XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
DNP de nieuwe DBB rage!

Tell Sell overweegt het ook om het in het assortiment te nemen


LOSE 10 KG IN 2 WEEKS ik voorspel een rage hehehehe;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

main-ordernow.jpg
 
kun je trouwens wat meer uitleg geven over wat het precies is?
en zijn het anabolen?
 
whahaha, op jouw aanbevelen zeker, Sarge? :hahaha:
 
kun je trouwens wat meer uitleg geven over wat het precies is?
en zijn het anabolen?

Het is gif.

Je vergift je eigen lichaam en daarom val je lekker veel af. Met daarna een mega rebound en dan zit 3/4de van je verloren vet er weer aan!


pics or it didnt happen!
 
Het is gif.

Je vergift je eigen lichaam en daarom val je lekker veel af. Met daarna een mega rebound en dan zit 3/4de van je verloren vet er weer aan!


pics or it didnt happen!

ow...nou, best duidelijk dan ja:rolleyes:
 
Het is gif. Je vergift je eigen lichaam en daarom val je lekker veel af. Met daarna een mega rebound en dan zit 3/4de van je verloren vet er weer aan! pics or it didnt happen!

Ben je zo gefrustreerd lange ectomorph? Denk je dat je mij orders kan gaan geven tegenwoordig? hehehehe:D


Vandaag heeft mijn trainingsmaat mij meegenomen naar de sportschool van Hedwig Parden een maatje van hem (ex-boybuilder). Sportschool met deze beste apparatuur in Amsterdam kraaienest potverdorie wat een mooie gym. Hij heeft ons prive training gegeven en wat voor 1. Bedankt voor de gastvrijheid topper en voor de lekkere whey-vitargo shakes na afloop. Zijn vrouw Anke weet zoveel over voeding weer wat dingetjes geleerd van haar.:thumbs:

Voelde mij nog behoorlijk zwak van de griep gewichten waren daarom niet echt noemenswaardig om te vermelden


Borst/Biceps

Hammerstrength training


Schuin drukken Hammer
4x12 hh

Zittend bankdrukken hammer
3x12 hh

Plat drukken hammer
12hh
10hh
8hh

Fly machine hammer
3x15 hh 1 sec static holds

Superset standing biceps curl& hammer preacher curl(burn)
2x12 hh & 2x12hh

Standing biceps met cable hoog
2x12

Cable curl
2x12


Comments:
Bizar lekkere apparatuur voelt net of je los traint zelfs ik met mijn lange lengte kan strekken. En het voelt super vrij en beweeglijk aan.
We gaan daar zeker vaker trainen. Overal wel tevreden hoog tempo en als zo`n big boy je les geeft ga je vanzelf door.
 
Als beloning 260 gram kabeljauw 350 gram zilvervliesrijst en spinazie;



rijst.jpg
 
Zieke amount voeding! Ik weet niet hoe je het flikt, maar damn.. Eetsmakelijk dan he. :D
 
Wat?!!!!!!!!
Geen Hammer curls...? :D

Ow ja, preacher hammer curls....
 
Tof zo'n prive training.

En maaltijden koken ben je de topper in! Ik zal ook maar is gaan koken :D
 
Het is gif.

Je vergift je eigen lichaam en daarom val je lekker veel af. Met daarna een mega rebound en dan zit 3/4de van je verloren vet er weer aan!


pics or it didnt happen!

Wat een pannekoek mentaliteit als je dat soort spullen gaat gebruiken ipv te cardio-en.
Veel success verder !
 
Ben je zo gefrustreerd lange ectomorph? Denk je dat je mij orders kan gaan geven tegenwoordig? hehehehe:D


Vandaag heeft mijn trainingsmaat mij meegenomen naar de sportschool van Hedwig Parden een maatje van hem (ex-boybuilder). Sportschool met deze beste apparatuur in Amsterdam kraaienest potverdorie wat een mooie gym. Hij heeft ons prive training gegeven en wat voor 1. Bedankt voor de gastvrijheid topper en voor de lekkere whey-vitargo shakes na afloop. Zijn vrouw Anke weet zoveel over voeding weer wat dingetjes geleerd van haar.:thumbs:

Voelde mij nog behoorlijk zwak van de griep gewichten waren daarom niet echt noemenswaardig om te vermelden


Borst/Biceps

Hammerstrength training


Schuin drukken Hammer
4x12 hh

Zittend bankdrukken hammer
3x12 hh

Plat drukken hammer
12hh
10hh
8hh

Fly machine hammer
3x15 hh 1 sec static holds

Superset standing biceps curl& hammer preacher curl(burn)
2x12 hh & 2x12hh

Standing biceps met cable hoog
2x12

Cable curl
2x12


Comments:
Bizar lekkere apparatuur voelt net of je los traint zelfs ik met mijn lange lengte kan strekken. En het voelt super vrij en beweeglijk aan.
We gaan daar zeker vaker trainen. Overal wel tevreden hoog tempo en als zo`n big boy je les geeft ga je vanzelf door.

:sd: biceps ftw :D.

Nee leuke training! Wss veel bijgeleerd van die pro.
 
Wat een pannekoek mentaliteit als je dat soort spullen gaat gebruiken ipv te cardio-en.
Veel success verder !

:roflol:

Je zit echt in het verkeerde log als je iemand wilt afzeiken over mentaliteit en inzet. :roflol:
 
:roflol:

Je zit echt in het verkeerde log als je iemand wilt afzeiken over mentaliteit en inzet. :roflol:

hoezo?

Ik kan hier nou niet echt spreken over attitude in dit log.

No offence.

En large, gefrustreerd? Tegendeel zelfs, je moet zelf weten wat je doet. Maar na 3 cycles verwacht ik onderhand wel eens iets. Dus laat eerst die pics maar eens zien.
 
hoezo?

Ik kan hier nou niet echt spreken over attitude in dit log.

No offence.

En large, gefrustreerd? Tegendeel zelfs, je moet zelf weten wat je doet. Maar na 3 cycles verwacht ik onderhand wel eens iets. Dus laat eerst die pics maar eens zien.

Ik heb het niet over jou maar over Koa nog iets die z'n mentaliteit pannenkoek vind.. Het slaat echt nergens op als je ziet hoe hier word gegeten en getraind.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven