Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ook, maar dat het zo'n lange bar is en zo'n brede "gewichtsblok", doet ook veel natuurlijk.
Op een gewone barbell ga ik geen 3 vrachtwagenwielen aan elke kant krijgen hoor :p
Als je de filmpjes bekijkt, zie je dat, door de extreme buiging, je tot halfweg de beweging een gedeelte van het gewicht heft. Dan komt het punt waar je ineens het volledige gewicht van de grond heft, en wordt het een pak zwaarder. Een soort mix tussen deadlift tegen bands, en car deadlift, denk ik.
Buiten dat is het natuurlijk enorm show :D
 
het is natuurlijk veel 'cooler' om te zien natuurlijk :p
jouw uitleg lijkt een beetje op deadliften met chains :p
anyway zou het wel willen zien als het af is, kan ik dat misschien hier ook eens maken :p
 
Event training

Yoke
110kg 75-100m
110kg 2x15m
160kg 15m
160kg 15m
220kg 15m (PR, maar enoooorm zwaar, ik heb over die 15m bijna een minuut gedaan ofzo denk ik. Wel zonder drops. Ik voelde het achteraf ook meteen in mijn hams, kuiten, dijen, core,... overal zo'n beetje. Vreemd, want vorige week deed ik 210kg 4 keer over deze afstand, met nog wel wat kracht op overschot...)

Log lift
5x60kg (fat bar, enkel eerste rep clean)
5x60kg (idem)
2x85kg (log, enkel eerste rep clean)
1x85kg (nog steeds niet tevreden over press techniek)
1x85kg (nu was het goed)
0x89kg (3 keer geprobeerd, maar kon hem niet pressen :-/)

Yoke
160kg 15m
110kg 75-100m

Daarna geen zin meer. Ging allemaal niet echt goed. Zwak op yoke, zwak op log, en mijn motivatie was ook ver te zoeken.
Bij het opruimen mijn 370kg band sort of geflipt. Hij was gevallen en lag met 1 kant op een muurtje van 10-15cm. Moest dus weer rechtkomen. In het begin had ik wel nog veel hulp van het muurtje waar hij op lag als steunpunt. Vanaf hij goed op de knie lag, moest ik het echter alleen doen. Moeilijk, maar het ging wel. Vooral moeilijk omdat er echt niks grip op dat ding is.
Eén positief ding is dat ik compleet geen last had van mijn pols.

Ik denk dat ik maar eens een winterstop ga inlassen. De komende weekends zal er toch veel regen zijn, en dan gaan veel oefeningen meteen veel lastiger (om van de veiligheid bij sommige oefeningen nog te zwijgen). Ik ga nog 1 keer bij Jimmy proberen te geraken, maar daarna ga ik me een tijdje enkel op gym trainingen richten en goed mijn basiskracht verhogen tegen dat ik er weer mee begin. Zal ook niet slecht zijn denk ik zo. Binnen een paar maanden ga ik normaal verhuizen en dan heb ik alles bij mij, veel handiger om dan weer strongman gericht te gaan trainen.
 
Ik log gewoon verder :)
 
Naar waar ga je verhuizen?
 
Waarschijnlijk naar Gent.
Ik ben volop bezig met daar een job te zoeken.
 
ga,je hebt toch getraind,alleen?
geen farmes gedaan?
ik heb zaterdag ook nog wat getraind,en het was ook wat futloos:(
jammer dat je een tijd gaat stoppen,nu ik wat meer tijd hebt
we zullen zien,ik hoop dat ik nog eens kan komen trainen bij u,is tof.:)
volgend weekend wss droog weer.
 
De gym was maar open tot 13u en ik stond daar om 15u :p
Ja het ging allemaal niet goed, dus ik had niet veel zin om nog 3-4 oefeningen te doen die dan ook niet goed zouden gaan :)

Het is sowieso leuker trainen als het weer wat meezit, en een periode geen eventtrainingen zal me goed doen. Van zo'n event training heb je toch altijd veel meer herstel nodig. Ik heb het afgelopen half jaar bijna geen vooruitgang op mijn gymlifts gemaakt, tijd om daar verandering in te brengen :)
 
Damn, alweer eentje die een winterstop inlast qua events
 
Winterstops zijn de nieuwe hype, jwt!
 
Sanca, gij zijt stillekes de enigste die nog events door wilt trainen :p
 
Heb vorige winter nog staan deadliften met een bevroren fat bar in de sneeuw, maar echt geweldig was dat toch niet hoor :p
 
Zo gaat da in de wereld, zo rap wordt ge aan de kant gezet als trainingspartner :sad:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven