Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoeveel jaar ben je verslaafd geweest, kwarkie?
Ikzelf begon 2 jaar geleden in het weekend op feestjes af en toe te roken, zoals er velen doen, maar helaas begon ik sinds een halfjaartje elke dag 5 sigaretjes ofzo te roken. Ik werd dus verslaafd. Ik ben nu een maand gestopt, en ik had het de eerste week zelfs behoorlijk moeilijk. Dus kan ik het wel goed begrijpen als je meerdere jaren addicted was aan een dagelijks peukie dat het verdomd lastig is:D! Succes verder, en blijven pompen!
 
NIce pics kwarkie! Op naar die 105 kilootjes!
 
NIce pics kwarkie! Op naar die 105 kilootjes!

Nog een hoop te doen om van "nice" iets te maken van "wow!" of "awesome!" :D Maar daar heb ik tijd zat voor, i ain't going anywhere. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Hoeveel jaar ben je verslaafd geweest, kwarkie?
Ikzelf begon 2 jaar geleden in het weekend op feestjes af en toe te roken, zoals er velen doen, maar helaas begon ik sinds een halfjaartje elke dag 5 sigaretjes ofzo te roken. Ik werd dus verslaafd. Ik ben nu een maand gestopt, en ik had het de eerste week zelfs behoorlijk moeilijk. Dus kan ik het wel goed begrijpen als je meerdere jaren addicted was aan een dagelijks peukie dat het verdomd lastig is:D! Succes verder, en blijven pompen!

Ik heb zo'n beetje 20 jaar gerookt :eek: en nu eindelijk er vanaf! Gelukkig maar, want nu bulk ik nog harder :rolleyes: Kan niet wachten tot ik een huge freak ben! hehehe
 
Je gaat goed aan de pics te zien. Massa begint al aardig op je frame te komen.
In het voorjaar neem ik aan dat je gaat cutten want je taille begint toch wat vet op te slaan, voor nu is dat natuurlijk niet erg.

Op naar de 100kg!
 
Je gaat goed aan de pics te zien. Massa begint al aardig op je frame te komen.
In het voorjaar neem ik aan dat je gaat cutten want je taille begint toch wat vet op te slaan, voor nu is dat natuurlijk niet erg.

Op naar de 100kg!

haha thnx, ut zal ook GVD tijd worden! Ik ben eindelijk op het nivo van vóór de stop, nu doorknallen! Ben best tevreden over de bulk. Ik doe bewust geen cardio om de bulk niet te verstoren. Ik knal nog ffies lekker zo door, in maart ofzo ga ik lichtelijk cutten met 3x cardio erbij - dan ben ik zo 10% ;) Als er schoon 98-100 over blijft, ben ik tevreden (eventjes dan...)
 
Goede fotos inderdaad man! Ga zo door!
 
Ik heb zo'n beetje 20 jaar gerookt :eek: en nu eindelijk er vanaf! Gelukkig maar, want nu bulk ik nog harder :rolleyes: Kan niet wachten tot ik een huge freak ben! hehehe

Wow, echt knap zeg, dat je dan na 20 jaar roken hardcore :hedbang: in 1 klap stopt!
 
Nette pics bro, nog even en we hebben een nieuwe coleman!:D
 
Lol, 98-100kg bij 10%.. I can only dream of that.. :(
Ik zal hopelijk over een jaar of 3 85kg bij 4% staan als ik mee doe met de Naturel Jeugd Bodybuilding wedstrijden. :p
 
Lol, 98-100kg bij 10%.. I can only dream of that.. :(
Ik zal hopelijk over een jaar of 3 85kg bij 4% staan als ik mee doe met de Naturel Jeugd Bodybuilding wedstrijden. :p

Wel je oksels wassen dan!


:roflol:

JK
 
Goede fotos inderdaad man! Ga zo door!

Ik vond toch echt mijn fysiek beter dan de foto's hoor :D hahaha

Wow, echt knap zeg, dat je dan na 20 jaar roken hardcore :hedbang: in 1 klap stopt!

Jup, en nog steeds geen peuk aangeraakt, en zelfs zonder pleister nu :eek:

Nette pics bro, nog even en we hebben een nieuwe coleman!:D

Nou, als dat zou kunnen..... Met de helft van zijn spieren ben ik ook tevreden hahaha
Alhoewel.... Alles went eh?.... Nee, doe toch maar het hele pakketje! :D
Goh.... zou ik me nooit meer vervelen... de hele dag lekker freaken voor de spiegel haha

Lol, 98-100kg bij 10%.. I can only dream of that.. :(
Ik zal hopelijk over een jaar of 3 85kg bij 4% staan als ik mee doe met de Naturel Jeugd Bodybuilding wedstrijden. :p

poehhhh.... daar heb ik het geduld niet voor hoor.... Volgend jaar moet er echt 100 netto staan, misschien zelfs meer! :fire:
 
Ik sta op 102,5kg dacht ik. (met een extreem hoge bf!! :p)
Ik gok dat op 4% daar een kg of 73 van overblijft.
 
Ot:

Opa ligt in bedje?:kerst:

BOEH!!

Nee, opa stond stiekum achter je :D
Na te denken wat ie met je gaat doen
... Maja, ik sla geen kinderen :roflol:

hehhe

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Ik sta op 102,5kg dacht ik. (met een extreem hoge bf!! :p)
Ik gok dat op 4% daar een kg of 73 van overblijft.

En anders toch maar die naald in je reet :D

Hups, dikke spieren!
 
BOEH!!

Nee, opa stond stiekum achter je :D
Na te denken wat ie met je gaat doen
... Maja, ik sla geen kinderen :roflol:

hehhe

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------



En anders toch maar die naald in je reet :D

Hups, dikke spieren!

Won't happen to be honest. :p
Ik wil alles geven voor me sport maar doe dit naturel. Never nooit zal ik drugs in enige vorm aanraken, en ook geen nicotine etc. dus ook geen sigaretten of iets dergelijks. :p
 
sja weet je, ik kijk er toch iets anders tegenaan. Ik heb nu al 20 jaar een substantieel risico genomen door al die tijd te roken, sja, nu ik het niet meer doe, kan ik net zo goed een kuurtje knallen :D Ik wil wel eens weten wat er gebeurt met iemand met aanleg hahaha, lachen :D
 
Ik ga slapen doei (KKKKKKKKKKKKK))))))))))

Morgen is de relking weer back HOEEEERRRR terug van weggeweest.

Had het druk.:D
 
Ik ga slapen doei (KKKKKKKKKKKKK))))))))))

Morgen is de relking weer back HOEEEERRRR terug van weggeweest.

Had het druk.:D

kep ook helemaal geen **** aan jou. tsssssss

ga maar gauw :wanker:

pffff







:D
 
sja weet je, ik kijk er toch iets anders tegenaan. Ik heb nu al 20 jaar een substantieel risico genomen door al die tijd te roken, sja, nu ik het niet meer doe, kan ik net zo goed een kuurtje knallen :D Ik wil wel eens weten wat er gebeurt met iemand met aanleg hahaha, lachen :D

Ik ben ook benieuwd maar goed ik zal de temptatie moeten weerstaan hehe. Dan maar geen Mr.O worden. :roflol: (:jk: natuurlijk)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven