XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bij ons tot 60kg :p

Er is altijd baas boven baas :D

Joh, als ik er aan toe ben, plak ik gewoon meerdere dumbbells aan elkaar, zoals Yinnie :P

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Hahahaha, Kwarkie kan je niet 2 logs bijhouden: 1 met de relevante info en 1 voor je spam-praktijken? (1 hele korte en 1 hele lange :p)

hahaha, daarom heb ik de "laatste Training" in mijn sig staan, 1 klik, en je hebt altijd de relevante info recht voor je snuffelaar ;) :D
 
bij ons tot 40. kom ik nog wel ff mee weg :)
 
Op de Kwark Pod:

Duran Duran - First Impression

Wereld plaat! Erg motiverend ook!

PS: Warren we miss you!

DD - First Impression

(a rock-n-roll star)

He turns on the animal, its that time of day,
Here comes little johnny from the back streets of the uk
Hes got the answer it doesnt go away
Hes gonna treat you right
Yeah hes gonna change the world tonight (world tonight)

The lasting first impression, is what youre looking for!
I said ooooh!,
Is that your first impression?
And is that good enough for you?

He dont want illusions
A power glory ride,
Doesnt run with the neighborhood shadows -
Wanna let your body slide
He wont give up, and he wont give in
And he wont let up until he gets inside your pretty skin
(I said oooohh!)

(chorus)

He turns on the animal its that time of day,
To make a little honey in the backstreets of the uk
And he loves the noise, and he loves to play
Just living here and now boys cuz tomorrows on the way
(I said oooohh!)

(chorus)

Good enough for you, (good enough for you)
Enough for you, (enough for you)
And is that good enough for you?

Good enough for you, (good enough for you)
Enough for you, (enough for you)
And is that good enough for you?

The possibility
Seize the possibility
To seize the opportunity
To seize the possibility
To turn on the animal

I said oooh!

(chorus) (chorus)

Good enough for you, (good enough for you)
Enough for you, (enough for you)
And is that good enough for you?

Good enough for you, (good enough for you)
Enough for you, (enough for you)
And is that good enough for you...?
 
Sig... sig.... sigmund freud? Signalement...? Significant, eum... das niet een woord dat bij jou past he ;):p
Oh, jawel, je bent significant gestopt met roken! :D

Zeg, help deze niet-altijd-even-snuggere-snuffelaar eens... wat sig? Oh... ik zie het al... Kwarks laatste training... Dus dat is een sig! Signature! Whoehoe!

Kwark laatste training en andere relevante info? :p Dan kan je 1 keer per jaar je verjaardag erbij vermelden... oh, en hoelang je al gestopt bent!

Oke... tijd om iets te eten geloof ik :p
 
Sig... sig.... sigmund freud? Signalement...? Significant, eum... das niet een woord dat bij jou past he ;):p
Oh, jawel, je bent significant gestopt met roken! :D

Zeg, help deze niet-altijd-even-snuggere-snuffelaar eens... wat sig? Oh... ik zie het al... Kwarks laatste training... Dus dat is een sig! Signature! Whoehoe!

Kwark laatste training en andere relevante info? :p Dan kan je 1 keer per jaar je verjaardag erbij vermelden... oh, en hoelang je al gestopt bent!

Oke... tijd om iets te eten geloof ik :p

hahaha.... Signature.... Handtekening.... Dat hoopje berichtgeving dat altijd onderaan mijn berichtjes staat... Daar staat een link: "Kwark's Laatste Training" Dat dus :D

hahaha.... dan wordt mij sig...ehhh handtekening te lang.... er staat al zoveel onzin hahaha

EDIT: jaaa maar..... dan komt helemaal niemand meer in mijn log kijken, staat alles al in mijn Sig ehh handtekening.... is ook niet leuk eh?
 
Kwark Kwark Kwark!! Vandaag Deadliften dan maar he? :hedbang:
 
Kwark Kwark Kwark!! Vandaag Deadliften dan maar he? :hedbang:

Jup!! Kep er al zin in!! Yeah!

Ik hoop wel dat er een pannenkoek rondloopt die het even wil vastleggen :rolleyes:

En ik hoop ook dat het lukt.... mijn poten zijn nog een beetje zuur, maar ik ben wel voornemens ff hard te knallen!
 
Jup!! Kep er al zin in!! Yeah!

Ik hoop wel dat er een pannenkoek rondloopt die het even wil vastleggen :rolleyes:

En ik hoop ook dat het lukt.... mijn poten zijn nog een beetje zuur, maar ik ben wel voornemens ff hard te knallen!

:roflol:

Ik had ook last van me quads, even kijken hoe dat vandaag gaat. :p
 
5 pagina's spam doorgelezen en nog geen training gezien, ik volg het vanaf heden wel weer gewoon :D
 
5 pagina's spam doorgelezen en nog geen training gezien, ik volg het vanaf heden wel weer gewoon :D

Hij heeft z'n laatste training in z'n sig gelinked. ;)
 
5 pagina's spam doorgelezen en nog geen training gezien, ik volg het vanaf heden wel weer gewoon :D

Tip: In mijn sig staat "Kwark's Laatste Training" Op veler verzoek gedaan om door de spam de trainingen te vinden ;)

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Hij heeft z'n laatste training in z'n sig gelinked. ;)

Dat dus haha
 
Eigenlijk zou je tags niet aan topics moeten kunnen plakken maar aan posts, zodat je trainingen eruit kunt filteren :).
 
Eigenlijk zou je tags niet aan topics moeten kunnen plakken maar aan posts, zodat je trainingen eruit kunt filteren :).

:roflol:

Zou best handig zijn in dit soort *spam*logs! :D
 
zeer sterk die full squats
 
Wat is het rustig op DBB.. al helemaal in kwark's log :( ik voel me verlaten xD
Zit ik dan met me boterhammen en cashew noten te wachten op lol
 
hier seh, nog wat meer :spam:
 
Hey bitch, ik heb me gehouden aan me afspraak dat ik vandaag 15x100 zou pakken en nou jij nog met 20x100kg. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven