lukken om er voor altijd af te blijven. Ik heb nu nog het een en ander op te ruimen wat me nog zwaar valt.
 
Ik heb er zelfs een topic voor gemaakt vorig jaar, samen met nightfly die trouwens wel blijvend gestopt is. Ik ben al eens een keer 4 jaar en 2 jaar gestopt. Ik wil niet teveel uitwijken maar als de tijd daar is gaat het me lukken om er voor altijd af te blijven. Ik heb nu nog het een en ander op te ruimen wat me nog zwaar valt.

Slappe zak.






:roflol:
 
Sue is echt een toppertje met dat rook gedoe RESPECT, en jij kwark komt er ook wel, ik steek er wel weer een voor jou op doe ik wel voor je.

niet alleen met dat rook gedoe. :)

Ik zal je steunen kwarkie.
 
addictions...... makes the world go round :)
 
Inderdaad, en daarom post Kwarkie weer een training.... en wat voor een!!!

DINSDAG - BORST, TRICEPS, BICEPS (wilde schouders doen, maar die ontlast ik ff tot vrijdag ivm pijn)

Warmup

front en side raises met pussy weights (minuutje of 5)

Borst

Banken

30x20
20x40
12x60
10x60
8x60
4x70 (+1 tov zaterdag)
4x70 (+1 tov zaterdag)

Schuin drukken

12x50
10x50
10x60
10x60
8x60

> Alles PIJNLOOS! Ik weet niet wat ik meemaak! :rolleyes:

DB Fly's (hehehe :D)

12x20
10x22
10x24
10x24
6x26 > PR! Hatsjekidee!

Peck Deck

15x79 > Static hold 3 sec.
15x79 > idem
15x79 > idem
15x79 > idem

Biceps

20x14
20x14
20x16
15x18
15x18

NIEUW: Skullcrushers

12x35
12x35
12x35

Triceps Push down (cable)

15x64
15x64

Seated dip

15x68
15x68
15x68

Conclusie:
Ik merk dat ik sterker wordt. De sets gaan makkelijker, en hoewel ik dit keer op een k*t bank heb gedrukt, en dus slechte stabiliteit had, heb ik toch 1 reppie winst, en het voelde makkelijker dan zaterdag. Bovendien had ik een pomp, niet normaal meer, kep meteen mijn poses een beetje geoefend, met zo'n pomp moet je daar gebruik van maken hahaha :D Dik tevreden!
 
Nice voor je dat je kan banken zonder pijn! Nice workout again!
Dikke flys.
 
WTF een training... ;)
mooi man, goed bezig. na het rechtbanken is het schuindrukken erg netjes kwark.

verder veel hoge reps en voor het eerste skullchrushers... (schaam je:P) is een harde oefening kerel
 
Lekkere benchen maar waarom ZOVEEL sets van elke oefening zo'n beetje? :p
 
lekkere db fly kerel :D
 
PR's a go go ... doe je goed !
 
Beter man dat je geen pijntjes voelde! Goede training hoor!
Die schouders opwarmen doe ik trouwens ook altijd voor elke training gewoon ff met 2.5kg voor de doorbloeding!
 
Thnx all ;) Het gaat lekker! Doorbloeding warmuppie van gisteren is mij ook goed bevallen, dus die hou ik erin als start van een borsttraining.

@ minosaurus-rex: Ik doe zoveel sets omdat ik nu op massa train. Ik probeer mijn spieren zo vol te laten lopen, dat die letterlijk "scheuren" in mijn slaap worden die scheurtjes dan weer fijn volgeplamuurt, en voila: een grotere spier :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

ROOK STOP UPDATE:

Nog steeds geen peuk aangeraakt, ik heb zelfs geen pleister op, dus dat wordt eng vandaag!! haha
Ik ben zowaar vrolijk (kon alleen mijn nest weer niet uitkomen vanmorgen, maar daar heb ik vaker last van :p)

Vanavond dus de benen, die eigenlijk voor maandag op het programma stonden. Es kijken of ik nog knappe squatjes kan maken :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven