Fitness Seller

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
In dit topic is het de bedoeling dat we een lijst van chirurgen gaan maken op basis van de ervaringen van mensen die zich hebben laten opereren en de gynecomastie hebben laten weghalen. Op termijn moet het dan mogelijk zijn om een soort top ranking te maken, waarin ook de prijs meegenomen wordt, naast de tevredenheid.

Ben je geopereerd geweest? Plaats dan in dit topic de naam van de chirurg en het adres van de kliniek. Plaats hierbij eventueel een kort verhaal met foto's en een eindscore op 10. Ook zeker erbij zetten wat de prijs was (wat je zelf betaald hebt en wat vergoed werd door de verzekering).

Met al deze informatie ga ik hier dan een lijst maken.

Gynecomastia Info & Chirurgie Video
 
Heel goed plan Bigt!
 
AZ Oudenaarde
Dokter J. Vandeputte
Afdeling plastische chirurgie

mbt operatie:

Alles zeer nauwkeurig gedaan, litteken valt best mee
wel nog een beetje een zwelling

Prijs uit eigen hand: 1800 euro (ongeveer)
liposuctie moet je zelf betalen (1650 euro) + kamerkosten voor 1 dag + 1 nacht
snijden wordt terugbetaald

mensen met extra vragen mogen me pmen, foto's gaan er binnen een paar weekjes opstaan
 
Laatst bewerkt:
Doctor Schermer Voest
Mcs Den Haag

Ging voor een pepernoot klierweefsel onder me rechtertepel, en puffy nippels.

De pepernoot heeft hij weggehaald, maar is kort nadien terruggekomen in de vorm van een walnoot en is sinds de operatie altyd gevoellig geweest.

Hoewel ik een vetophoping onder me tepel had, heeft hij juist het vet aan de boven en binnenkant borst weggehaald? ipv rond de tepel.
Nooit echte problemen met me borst gehad, nu dus wel.
Maar ik sterk me aan het feit dat spieren kunnen groeien, hoewel ik nou bijna 3 jaar verder ben, twijfel ik nog steeds of ik die walnoot wel laat verwijderen, hoe pijnlijk ook.
In elk geval niet door deze man.

Kosten rond 3000,-
Litteken zichtbaar

Ik post dit omdat, ik lees dat iemand hier overweegt naar deze (chirurg)te gaan.

Kortom mij heeft het meer problemen gebracht als verholpen, puffy nippels ik zou zeggen leer ermee leven, voor klierweefsel bezoek een ziekenhuis.

Groet,
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
Littekens? Graag pics before/after, want die prijs is erg interessant.

Wat BigT zegt, pics before/after zou ik ook graag willen zien Akira want die prijs is absoluut erg interessant!!


http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/post-gyno-operatie-190768/

Hier staan 3 foto's dacht ik. Voor, enkele weken na en uiteindelijk na volledig herstel.


Akira, in welke mate kan je de chirurg overtuigen dat het medisch noodzakelijk is en wanneer is het noodzakelijk voor het psychisch welzijn van de patiënt? Valt dit te behalen (voor terugbetaling vd kosten..) bij relatief lichte gyno aan 1 tepel (je ziet het duidelijk en zorgt voor assymetrie, teminste ik zie het duidelijk en "lijdt" er wel onder in de zin van onzekerheid, ontevredenheid over mijn lichaam, ...) als je het weet te verpakken denk je?
 
Eerst zou ik eens langsgaan bij de huisarts. Ik had gezegd dat ik het abnormaal vond, dat ik pijn en ongemak voelde en omdat het er goor uitzag. Assymetrie hoort hier ook bij. Maar je dokter moet echt overtuigd zijn. Dan kan hij zorgen voor een verwijzing naar het ziekenhuis waar ze een echografie maken, om de ligging en grootte van de klier te bepalen. Hierna wordt er een chirurg gecontacteerd. Gelukkig was het in mijn geval deze plastisch chirurg, met veel ervaring. Die bespreekt de mogelijkheden met jou en de kosten (al dan niet liposuctie). En dan pas wordt er overgegaan tot operatie. Dus als je het goed weet uit te leggen, en je praat overtuigend, dan zal het zeker lukken.

Bedankt voor je antwoord. Als ik nog vragen heb mail ik je wel. :)

Ik ben hiervoor wel reeds (1,5 jaar geleden) langsgeweest bij mijn huisarts en vervolgens bij de mammografie waar ik nogal snel werd afgewimpeld onder het mom "het gaat wel vanzelf weg na de puberjaren". Ik loop er ondertussen toch al 6 jaartjes mee ofzo en gedurende die tijd is het heel lichtjes blijven groeien (miniem, maar weldegelijk gegroeid).

Nogmaals een afspraak maken dan maar en kijken of ik naar het ziekenhuis doorverwezen moet worden of rechtstreeks via de huisdokter een chirurg aangewezen kan krijgen dan maar. :o

Geen geld als je kijkt wat het resultaat kan zijn idd T, maar ik kijk altijd meer op tegen het herstel (je mag een hele tijd niet trainen ook), het mogelijk mislukken (gebeurt vaak genoeg bij zo'n "kleine" ingrepen :mad:) of complicaties na de operatie.
 
Wat bedoel je met mislukken? Wat gebeurd er dan?
 
Ja ok , maar de chirurg zal dankzij jouw tip toch al geen prutser zijn :thumbup:
 
Hmm, bij mij is het vergoed door de verzekering. Onderhand is het bijna een half jaar terug dat ik eraan geholpen ben (9jan 2009), heb nog wel een kleine deuk onder te tepel. Deze valt niet zo op, enkel als de spier aangespannen staat.. maar lijkt wel steeds minder te worden.

Wel is bij mij de snee niet op de tepelrand geplaatst maar in de vorm van de borst (dus eronder). Ben niet ontevreden over het resultaat, hiervoor was het echt een ramp, nu is het vrij gelijk afgezien van dat 'deukje'. Ben geholpen in een gewoon ziekenhuis.
 
AZ Oudenaarde
Dokter J. Vandeputte
Afdeling plastische chirurgie

mbt operatie:

Alles zeer nauwkeurig gedaan, litteken valt best mee
wel nog een beetje een zwelling

Prijs uit eigen hand: 1800 euro (ongeveer)
liposuctie moet je zelf betalen (1650 euro) + kamerkosten voor 1 dag + 1 nacht
snijden wordt terugbetaald

mensen met extra vragen mogen me pmen, foto's gaan er binnen een paar weekjes opstaan

Dus als ik dit hier goed lees word het weghalen van klierweefsel volledig terugbetaald en betaal je enkel de liposuctie
Ik denk dat ik aleen maar klieren zitten heb.

Kga eens een afspraak moeten maken denk ik ;)
 
Dus hoe zit dat nou met de verzekering hiervan in Nederland? Vergoeden die zoiets dergelijks tot bepaalde hoogte?
 
Bij VGZ is het zo dat als er aantoonbaar klierweefsel zit de operatie voledig vergoed wordt. In mijn geval dus operatief verwijderen à €3500,- vollledige vergoeding!

In een ziekenhuis? Ben je te spreken over de kwaliteit?
 
Back
Naar boven