AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heavy dude te beoordelen naar je trainingen! :thumb:
Maar na gelezen te hebben dat je je laat assisteren door een homo, en nu die toestand met je darm...
Ik weet het niet hoor..?
Keep it up! (denk ik...)

hahaha

Ik ben morgen middag rond een uur of 4 te vinden man, misschien zie ik je wel verschijnen ;)
Ik ga de grote 3 doen :)
 
hahaha

Ik ben morgen middag rond een uur of 4 te vinden man, misschien zie ik je wel verschijnen ;)
Ik ga de grote 3 doen :)

moet ik ff kijken ik weet niet hoelaat ik klaar met werken ben ;)

tja vandaag was dus een aanfluiting, vanmorgen lekker uit kunnen slapen en daarna gelijk bloedprikken dus geen echt ontbijt, na het bloedprikken door naar me werk heel de dag met een stijve ellenboog gelopen:mad: nja gaan trainen ,....

db shoulder press opw.
8x30
8x30
8x30 alles slow and easy
hier al totaal verzuurde schouders :mad:

pushpress
8x30
5x60
3x70
3x80
2x90
1x100 vanaf hier ging alles ****ed up kreeg totaal geen lucht bij unracken en heel me elleboog was stijf
2x100
2x100
2x100
0x105 unracken ging k*t, duurde te lang voor ik lucht had, dus bij het pushen ging het licht uit en donderde ik achterover :rolleyes: gelukkig kon ik de stang nog ontwijken :rolleyes:

dan maar benchen
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

db row slow and easy
5x10x36 L+R

face pulls
3x15xfullblock

comment: fuuuuu ! nja ik hoop in ieder geval dat ze goed hebben geprikt ???
 
Hahah hoop niet dat je in de gym trainde.. vliegende barbell gillende toby :roflol:
Misschien zie ik je morgen dan ;)
 
Hahah hoop niet dat je in de gym trainde.. vliegende barbell gillende toby :roflol:
Misschien zie ik je morgen dan ;)

was wel in gym, ed was er, gelukkig kon ik nog net de stang van me af op een bankje flikkeren :)
 
als iemand tips heeft voor het makkelijker ademhalen met pushpress ? ze zijn welkom :)
 
Massive veel lucht innemen voor je de barbell unrackt?
 
Massive veel lucht innemen voor je de barbell unrackt?

Neej lukt ook niet (na het unracken moet ik gelijk weer uitblazen)! Ik kan de stang ook niet op de borst leggen ik denk dat dit ook een grote rol hierbij speelt, want met boom heb ik er geen last van :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

misschien ben ik wel besmet met het Frenkpie virus :dunno:
 
k*t k*t k*tregen, heel de dag in me zeiknatte kleren gelopen, thuis zaten heel me kuiten vast en knel dus ff snel naar masseur gegaan en lekker laten masseren, jezus dat voelde goed :D

deadlift (met deadstop en heel rustig pullen dus geen geruk;))
8x70
8x70
5x120
3x160
3x200
3x200
3x200
1x210 tot hier met overhandse grip+straps
1x220
1x230
1x230
1x230
comment deadlift: techniek zit goed, speed was ver te zoeken maar dat is niet gek na zo'n klotedag, moet me upperback versterken die is nu best zwak ;)

high boxsquat (40cm)
8x70
6x120
5x160
3x200
3x200
3x200
.totaal geen groove of wat dan ook

pulltrough
3x10xgreenbands

comment: niet ontevreden, alles lekker rustig op het gemak gedaan :)
 
Hehe.. thuis getraind zeker ?
 
owjah haha niet te vergeten :p BW update: 133,5 kg :eek: bf 27/28

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Hehe.. thuis getraind zeker ?

jah ;)
 
Kolere... :roflol: Hoe lang ben je? Je ziet er op die filmpjes nou niet echt superbol uit.
 
Je bent een flinke vetklep aan het worden.. en je bent elke dag wel ziek, verdoet, kapot, afgeragt, brak, dronken, of je hebt een kater.. toch til je aardig wat gewicht weg! Wanneer stop je eens met sterker worden?
 
Neej lukt ook niet (na het unracken moet ik gelijk weer uitblazen)! Ik kan de stang ook niet op de borst leggen ik denk dat dit ook een grote rol hierbij speelt, want met boom heb ik er geen last van :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

misschien ben ik wel besmet met het Frenkpie virus :dunno:

Nee hoor Bob, ik ga nooit out met PP. alleen met Log :D
Met pp neem ik ook eerst een flinke teug lucht voordat ik press en adem pas uit als ik de stang boven m'n hoofd heb.
 
Ik dacht dat Jim Wendler en Jeremy Hoornstra zelfs de eerste paar reps proberen hun adem in te houden.
 
Je bent een flinke vetklep aan het worden.. en je bent elke dag wel ziek, verdoet, kapot, afgeragt, brak, dronken, of je hebt een kater.. toch til je aardig wat gewicht weg! Wanneer stop je eens met sterker worden?

Ik ben geen vetklep :mad: ik heb gewoon zware botten !

Nee hoor Bob, ik ga nooit out met PP. alleen met Log :D
Met pp neem ik ook eerst een flinke teug lucht voordat ik press en adem pas uit als ik de stang boven m'n hoofd heb.

Ik dacht dat Jim Wendler en Jeremy Hoornstra zelfs de eerste paar reps proberen hun adem in te houden.

Mij lukt dat echt niet,, gelijk na het unracken moet ik gelijk uitademen anders gaat het niet goedkomen, maar het komt omdat ik hem nog steeds niet op de borst kan leggen dus moet daar nog maar eens wat op verzinnen ;)
 
Ik ben geen vetklep :mad: ik heb gewoon zware botten !





Mij lukt dat echt niet,, gelijk na het unracken moet ik gelijk uitademen anders gaat het niet goedkomen, maar het komt omdat ik hem nog steeds niet op de borst kan leggen dus moet daar nog maar eens wat op verzinnen ;)
x2, x2 :D
 
als iemand tips heeft voor het makkelijker ademhalen met pushpress ? ze zijn welkom :)

tip 1 : Heel diep inademen voordat je begint, vasthouden, pressen, en bovenin weer luchthalen ( als je gelokt staat ) vasthouden en dan weer opnieuw

tip 2: duw je armen in je zei en de bar heeft minder druk op je borst dus kun je makkelijker en dieper inademen :p
 
tip 1 : Heel diep inademen voordat je begint, vasthouden, pressen, en bovenin weer luchthalen ( als je gelokt staat ) vasthouden en dan weer opnieuw

tip 2: duw je armen in je zei en de bar heeft minder druk op je borst dus kun je makkelijker en dieper inademen :p

ok thnx ! ik krijg de bar nu niet dieper dan 10cm van me borst dus misschien dat ik zo wel adem ken halen :D

heb ineens veel zin om te gaan benchen dus zo ff lekker benchen :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven