AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kommop Kwark doorzetten! Stop met dat ranzige dure roken..beter investeer je elke dag minimaal 4 euro in je sport..maar goed dat doe je al zo ongeveer met die supps waslijst;)


Je wil niet weten hoe blij ik ben dat ik er vanaf ben! Ik heb nu al meer energie, en de wetenschap dat ik nu 160 euro extra per maand te besteden heb aan mijn body stemt mij heel vrolijk! Nu ik niet meer rook, drink ik ook minder, want naar de kroeg ga ik nu niet meer (af en toe dan wel...) heerlijk!!!

Als ik dit vast weet te houden wordt ik een mega buffel! Nou dat komt goed uit, want die wens staat al een tijdje op mijn lijstje :rolleyes:
 
zware shag FTW

Ja, Brandaris! En af en toe een pakje Gauloises... Maar die mogen jullie houden van mij, de peuk heeft de strijd nu verloren!!
 
wten jullie vanaf hoelaat je het kan volgen via internet beunhazen?
 
Mooie beentraining heb je gedaan, die link werkt top... jullie kunnen weer lekker doorgaan met spammen. ;)
 


EDIT: Ik kijk wel ff een streampie op i-net :D


Nog een paar jaartjes oefenen, en dan ben ik de meanest mother****er op DBB :D

Ik heb zo'n beetje alles overwonnen: tot 3x toe de dood (waarvan het laatste ongeluk vrij ernstig, motorongeluk, drugs verslaving, als kind ook niet echt echt goed terecht gekomen zeg maar, faillissement, nu het roken... Ik kan alles aan. JIHAAAAAAAHHH!!
 
EDIT: Ik kijk wel ff een streampie op i-net :D


Nog een paar jaartjes oefenen, en dan ben ik de meanest mother****er op DBB :D

Ik heb zo'n beetje alles overwonnen: tot 3x toe de dood (waarvan het laatste ongeluk vrij ernstig, motorongeluk, drugs verslaving, als kind ook niet echt echt goed terecht gekomen zeg maar, faillissement, nu het roken... Ik kan alles aan. JIHAAAAAAAHHH!!

:D go kwark go!
 
Mooie beentraining heb je gedaan, die link werkt top... jullie kunnen weer lekker doorgaan met spammen. ;)


Thnx Mac, zijn alle bezwaren weer de wereld uit eh? ;)

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

wten jullie vanaf hoelaat je het kan volgen via internet beunhazen?


Kan je niet googelen pino? :D
 
Om 4 uur s'nachts beunhazen. ;)
:roflol: Arnie, Lee, Dorian en Ronnie spammen de winnaarslijst. :fuu:
 
Om 4 uur s'nachts beunhazen. ;)
:roflol: Arnie, Lee, Dorian en Ronnie spammen de winnaarslijst. :fuu:

hahaha "beunhazen"....

Als ik om die tijd aan het "beunhazen" ben, dan betekent dat, dat iemand (waarschijnlijk met een windows PC, want die gaan zo vaak stuk) er veel geld voor over heeft mij op dat uur langs te laten komen de boel te fixen :D
 
hahaha "beunhazen"....

Als ik om die tijd aan het "beunhazen" ben, dan betekent dat, dat iemand (waarschijnlijk met een windows PC, want die gaan zo vaak stuk) er veel geld voor over heeft mij op dat uur langs te laten komen de boel te fixen :D

:roflol:

QFT. :D
 
dodelijke leg extensions gek!
bij ons gaat die maar tot 75kg.
hoe kan jij aan zo een 'raar' aantal kg komen?
 
dodelijke leg extensions gek!
bij ons gaat die maar tot 75kg.
hoe kan jij aan zo een 'raar' aantal kg komen?

Bij ons gaan ze tot 150kg.. Verschilt per machine.
 
Bij ons gaan ze tot 150kg.. Verschilt per machine.

hahaha gare shit.
ik ben nu dus maar bezig met one legged leg extensions omdat het anders te licht is.
 
dodelijke leg extensions gek!
bij ons gaat die maar tot 75kg.
hoe kan jij aan zo een 'raar' aantal kg komen?

Nou, dat is simpel. Die machines zijn amerikaans. De Pounds zijn ronde getallen, de kilo's dus niet :D

hehe, thnx kerel!
 
hahaha gare shit.
ik ben nu dus maar bezig met one legged leg extensions omdat het anders te licht is.

:roflol:
Ik hou me nog een tijdje zoet met hoge gewichten en hoge reps. :roflol:
 
Nou, dat is simpel. Die machines zijn amerikaans. De Pounds zijn ronde getallen, de kilo's dus niet :D

hehe, thnx kerel!

hahah oké lekker hardcore American dus!
 
hahah oké lekker hardcore American dus!

Jupz. Wel goeie spullen hoor, dat Matrix. Maar mijn voorkeur gaat uit naar de dumbbells en barbells :D Dat is die shit kerel ;)

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

:roflol:
Ik hou me nog een tijdje zoet met hoge gewichten en hoge reps. :roflol:

Monisaurus-rex de sterke reus :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven