AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bob? ff vraagje he.. je hebt het hier telkens over de 31ste..???

Je bent wel op de hoogte dat de PL-wedstrijd niet doorgaat toch?

Of snap ik er nu niks van?
 
Bob? ff vraagje he.. je hebt het hier telkens over de 31ste..???

Je bent wel op de hoogte dat de PL-wedstrijd niet doorgaat toch?

Of snap ik er nu niks van?
RPB, Gijs z'n place.
 
Verdorie je squat nu al meer dan ik man. Echt beestig.
 
Verdorie je squat nu al meer dan ik man. Echt beestig.

volgens mij ben je nog steeds sterker hoor :D

cgbp
20xbb
10x60
5x80
3x100
3x110
5x120 REPPR 6e rep met spot

speedbench
2x5x100

db row
4x10x36

face pulls
3x10xfullblock

comment: pfff het was nog veel te vroeg :)
 
5x120 CGBP begint toch al ergens op te lijken éh?! :thumbs:
Goed bezig, en lekker constant ook.
Drink je nog steeds zo veel melk?
Ik heb je nog niet zien reageren in het "melk topic"...
Keep it up, Buffel! :D
 
thnx
het is wel minder aan het worden, drink wel nog constant melk maar geen 9 liter meer nu nog hooguit 4 ltr ofzo excl de liter in me shake ;)
 
Ben je van plan om te bulken tot het niet meer aan te zien is of ga je ook es cutten om dan opnieuw van de bulk-periode te kunnen profiteren? Te hoog BF% is naturel gezien dan ook negatief voor je test/oestrogeen verhouding.

nu niet in eens stoer doen omdat jouw BF nu eindelijk acceptabel is hea! ;)
 
korte training ivm verjaardag :rolleyes:

deadlift- zeker een kwartier voor de stang gestaan om me techniek uit te vogelen, en ben er achter :D hoefde hem alleen wat breder vast te pakken, jezus wat gaat dat makkelijk nu :D

10x60
8x100
5x140
3x180 o o wat ging die hard:D
3x190 sjalalala
4x220 zat nog minimaal 2 reps in, niks geen gegrind of hitch gewoon mooie snelle lockout :D wilde hierna nog gaan maxen, toch de stang maar terug gelegd en de max toch maar bewaren voor de 31e

GHR
3x10

backextensions
3x10xfullstack

comment: heel tevreden over de DL :D
 
Dat snap ik. :cool:
En wat een zelfbeheersing... ;)

ja achteraf wel stom want had nog wel twee reps kunnen maken :rolleyes: mja gewoon weer lekker opbouwen zo :) en binnekort weer een paar mooie pr's en dan ben ik weer tevreden :D
 
ja achteraf wel stom want had nog wel twee reps kunnen maken :rolleyes: mja gewoon weer lekker opbouwen zo :) en binnekort weer een paar mooie pr's en dan ben ik weer tevreden :D
Je gaat als een raket, en je bent nog jong, dus wie weet wordt het nog wel wat..? ;)
 
mp
15xbb
8x30
8x50
5x60
3x60
3x65
8x70 PR nice :)

PP
t/m 1x100 ging niet echt lekker na de mp

seated mp
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

speed cgbp
3x3x100

side raise
3x6

facepulls
3x10

abs
2x10

comment: -
 
net ff de chains afgemaakt, lukte niet om een foto te maken dus die komt nog, het zijn 8 chains van 2,5 mtr :D gewicht is niet echt te merken maar ik denk des te meer met zware gewichten ??? of nog meer chains kopen ,....
 
Je moet ze zo maken dat ze eigenlijk alleen uit de ROM van de desbetreffende oefening bestaan minus de afstand die ze moeten afleggen van de sleeve naar de grond. En dat is een k*twerkje... Ik weet niet precies hoe mensen het doen die banken, deadliften en squaten met chains. Bij mij werkt alleen deadliften...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven