XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goede training bro :D
 

Put a sock in it, kansloze ecto hahaha :p

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

las ik filmpje? :D
maar eh fijne pr's :thumbs:

Thnx Greetje! :kiss:
Jup, dat las je goed, ik moet toch wat aan image building doen (naast bodybuilding hehehehe) dus daarom maar een verbeterd squat filmpje, heel toepasselijk squat 2.0 hahah :D

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

goede training bro :D

Thnx makker, ik heb mijn best gedaan, nu weer aan het proteine infuus ;)
 
hehehehe oude eiwittenjunk .


Vandaag weer pompen Chris?

Jups... Vandaag zijn de tieten weer aan de beurt (eigenlijk had ik liever 2 dagen rust, maja... zaterdag ging niet dus moest ik zondag borst doen...)

Vanavond zijn de PL'ers er namelijk, het werkt voor mij beter om toch samen met gasten die sterker zijn dan ik borst te trainen.

Tering...wat zijn mijn poten hard man, hehehe
 
gaat hard met je kerel !
 
hahaha, maar daar heb ik al wat op gevonden:

Zwaardererollator.jpg


---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

gaat hard met je kerel !

Tsja, als ik binnen afzienbare tijd de meeste anderen wil ownen, dan zal ik moeten doorbijten Rob :thumbs: Thnx!
 
Sterke tricep rope extensions ... ff weer een ideetje opgedaan hier, skullcrushers ... al een tijdje niet meer
gedaan, die komen er de volgende training in.
 
Sterke tricep rope extensions ... ff weer een ideetje opgedaan hier, skullcrushers ... al een tijdje niet meer
gedaan, die komen er de volgende training in.

Moet je zeker doen gozer, brand de binnenkant triceps lekker :P
Thnx ;)
 
probeer de reverse gripp push down is
even vasthouden beneden
dit ga je voelen na drie setjes
 
ha kijk is aan een training :) mooizo!
fikse workout kwark - benen, ondanks geen squat, toch fiks aangepakt!

je motivatie is goed man, keep it going!
 
probeer de reverse gripp push down is
even vasthouden beneden
dit ga je voelen na drie setjes

hehehe, goota love the pain, ga ik doen ;)

ha kijk is aan een training :) mooizo!
fikse workout kwark - benen, ondanks geen squat, toch fiks aangepakt!

je motivatie is goed man, keep it going!

Ik hou niet van half werk Sjaak, dat weet je eh? (nog) geen spierpijn, maar dat krijg ik vanavond wel...
Over vanavond gesproken, ik voel de tieten nog steeds van zondag, dat kan wat worden dan....
 
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

De kogel is door de kerk, kwark gaat aan de raket brandstof.
Oftewel kwark gaat kuren. Ik ga er over 1 a 1,5 maand mee beginnen. Na wat mensen te hebben geconsulteerd en e.e.a. aan research te hebben gedaan, meen ik er klaar voor te zijn. Wat ik precies ga doen zal ik binnenkort posten.

Vanavond geen training, die is verschoven naar morgen, want kwark heeft een date :eyebrow:
 
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

De kogel is door de kerk, kwark gaat aan de raket brandstof.
Oftewel kwark gaat kuren. Ik ga er over 1 a 1,5 maand mee beginnen. Na wat mensen te hebben geconsulteerd en e.e.a. aan research te hebben gedaan, meen ik er klaar voor te zijn. Wat ik precies ga doen zal ik binnenkort posten.

Vanavond geen training, die is verschoven naar morgen, want kwark heeft een date :eyebrow:

kwark is een achterlijke loser:(

kvind je een pussy dat je te laf bent om tot je natuurlijke limiet te trainen, en dan maar aan de aas gaat.
 
Ik hoop dat je er echt lang genoeg over hebt nagedacht bro'


Het is je eigen keuze, ik keur het niet goed maar je moet je eigen ding doen ;)
 
kwark is een achterlijke loser:(

kvind je een pussy dat je te laf bent om tot je natuurlijke limiet te trainen, en dan maar aan de aas gaat.

Gelukkig is dat maar jouw mening kerel. En die mening betekent jack shit. Maar verder ben je wel een aardige gozer (i guess) ;)

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Ik hoop dat je er echt lang genoeg over hebt nagedacht bro'


Het is je eigen keuze, ik keur het niet goed maar je moet je eigen ding doen ;)

Ik heb er idd lang genoeg over nagedacht.
 
Als kwark wil kuren waarom niet ?

Hij voelt zich er nu goed bij en kan er veel winst uit halen.
Kwark lijkt me ook dedicated genoeg :)
 
hhhmmm ik moet mij gedeeltelijk toch bij crit aansluiten. ik had je graag verder zien gaan als naturel, en daarna pas aan de aas.

waarom wacht je er niet mee??? ik bedoel er is nog zoveel eruit te halen zonder aas? ben je niet tevreden met wat jij kan? of bent? ben je te lui?

BB is hard werken in mijn ogen. niet dat kuren niet hard werken is, maar ik zie als cheaten. cheaten in de zin dat je niet wil werken voor je voor je gains die naturel te behalen zijn.

ieder zijn dedication, de een meer de ander minder.

ik keur het niet goed, maar ik zal je blijven volgen. (een keer wat anders dan naturel).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven