Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn leg extension fullstack = 160,5kg ofzo..
En ik deed laats slechts 8x135kg.. :sad:
 
Nou dat moet ik eerlijk toegeven, dat is leuk om te zien. Alleen denk ik, gezien je plannen, dat je binnenkort helaas een ander referentiepunt zult moeten vinden ;).

Haha... er zijn er nog een paar op mijn "favorieten" lijstje ;) Maar enjoy it zolang ik je tot held heb gebomardeerd!
 
Mijn leg extension fullstack = 160,5kg ofzo..
En ik deed laats slechts 8x135kg.. :sad:

zijn op alle apparaten anders, en je moet niet zeuren, je poten zijn sterk zat dino!

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

7 x 125 is sterk hoor

voor iemand die zich nie lekker voelt zijn ze wel aardig ja...
Zijn wel full squatjes eh?

Thnx, Miron beescht ;)
 
zijn op alle apparaten anders, en je moet niet zeuren, je poten zijn sterk zat dino!

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------



voor iemand die zich nie lekker voelt zijn ze wel aardig ja...
Zijn wel full squatjes eh?

Thnx, Miron beescht ;)

Volgende week dus 7 x 140? :D
 
ofniet als je je eigen goed voelt moeten die 7 x 140 erin zitten kwark! :D
 
OMG.... Ik voel een filmpje aankomen...
 
Thnx kerel!

Volgende week es kijken of ik een nieuw squat filmpje kan maken met wat meer gewicht op de barbell ;)
 
Thnx kerel!

Volgende week es kijken of ik een nieuw squat filmpje kan maken met wat meer gewicht op de barbell ;)

ik doe niet aan filmpjes maken totdat ik 300kg full squat :P
 
ik moet nog steeds verdelen :roflol:
 
Wat is dat nou, moet ik 2 pagina's terugbladeren om je laatste training te mogen lezen :mad:

Brute squats en brute leg press verder (ik weet dat hij zwaar is, want wij hebben er ook zo eentje op de sportschool)
 
Wat is dat nou, moet ik 2 pagina's terugbladeren om je laatste training te mogen lezen :mad:

Brute squats en brute leg press verder (ik weet dat hij zwaar is, want wij hebben er ook zo eentje op de sportschool)

Je kan in zijn sig kijken voor laatste training
 
Wat is dat nou, moet ik 2 pagina's terugbladeren om je laatste training te mogen lezen :mad:

Brute squats en brute leg press verder (ik weet dat hij zwaar is, want wij hebben er ook zo eentje op de sportschool)

Thnx buddy, maar ben er zelf niet echt heel tevreden mee.
Die Matrix leg press is best ernstig ja, hehe
 
Ben wel benieuwd naar een squatfilmpje Kwark.
 
toch nog een goede training neergezet hoor Kwark,
goed dat je hebt doorgezet!

Kijk al uit naar je squatfilmpje.

Fijn weekend nog :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven