Fitness Seller

Wat vind je leuker: de training zelf of de resultaten?

Wat vind je leuker: de training zelf of de resultaten?


  • Totaal stemmers
    418

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wat vind je leuker: de training (KT) zelf of de resultaten?
 
De resultaten zijn het enige wat me de motivatie geven door te gaan. Al ik eenmaal in mn training zit maakt het meestal niets meer uit.
 
De resultaten en dan bedoel ik zowel een gespierder figuur krijgen alsmede het lichaam lekker los en soepel houden (Dit vind ik eigenlijk het allerbelangrijkste). Als ik niet train gaan mijn nek en rug altijd vastzitten.
 
Leuk topic :thumbs:
 
Lastig, maar als ik geen vooruitgang zou boeken zou ik niet trainen, ben daarom voor resulaat gegaan.
 
Resultaat, trainen vind ik atm niet zo heel leuk.
 
65% resultaten, 20% pomp van de training,15%Je zelf verbazen tijdens trainingen, qua kracht.
 
Van trainen ga ik me lekker voelen, maar ik vind het niet altijd even leuk/heb er niet altijd even veel zin in... en zonder resultaten zou ik me zwáár gefrustreerd voelen. Dus ik ga voor de resultaten.
 
Trainen is zeker leuker. De resultaat is datgene wat me motiveert om weer te trainen. Maarja, resultaten leuk vinden? Ik vind het eerder mooi. :)
 
Goeie vraag, T. Voor mij zijn beiden even leuk. Ik zou absoluut niet met plezier trainen als er geen resultaat tegenover stond, maar aan de andere kant zou ik net zo goed geen resultaten willen zonder er hard mijn best voor gedaan te hebben. Geeft gewoon veel meer voldoening.
 
goeie vraag, t. Voor mij zijn beiden even leuk. Ik zou absoluut niet met plezier trainen als er geen resultaat tegenover stond, maar aan de andere kant zou ik net zo goed geen resultaten willen zonder er hard mijn best voor gedaan te hebben. Geeft gewoon veel meer voldoening.
+1
 
Trainen zelf vind ik niet geweldig leuk, is gewoon puur afzien.

het volmaakte gevoel na de training vind ik wel leuk.
 
De training = resultaten, PR's
 
Had het er laatst nog over met een vriend van mij. Toen zei ik: "Ik staar me niet blind op het eindresultaat, want ik vind de weg ernaartoe net zo belangrijk". Echter merk ik wel dat complimenten/reacties van mensen uit mijn omgeving toch leuker zijn om te horen.

Dus ik houd het op een 40/60 verhouding:P, 40% training & 60% resultaat
 
allebij even vetheid! :D
 
Ik vind trainen het leukst, zo snel gaat het toch niet meer met de resultaten...
 
Lastig, maar als ik geen vooruitgang zou boeken zou ik niet trainen, ben daarom voor resulaat gegaan.

Zelfde als wat ik dacht. Al vind ik het trainen vaak wel leuk zonder de resultaten zou ik het toch niet doen.
 
Absoluut de resultaten. Als ik een week geen vooruitgang boek raak ik echt in een dip, gelijk minder zin om te trainen.
Als het goed gaat zie ik wel uit naar de training, maar dat is wel vanwege de verbeterde resultaten die er gaan komen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven