MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Schijnen wel niet zo lekker te zijn voor je knieen. :p
En ja ik vind ze echt focking lekker maar ik geef toe dat me knieen ze minder prettig vinden. :p
Je moet trouwens lunges eens proberen, dat is pas doodgaan!

i know, heb ze 2 weken geleden weer eens van stal gehaald, heerlijke oefening, maar je moet ze wel op blote poten doen vind ik, geeft de beste stabiliteit... ;)

Maar extensions kun je ook lichter doen, alleen dan wel ff 25 reppies erop .... wedden dat je de dag erna niet meer kan lopen?
 
legpress is juist echt lekkire oefening vind ik.
wij hadden eerst zo een machine die tot 260kg ging, die was best licht.. deed ik met gemak.
nu hebben we een nieuwe die tot 200kg gaat.. die is een stuk zwaarder.
200kg lukt me nu 6x ofzo

Zo hoort dat, gewoon lekker zwaar. Bij mijn oude gym ging een machine ook fullstack tot 200kg en moest ik elke keer 90kg bijladen aan platen om het interessant te houden. :p
Maar nu heb ik een losse leg press en ik moet zeggen dat die 2x zo zwaar aanvoelt. :p
Ik ben van 20x290kg gelijk naar 15x100kg gegaan. :p
 
legpress is juist echt lekkire oefening vind ik.
wij hadden eerst zo een machine die tot 260kg ging, die was best licht.. deed ik met gemak.
nu hebben we een nieuwe die tot 200kg gaat.. die is een stuk zwaarder.
200kg lukt me nu 6x ofzo

Ze zijn echt allemaal verschillend, idd. Wij hebben zo'n matrix geval, daarvoor heb ik op een technogym getraind, dat was een 45 graden press, daar pakte ik rustig 200+ kilo, en toen was ik lang zo sterk als nu niet.
 
i know, heb ze 2 weken geleden weer eens van stal gehaald, heerlijke oefening, maar je moet ze wel op blote poten doen vind ik, geeft de beste stabiliteit... ;)

Maar extensions kun je ook lichter doen, alleen dan wel ff 25 reppies erop .... wedden dat je de dag erna niet meer kan lopen?

Vast wel, heb soms hele trainingen gebasseerd op 20 reps, kon lopen maar ja anale ridderman was weer eens aanwezig leek het. :p
 
Zo hoort dat, gewoon lekker zwaar. Bij mijn oude gym ging een machine ook fullstack tot 200kg en moest ik elke keer 90kg bijladen aan platen om het interessant te houden. :p
Maar nu heb ik een losse leg press en ik moet zeggen dat die 2x zo zwaar aanvoelt. :p
Ik ben van 20x290kg gelijk naar 15x100kg gegaan. :p

same here dus ;)

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Vast wel, heb soms hele trainingen gebasseerd op 20 reps, kon lopen maar ja anale ridderman was weer eens aanwezig leek het. :p

hahaha, lekker eh? Ik zal morgen ook de trap niet meer af of op komen vrees ik :hedbang:
 
same here dus ;)

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------



hahaha, lekker eh? Ik zal morgen ook de trap niet meer af of op komen vrees ik :hedbang:

Sinds ik ben gestopt met het Kingsquat sessies ben ik wel flink wat reps gewend lijkt het. :p
 
De Leg press die wij hebben staan is tamelijk zwaar. En ik doe ze helemaal tot met mijn knieën aan de borst. Op een 45 graden press zou dit neer komen op 250 kilo.

De press van ons gaat ook maar tot 175 kilo. Als dat zo doorgaat pak ik um strak fullstack :rolleyes:

Thnx kerel ;) Ik doe mijn best

Op de losse leg press dus? Ik ben benieuwd hoe dit apparaat er ongeveer uitziet kun je misschien een beschrijving geven? Diepe leg press is idd wel zwaar ja.
 
Sinds ik ben gestopt met het Kingsquat sessies ben ik wel flink wat reps gewend lijkt het. :p

Da's een goeie zaak, betekent dat je dus spierconditie hebt, dat maakt de weg vrij om echt flink sterker te worden. Daarna omschakelen naar krachttraining, en moet je kijken!
 
Op de losse leg press dus? Ik ben benieuwd hoe dit apparaat er ongeveer uitziet kun je misschien een beschrijving geven? Diepe leg press is idd wel zwaar ja.

Zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Op de losse leg press dus? Ik ben benieuwd hoe dit apparaat er ongeveer uitziet kun je misschien een beschrijving geven? Diepe leg press is idd wel zwaar ja.

Die we nu hebben is een horizontale, je zit zeg maar rechtop, en duwt de plaat voor je uit.

Die 45 graden, lig je min of meer acherover, en duwt de plaat naar boven.
 
Da's een goeie zaak, betekent dat je dus spierconditie hebt, dat maakt de weg vrij om echt flink sterker te worden. Daarna omschakelen naar krachttraining, en moet je kijken!

Yup, daarom zeg ik tegen sommige op reps trainen is soms echt veel meer ftw dan je zou denken. :p
 
Zo'n training zie ik graag voorbij komen! Netjes gedaan kwark!
 
Yup, daarom zeg ik tegen sommige op reps trainen is soms echt veel meer ftw dan je zou denken. :p

zeker weten. en hebt er zo veel baat bij! Werkt ook blessures tegen, want je doorbloeding optimaliseert!

Alleen om er alles uit te halen, na verloop van tijd weer omschakelen naar kraqcht.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Zo'n training zie ik graag voorbij komen! Netjes gedaan kwark!

Thnx Sas! ;)
 
ROOK STOP UPDATE:

Nog steeds niks gerookt! En het lijkt wel afsof ik er niet eens zo heel veel moeite mee heb, het zijn hooguit vlagen, maar die zijn ook zo weer weg! Toppie! Kom ik er dan eindelijk voorgoed vanaf...? :rolleyes:
 
ROOK STOP UPDATE:

Nog steeds niks gerookt! En het lijkt wel afsof ik er niet eens zo heel veel moeite mee heb, het zijn hooguit vlagen, maar die zijn ook zo weer weg! Toppie! Kom ik er dan eindelijk voorgoed vanaf...? :rolleyes:

Hoe meer je eet hoe minder tijd om te roken, perfecte systeem toch? :D
 
Ja, vandaar dat me gewicht veel lager is daarop, het is echt veel zwaarder. En mijn dikke buik zit me soms in de weg. :o

Het doet er eigenlijk niet zo heel veel toe, als je maar alles geeft, en die poten flink dik pompt! ;)

LOL buik in de weg... die buik raak je ook wel kwijt, geloof me ;)

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Hoe meer je eet hoe minder tijd om te roken, perfecte systeem toch? :D

joh, ik denk er niet eens aan! Heerlijk! Al vanaf zondag rookvrij!
 
Het doet er eigenlijk niet zo heel veel toe, als je maar alles geeft, en die poten flink dik pompt! ;)

LOL buik in de weg... die buik raak je ook wel kwijt, geloof me ;)

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------



joh, ik denk er niet eens aan! Heerlijk! Al vanaf zondag rookvrij!

I hope so. Ben nog altijd te lui om me voedingsschema te maken Kwark. :(
Moet maar eens 1tje gaan maken verdomd. :fuu:
Ja, goed bezig roken is voor pussy's. (no offence Yin :p)
 
I hope so. Ben nog altijd te lui om me voedingsschema te maken Kwark. :(
Moet maar eens 1tje gaan maken verdomd. :fuu:
Ja, goed bezig roken is voor pussy's. (no offence Yin :p)

wordt wel een beetje tijd eh, mino? Schaam je! :P

Mensen het is slapie tijd voor kwarkie ;) Lekker de spieren regenereren!
Slaap lekker allemaal, en thx voor jullie bezoek!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven