XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
we willen vliegende haren van die kip zien
 
Kun je ook niet begrijpen maar xtra heeft de neiging om mensen als leken weg te zetten en belachelijk te maken terwijl hij zelf net komt kijken. Het is nou zo dat wij deze discussie al 10x hebben gevoerd en hij niet over de inhoud gaat maar steeds weer andere zaken erbij haalt.

Hij heeft ooit een ban voor mijn topic gekregen omdat hij zich niet kon gedragen en dat zit hem nog steeds dwars.

Ik ben klaar met hem.

En maar doorgaan...pfffffff wat ben je ook reetkever. Denk je dat jouw logje iemand interessant vindt 12 jaar trainen met een lichaam wat er niet uitziet? en deze status --> lachwekkend kerel na 12 jaar trainen BP 115 l DL 165 l SQ 150 :D

Jij start de discussie dat het een compound oefening is en dat is het niet daarmee basta. Je vindt het leuk om gelijk te krijgen maar vaak heb je dat niet "dbb professor. Dan begin je wild om je heen te slaan door aas gebruik erbij te halen van iemand. Maar dat heeft er niets maar dan ook werkelijk NIETS mee te maken.

En het laatste woord mag je ook hebben dbb mascottetroetelbeertje

Heren, ik vind het nu eigenlijk wel ff genoeg. Ga jullie strubbelingen aub niet in mijn log uitvechten. Ik zie jullie (maar anderen ook) graag terug komen in mijn log, OK.
:ot:
 
Heren, ik vind het nu eigenlijk wel ff genoeg. Ga jullie strubbelingen aub niet in mijn log uitvechten. Ik zie jullie (maar anderen ook) graag terug komen in mijn log, OK.
:ot:

ach kwark jongen, zeur niet zo...:p

jullie mogen wel op mijn logje verder doen hoor:D
 
jongens, houd het chill.
Hier krijg Kwark geen stijve plassert van.
 
ach kwark jongen, zeur niet zo...:p

jullie mogen wel op mijn logje verder doen hoor:D

jah euhhh, het lijkt hier godver***** GTST wel, maja een goeie bokswedstrijd is ook niks mis mee...
 
Kwarksquad VS the haters
 
en dikke gunzz

yeah yeah yeah!!! Jummy! :wanker:





:roflol:

Sorry die heb ik niet. :roflol:

Meid, ik vind je cute, precies zoals je bent :kiss:

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

DING! DING! DING!

In the left corner: The XtraLarge and in the right corner: Mc. Chick



Bitch fight! Bitch fight!



:roflol:
 
hahaha
 
Xtra will win.

Simple :)
 
ik ga voor Xtra, die zit aan de anabolen:D

zegt niets, ik ging met collega van me trainen die ook aan de anaboluhh zitt!!111one!1one..
en ik was op merendeel van de oefeningen sterker of even sterk;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven