XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Xtra ik blijf je gewoon als een noob zien die net komt kijken. Een spuit in zijn reet zet. Weinig kennis heeft over bewegingen en oefeningen. Ben je al begonnen aan al die boeken die je hebt besteld.

Ga geen tijd en energie meer in jou steken triest figuur, wat was het heerlijk rustig de afgelopen periode.
 
anyway, ik denk (even refererend aan de post van Ove) dat het nog wel eens ko helpen het vraagstuk met de bench bij mij tot een oplossing te brengen.

Ik ga gewoon es kijken wat het uithaalt, al denk ik nog steeds dat ik deze oefening na het benchen moet doen. wat denken jullie?
 
origineel gepost door 3Xl:

De standaard Pull-over is geen borst, maar een rug oefening (lats)

Pas als je de ellebogen bij elkaar trekt ga je de pec minor erbij betrekken. En aangezien de origio van de minor zich onder de pec major bevind hebben veel mensen het idee de major te trainen.
Idd, laat maar. Als xtra het niet ziet staan ergens op een site dan is het niet waar.
 
Mc. chick, je moet ook niet te hard van stapel lopen joh;)

Xtra is een opperbeste kerel, iedereen heeft nu eenmaal een eigen mening, het zou een saaie boel worden als iedereen hetzelfde zou zeggen he?:D
 
Lekker getraind kwarkie, lekker alle woede eruit geknald!
Ik wou trouwens dat ik meer kwark mocht eten op een dag.:(
Ben echt verslaafd aan choco whey met kwark maar helaas is dit na paar happen alweer op.:mad:
 
Xtra ik blijf je gewoon als een noob zien die net komt kijken. Een spuit in zijn reet zet. Weinig kennis heeft over bewegingen en oefeningen. Ben je al begonnen aan al die boeken die je hebt besteld.

Ga geen tijd en energie meer in jou steken triest figuur, wat was het heerlijk rustig de afgelopen periode.


Kan je niet meer normaal discussieren? Ga je dan vervelend doen pisvlek.
Mc chick--> 13 jaar trainen en eruit zien als een opgeblazen kikker waaraan je niet eens kan zien dat hij traint. Ik zag er beter dan jij voordat ik begon met trainen.


Nogmaals het is geen compound dwaas. En over de pullover zijn al eindeloze discussies gevoerd. Ik vind het persoonlijk een lekkere afmaker voorbij een borst training.

En hoe lang heb je zitten knutselen op het DBB logo in je troetelbeertje te krijgen...pffff wat een nurd.
 
Shit hee,

Kom op jongens, dit lijkt de kleuter klas wel :roflol:
 
HEREN, ff een tandje minder AUB. ;)

Maar goed ontopic:

Wat denken jullie, is het inderdaad niet zinvol de oefening vóór het benchen te doen?
Naar mijn mening is benchen (waar het probleem bij mij ligt) een arbeidsintensievere oefening, en daarom denk ik dat ik met banken moet beginnen...

Wat denken jullie?
 
HEREN, ff een tandje minder AUB. ;)

Maar goed ontopic:

Wat denken jullie, is het inderdaad niet zinvol de oefening vóór het benchen te doen?
Naar mijn mening is benchen (waar het probleem bij mij ligt) een arbeidsintensievere oefening, en daarom denk ik dat ik met banken moet beginnen...

Wat denken jullie?


Ik begin altijd met benchen! Gewoon met de ECHTE compounds beginnen..
 
Lekker getraind kwarkie, lekker alle woede eruit geknald!
Ik wou trouwens dat ik meer kwark mocht eten op een dag.:(
Ben echt verslaafd aan choco whey met kwark maar helaas is dit na paar happen alweer op.:mad:

Thnx Peej :thumbs:

Haha, choco whey door je kwark, hmmm... nieuwe variant haha...
 
een pullover is ook een compound toch :D
 
origineel gepost door 3Xl:

De standaard Pull-over is geen borst, maar een rug oefening (lats)

Pas als je de ellebogen bij elkaar trekt ga je de pec minor erbij betrekken. En aangezien de origio van de minor zich onder de pec major bevind hebben veel mensen het idee de major te trainen.


Standaard pull over inderdaad

Pull-over met de ellebogen wijd belast voornaamlijk de lats
Pull-over met je ellebogen bij elkaar traint de pec. minor
DAt sommige ook de triceps voelen komt doordat de triceps de armen strekt of gestrekt houden.
 
Ik begin altijd met benchen! Gewoon met de ECHTE compounds beginnen..
Daar begin ik ook altijd mee.
Als ik de pullover doe dan doe ik die als allerlaatste borstoefening.:p
Thnx Peej :thumbs:

Haha, choco whey door je kwark, hmmm... nieuwe variant haha...
nieuwe variant die heel lekker is.
Ik dacht zelf dat het niet lekker zou zijn maar stiekem is het 1 van me favo maaltijden geworden.:o
 
ik heb BTW nu maar glucosamine gehaald, want ik wordt tamelijk bezorgd van al dat gekraak in mijn schouder gewrichten...

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Standaard pull over inderdaad

Je ziet dat van die triceps idd ook als je het filmpje bekijkt, aan het begin van de oefening zijn de armen niet gestrekt en gaande weg naar het einde van de oefening zie je armen meer gestrekt.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Daar begin ik ook altijd mee.
Als ik de pullover doe dan doe ik die als allerlaatste borstoefening.:p

nieuwe variant die heel lekker is.
Ik dacht zelf dat het niet lekker zou zijn maar stiekem is het 1 van me favo maaltijden geworden.:o

Jij snoepert! hahaha... Ik ben ook dol op kwark... Wil je niet lid worden van mijn DBB Kwark Squad? Iets voor jou? ;)

Het wordt toch tijd voor een nieuw schema, ik moet maar es ff heel kritisch kijken naar de borst (gerelateerde) oefeningen, want mijn doelstelling 100 1RM eind dit jaar moet kost wat kost gehaald worden...
 
Daar begin ik ook altijd mee.
Als ik de pullover doe dan doe ik die als allerlaatste borstoefening.:p

nieuwe variant die heel lekker is.
Ik dacht zelf dat het niet lekker zou zijn maar stiekem is het 1 van me favo maaltijden geworden.:o

ik deed voor het slapen gaan ook altijd choco whey in mn kwark.
maar als je whey met water neemt wordt het beter opgenomen. Dus nu neem ik voor ik naar bed ga een shake en een bak kwark:D
 
Jij snoepert! hahaha... Ik ben ook dol op kwark... Wil je niet lid worden van mijn DBB Kwark Squad? Iets voor jou? ;)

Het wordt toch tijd voor een nieuw schema, ik moet maar es ff heel kritisch kijken naar de borst (gerelateerde) oefeningen, want mijn doelstelling 100 1RM eind dit jaar moet kost wat kost gehaald worden...
Ik moet toch wat te snoepen hebben ipv echte chocolade.:p
Ik ben lid geworden, hopelijk mag ik in de toekomst meer kwark eten, voorlopig moet ik eerst blijven cutten.
ik deed voor het slapen gaan ook altijd choco whey in mn kwark.
maar als je whey met water neemt wordt het beter opgenomen. Dus nu neem ik voor ik naar bed ga een shake en een bak kwark:D
Ik doe maar net of ik dit niet heb gelezen.:o :(
Wel meng ik deze laatste maaltijd met een beetje water, alleen vrees ik dat dit niet genoeg is.;)
 
Mc. chick, je moet ook niet te hard van stapel lopen joh;)

Xtra is een opperbeste kerel, iedereen heeft nu eenmaal een eigen mening, het zou een saaie boel worden als iedereen hetzelfde zou zeggen he?:D
Kun je ook niet begrijpen maar xtra heeft de neiging om mensen als leken weg te zetten en belachelijk te maken terwijl hij zelf net komt kijken. Het is nou zo dat wij deze discussie al 10x hebben gevoerd en hij niet over de inhoud gaat maar steeds weer andere zaken erbij haalt.

Hij heeft ooit een ban voor mijn topic gekregen omdat hij zich niet kon gedragen en dat zit hem nog steeds dwars.

Ik ben klaar met hem.
 
Kun je ook niet begrijpen maar xtra heeft de neiging om mensen als leken weg te zetten en belachelijk te maken terwijl hij zelf net komt kijken. Het is nou zo dat wij deze discussie al 10x hebben gevoerd en hij niet over de inhoud gaat maar steeds weer andere zaken erbij haalt.

Hij heeft ooit een ban voor mijn topic gekregen omdat hij zich niet kon gedragen en dat zit hem nog steeds dwars.

Ik ben klaar met hem.

En maar doorgaan...pfffffff wat ben je ook reetkever. Denk je dat jouw logje iemand interessant vindt 12 jaar trainen met een lichaam wat er niet uitziet? en deze status --> lachwekkend kerel na 12 jaar trainen BP 115 l DL 165 l SQ 150 :D

Jij start de discussie dat het een compound oefening is en dat is het niet daarmee basta. Je vindt het leuk om gelijk te krijgen maar vaak heb je dat niet "dbb professor. Dan begin je wild om je heen te slaan door aas gebruik erbij te halen van iemand. Maar dat heeft er niets maar dan ook werkelijk NIETS mee te maken.

En het laatste woord mag je ook hebben dbb mascottetroetelbeertje
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven