Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Oke, er zijn hier genoeg net zo oude mannen en zelfs oudere dan jij die het wel allemaal serieus nemen. Als dat je doel is, prima. Dat is voor ieder z´n eigen keuze. Ik denk alleen wel dat je beter naar het :sd: forum kan gaan als je geen benen traint.

:roflol:

Heb ik je net niet gezegd waarom ik niet te zwaar benen kan trainen?

Moet ik voor jou naar een ander forum gaan?, naar een dude forum?, weet niet eens wat dat is en waar dat is.
 
:roflol:

Heb ik je net niet gezegd waarom ik niet te zwaar benen kan trainen?

Moet ik voor jou naar een ander forum gaan?, naar een dude forum?, weet niet eens wat dat is en waar dat is.

Niet te zwaar, 50 kilo lijkt me toch niet de max? Als het wel zo is, heb je idd pech.
Definitie van een :sd:: Iemand die geen benen traint, en die alleen maar geilt op abs en een ****ing ecto is.
 
Niet te zwaar, 50 kilo lijkt me toch niet de max? Als het wel zo is, heb je idd pech.
Definitie van een :sd:: Iemand die geen benen traint, en die alleen maar geilt op abs en een ****ing ecto is.

Heb het net gegoogled en snap nu wat superdude is. Maar dat kan ik toch niet meer worden met die ouwe rotkop van mij :D

Ik kan moeilijk beenoefeningen doen, ik doe het wel maar met wat ik heb krijg ik al heel snel last.
Reden dat ik ook fiets voor cardio ipv hardlopen.
Mijn scheenbeen en enkel zijn versplinterd geweest en is nooit goed geheeld en kan het niet zwaar belasten.
Ook is mijn knie aan die kant niet meer goed.
50 kilo is zelfs niet de max helaas:(

Ik ben geen ecto en ben van plan om toch massa te bouwen op mijn bovenlichaam en op een dag over te stappen naar de sportschool.
 
Laatst bewerkt:
Heb het net gegoogled en snap nu wat superdude is. Maar dat kan ik toch niet meer worden met die ouwe rotkop van mij :D

Ik kan moeilijk beenoefeningen doen, ik doe het wel maar met wat ik heb krijg ik al heel snel last.
Reden dat ik ook fiets voor cardio ipv hardlopen.
Mijn scheenbeen en enkel zijn versplinterd geweest en is nooit goed geheeld en kan het niet zwaar belasten.
Ook is mijn knie aan die kant niet meer goed.
50 kilo is zelfs niet de max helaas:(

Ik ben geen ecto en ben van plan om toch massa te bouwen op mijn bovenlichaam en op een dag over te stappen naar de sportschool.

Oke, mijn excuses voor het benen gebeuren dan. Stap gewoon nu over op een sportschool, waarom uitstellen?
 
Excuses zijn niet nodig, je hebt toch niks verkeerd gezegd.
Je hebt helemaal gelijk over het benen trainen en iedereen die serieus aan deze sport doet kan niet zonder.
dat ik een heel slecht scheenbeen en enkel heb kan jij ook niet weten.
Wel moet ik je zeggen dat ik je geen verantwoording schuldig ben dus onthoud dat wel.

Waarom niet nu sportschool op het moment?

Je wilt wel alles weten hé

Nou vooruit dan maar:


1 eigen zaak.
2 zorg voor een kind.
En dat gaat voor trainen.

Zo ben ik eerst begonnen met optrekken en opdrukken in de speeltuin als mijn kind aan het spelen was.
Toen dacht ik, hey het gaat wel lekker en een bankje en wat dumbbells gekocht begin dit jaar om wat verder te komen.

Als hij wat ouder is krijg ik een deel van mijn vrijheid terug en dan kijk ik wel wat ik doe.
Nu wil ik gewoon lekker dumbbell press doen en dat kan hoog of laag, optrekken, schouder press, bent over row, bicep curl, skul crusher.
Je kan heel veel doen met een bankje, twee dumbbells en een stang.
 
Excuses zijn niet nodig, je hebt toch niks verkeerd gezegd.
Je hebt helemaal gelijk over het benen trainen en iedereen die serieus aan deze sport doet kan niet zonder.
dat ik een heel slecht scheenbeen en enkel heb kan jij ook niet weten.
Wel moet ik je zeggen dat ik je geen verantwoording schuldig ben dus onthoud dat wel.

Waarom niet nu sportschool op het moment?

Je wilt wel alles weten hé

Nou vooruit dan maar:


1 eigen zaak.
2 zorg voor een kind.
En dat gaat voor trainen.

Zo ben ik eerst begonnen met optrekken en opdrukken in de speeltuin als mijn kind aan het spelen was.
Toen dacht ik, hey het gaat wel lekker en een bankje en wat dumbbells gekocht begin dit jaar om wat verder te komen.

Als hij wat ouder is krijg ik een deel van mijn vrijheid terug en dan kijk ik wel wat ik doe.
Nu wil ik gewoon lekker dumbbell press doen en dat kan hoog of laag, optrekken, schouder press, bent over row, bicep curl, skul crusher.
Je kan heel veel doen met een bankje, twee dumbbells en een stang.

Oke, aangezien je ook een kind hebt neem ik aan dat je ook een vrouw hebt.;)
Zul jij dan die 2 uurtjes in de week missen die je dan traint? Ik neem aan dat jij ook wel is ontspant, in die tijd kan je ook lekker gaan trainen natuurlijk. Maarja het is duidelijk en ik wens je veel succes.;)
 
Ja een een zaak erbij.
Kind is uit een vorig huwlijk en heeft veel begeleiding nodig, verder wil ik
niet in detail hierover.

Vrouw staat tot 10:00 of later s'avonds in de zaak, wat we doen ga ik ook niet over in detail.
En nee ook twee uurtjes ontspan ik soms zelfs niet, ja als ik kan trainen, en daar doe ik het dus voor.

Met wat ik heb heb ik dit tot nu toe bereikt ben 1.80 bij bijna 80 kilo. Geen ecto dus.

1hweis.jpg


24132x3.jpg


s3pu7k.jpg



Je zal me niet horen zeggen dat ik eruit zie als een Bodybuilder of dat ik een heel mooi figuur heb maar er zit vooruitgang in.
 
Ja een een zaak erbij.
Kind is uit een vorig huwlijk en heeft veel begeleiding nodig, verder wil ik
niet in detail hierover.

Vrouw staat tot 10:00 of later s'avonds in de zaak, wat we doen ga ik ook niet over in detail.
En nee ook twee uurtjes ontspan ik soms zelfs niet, ja als ik kan trainen, en daar doe ik het dus voor.

Met wat ik heb heb ik dit tot nu toe bereikt ben 1.80 bij bijna 80 kilo. Geen ecto dus.

1hweis.jpg


24132x3.jpg


s3pu7k.jpg



Je zal me niet horen zeggen dat ik eruit zie als een Bodybuilder of dat ik een heel mooi figuur heb maar er zit vooruitgang in.

Oke top!

Doorgaan dan maar he.:thumb:
 
Waar zijn die eventueel op te halen?

50 oi per stuk? Af te halen in Hengelo? Hoeveel heb je er?

Ja af te halen in Hengelo Ov ... heb nu nog 1 grotere met omlijsting die is 75 euro, is 2,3 m bij 1,1 m als ik het me goed herinner.

En heb er nu nog 4 van 1,5x1,5 m voor 50 euro per stuk, 1tje is licht beschadigd, klein barstje onderin.
Maar gaat voor dezelfde prijs weg, tenzij iemand alles in 1 keer haalt.
 
Mij iets te ver, dik 160km rijden. Ik sla hem over ;)
 
zo weer even bezig geweest, wat old skool foto's van arnold opgehangen en nieuw trainingsschema gemaakt. alles maar opgehangen voor wat extra motivatie.

Ook nog wat nieuwe spullen besteld zoals een 50mm EZ bar, 50mm dumbbellstangen en nog wat grepen voor de pully.

11102009086.jpg


11102009083.jpg
 
Je moet je nieuwe spulletjes fotograferen jonkie :-)
 
5yt848.jpg


2h2qb0h.jpg


Voor €440 bij helisports,
hebben een multi bench ipv flat bench geleverd (multibench is 30 euro duurder)
en 32,5 kg te veel geleverd.
Dat betekend dat ik de olympische barbell + 155 kg aan schijven voor €180 heb, kreeg namelijk €45 over de OP set omdat ik het bankje en rack erbij bestelde.

Veder 2 rubber tegels van de bouwmarkt, €11
vloerbedekking voor de hele kamer (24 m*) = incl leggen €150
en een white board voor een tientje

Ik vind dat ik niet mag klagen met deze home gym, met mn 14 jaar:)
Verder komen er nog meer 20 kg plates
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 515
netjes, zeer goede basics al!
 
Mooi spul ;)

Heb je vroeger tennis gespeeld?
 
Ziet er goed uit basiclove :)

Lekker veel ruimte daar :p bij mij is het maar op elkaar gepropt
 
Ziet er goed uit basiclove :)

Lekker veel ruimte daar :p bij mij is het maar op elkaar gepropt

Valt wel mee de ruimte, is maar op mn slaap kamer :D
 
zo weer even bezig geweest, wat old skool foto's van arnold opgehangen en nieuw trainingsschema gemaakt. alles maar opgehangen voor wat extra motivatie.

Ook nog wat nieuwe spullen besteld zoals een 50mm EZ bar, 50mm dumbbellstangen en nog wat grepen voor de pully.

11102009086.jpg


11102009083.jpg

mooi duidelijke schema's waar heb je die weg ?
 
Back
Naar boven