Fitness Seller

Bodybuilding wedstrijden

Bezoekers in dit topic

hihuha1000

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
178
Waardering
6
Lengte
1m79
Allow allemaal

Ik heb een kleine vraag weten jullie of er wedstrijden zijn voor bodybuilders van zon 14 tot 18 jaar of die wedstrijden er in Nederland zijn en het liefst waar en waneer dankje

_____________
Squat = 105 kg
bencpress = 60 kg
deadlift = 120 kg
 
Check de agenda. Je valt onder de junioren. Meeste wedstrijden zijn in maart/april of okt/nov.
 
Vind je meestal in dansscholen...
 
Allow allemaal

Ik heb een kleine vraag weten jullie of er wedstrijden zijn voor bodybuilders van zon 14 tot 18 jaar of die wedstrijden er in Nederland zijn en het liefst waar en waneer dankje

_____________
Squat = 105 kg
bencpress = 60 kg
deadlift = 120 kg

Beter hardcore door trainen en dan kijk je verder
ook niet met het doel gaan trainen dat je wedstrijden wilt gaan doen, want dan kom je er niet.
 
Beter hardcore door trainen en dan kijk je verder
ook niet met het doel gaan trainen dat je wedstrijden wilt gaan doen, want dan kom je er niet.

Argumenten?
 
Staan die filmpjes van je lifts trouwens al ergens online?
 

heb je dat andere topic van die kerel niet gezien hahahahah wat een legend echt in een paar uur 20 pagina's vol. Hijs nu locked :p check maar die vids van die kerel
 
degene die deze topic heeft heropend op mijnnaam meteen verwijderen of ik dien een klacht in
 
Ik ehb deze topic nie geopend
 
"Haha, wordt weer lachen, weer zo'n topic"
"Haha heb je dat topic van die kerel al gezien al meteen 20 pagina's vol.."
"Oh shit, het wordt niet gewaardeerd, laat ik maar eens zeggen dat mijn account gehackt is"
 
Ik was het, ga je nu een klacht tegen mij indienen?
 
Beter hardcore door trainen en dan kijk je verder
ook niet met het doel gaan trainen dat je wedstrijden wilt gaan doen, want dan kom je er niet.
ja ga jij maar even 2 keer per dag trainen ,
 
Ik weet niet wat dat is met al die 14jarige tegenwoordig, maar ik was zo echt niet:dunno:
 
Back
Naar boven