AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zou jezelf wel ff heel dik gaan inlezen dan hoor! Want het is meer troep dan je denkt!

Er ook al aan gedacht dat je dan des te sneller je schouderblessure gaat tegenkomen? Alles gaat dik hard groeien alleen denk rond je schouder dat je jezelf moet inhouden... in mijn beleving wordt het een scheef eindresultaat! :$
 
Je moet het zelf weten, Kwark. Ik had graag gezien hoe je er over 2 jaar uit zou zien, zonder juice.

Misschien moet ik mijn oude sig maar weer terugzetten...

haha, waarschijnlijk slechts een paar kilo zwaarder, en veeeeel grijzer! ;)
 
Hehehe, gaan we die discussie weer aan ... als jij wilt kuren Kwarkie, moet je dat gewoon
lekker doen. Je doet het per slot van rekening voor jezelf en moet hier tegen niemand
verantwoording afleggen. Ook al denken sommige mensen daar onterecht anders over.

Ik geef hem alleen mijn mening maar als hij wil kuren niemand houdy hem tegen ;)
 
Hehehe, gaan we die discussie weer aan ... als jij wilt kuren Kwarkie, moet je dat gewoon
lekker doen. Je doet het per slot van rekening voor jezelf en moet hier tegen niemand
verantwoording afleggen. Ook al denken sommige mensen daar onterecht anders over.

haha is zo, maar ik ben het liefste gewoon overal eerlijk in. Heb ik ook helemaal geen moeite mee.

Maarja, there's no harm done yet... Ik ben nog steeds een natural :D

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Ik zou jezelf wel ff heel dik gaan inlezen dan hoor! Want het is meer troep dan je denkt!

Er ook al aan gedacht dat je dan des te sneller je schouderblessure gaat tegenkomen? Alles gaat dik hard groeien alleen denk rond je schouder dat je jezelf moet inhouden... in mijn beleving wordt het een scheef eindresultaat! :$

Er is zondermeer troep bij. Van foute leveranciers bijvoorbeeld. Of mensen die gewoon maar wat aanklooten.

Maar er zijn ook succes verhalen. Het is extreme medicatie.
Daar moet je ook serieus mee omgaan. Dat ben ik mij heel goed bewust,.

Ik heb namelijk geen zin in verkloote nieren, een verkankerde kop door verkeerde dosering, of overal ontstekingen door sloechte kwaliteit enz. enz.

Ik kijk wel uit wat ik doe gappie!
 
Vraag Sarge ;) 10 oktober is die weer terug..die weet volgens mij wel veel daarover.
 
Ik ben er ook al een hele tijd over aan het lezen, echt al een hele tijd ... zolang je je koppie
erbij houdt en niet overdrijft met je dosissen, maar jezelf ook niet voorbij loopt met kilo's bij
te pompen op de barbell, kan je opperbeste resultaten halen met een kuurtje.

En de meeste verhalen hoor je dan van die mensen die tegen die 2 redenen zondigen en zo
verschrikkelijk veel sides en/of blessures oplopen.
 
Ik ben er ook al een hele tijd over aan het lezen, echt al een hele tijd ... zolang je je koppie
erbij houdt en niet overdrijft met je dosissen, maar jezelf ook niet voorbij loopt met kilo's bij
te pompen op de barbell, kan je opperbeste resultaten halen met een kuurtje.

En de meeste verhalen hoor je dan van die mensen die tegen die 2 redenen zondigen en zo
verschrikkelijk veel sides en/of blessures oplopen.

+1 Precies. Dus kan je er beter pas aan beginnen als je weet waar je mee bezig bent, en er rekening mee kan houden.

Wie zich goed voorbereid, er rekening mee houdt en goeie kwaliteit spullen gebruikt heeft nergens last van volgens mij...
 
Oke, bedenk alleen wel dat ze met heel veel middelen alleen weten wat ze wel doen en dat ze over 30 jaar pas weten wat de bijeffecten ervan zijn!

Heel veel Anabolen zijn ooit gewoon begonnen als medicijn tegen een ziekte maar na een aantal jaren kwamen ze de bijeffecten tegen zoals heel hard ermee kunnen afvallen op hoge dosis (of hard aankomen).... Die middelen staan nu bekend om hun bijeffect en het oorspronkelijke doel van die middelen is alleen nog in de geneeskunde bekend! Die middelen werken dus al op 2 systemen in je lichaam in!

Naja, act wise zou ik zeggen!
 
Oke, bedenk alleen wel dat ze met heel veel middelen alleen weten wat ze wel doen en dat ze over 30 jaar pas weten wat de bijeffecten ervan zijn!

Heel veel Anabolen zijn ooit gewoon begonnen als medicijn tegen een ziekte maar na een aantal jaren kwamen ze de bijeffecten tegen zoals heel hard ermee kunnen afvallen op hoge dosis (of hard aankomen).... Die middelen staan nu bekend om hun bijeffect en het oorspronkelijke doel van die middelen is alleen nog in de geneeskunde bekend! Die middelen werken dus al op 2 systemen in je lichaam in!

Naja, act wise zou ik zeggen!

Weet ik, zoals dat gaat met alle medicatie... Duurt soms inderdaad jaaaaaren voordat duidelijk is wat een een bepaalde stof doet.
Ik kijk zorgvuldig naar waar ik voor kies Ruub!
 
whahaha.... nee dat dan weer niet, kaalheid zit niet in de familie

Wie weet wat de juice voor bijwerkingen biedt :P. Bovendien zie je vaak krachtsporters met kale of kortgeschoren koppen; lijkt het lichaam groter :D.
 
Anders is er altijd nog het Gerard Joling haar:D

Als ik maar niet zijn stem krijg hahaha

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Wie weet wat de juice voor bijwerkingen biedt :P. Bovendien zie je vaak krachtsporters met kale of kortgeschoren koppen; lijkt het lichaam groter :D.

hehehe, naja, dan hoef ik me ook niet zo vaak te scheren... dat moet nu om de dag...Word ik ook wel een beetje simpel van eigenlijk...
 
Posts: 2.996
Zozo jij gaat hard :D.
Ik zit ook niet ver meer van de 2000 :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven