Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Hey mensen, ik had hier laatst iets gedownload, een radio stuk van T1 Vs degos en daar werd een nummer gespeeld waarin deze quotes worden gezegd:

"His hands will always remember the rifle"
"Are you the maggot whose father served in vietnam?"

Tis een hardstyle nummer (denk ik, ben niet super goed in onderscheid maken tussen muzieksoorten)

Bvd :D
 
Hey mensen, ik had hier laatst iets gedownload, een radio stuk van T1 Vs degos en daar werd een nummer gespeeld waarin deze quotes worden gezegd:

"His hands will always remember the rifle"
"Are you the maggot whose father served in vietnam?"

Tis een hardstyle nummer (denk ik, ben niet super goed in onderscheid maken tussen muzieksoorten)

Bvd :D

Degos&Re-Done - The Rifle

alleen denk ik niet dat je hem gaat vinden :rolleyes:
upload hem in ieder geval hier dan ff ;)

grtz
 
Jo bedankt he

Heb het gevonden ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb op tomorrowland een liedje gehoord op de q dance stage
er werd creating high scores ofzoiets in gezegd iemand een idee hoe dit lied noemt?
mss weinig info maar meer weet ik niet
 
Goede lijst Vipo :thumb: Weet toevallig iemand de naam van de clip in een snackbar.. Gaat zwaailicht af wanneer er een meteoriet inslaat, daarna komen er aliens uit die als robots gaan dansen. Iets met danger ofzo? Ook jaren '90. Echt een slecht nummer :D

In verkeerde topic geplaatst.. Hoop dat iemand het weet, knaagt al de hele avond aan me :o
 
Oei, zo heb ik er ook nog een. Een nr dat ze weleens op de sportschool draaien, supervet is ie.

Tis een Frans trance-achtig nummer, ik versta er alleen geen reet van. Zo'n blij nr is het, begint rustig en hij heeft zo'n hey la hey la refreintje.....

Iemand een idee?
 
Eindelijk! Bedankt :D
 
Gewoon je Iphone gebruiken:rolleyes:
 
Het nummer uit deze trailer. Vraag het me al jaren af. Was ook het nummer uit de trailer van de film The Departed. Karma vanzelfsprekend

http://www.youtube.com/watch?v=LJMnES7WoT4&fmt=18


Begrijp trouwens niet waarom sommige mensen zo moeilijk doen... :) Je typt gewoon een gedeelte van de lyrics uit het liedje in in Google en 9 van de 10 keer komt de naam van het nummer bovenaan de search results te staan. Als het nou een instrumentaal nummer is en je hebt geen iPhone, dan wordt het wat moeilijker natuurlijk..
 
Thanks Svensson. Karma zodra ik kan geven. Moet punten verdelen blabla
 
Ben me al 2dgn als een gek aan 't zoeken naar de titel van (recente, iig uit 2009) dancetrack waarvan ik de clip toen nog zag op TMF Dance.
Standaard een melodie en male vocals.
Refr is iets als: I've got a fire in me ..... burn....
I've got a fire....

Van de clip herinner ik me weinig meer dan dat hij(rond hoofd, donkerbruin kort haar, zonnebril op)
op 't eind nog "I've got a fire in me" zingt, zich omdraait(volgens mij met een blondine erbij) en ineens staat ie bij de dj met halflang blond haar.

Erg vage omschrijving, maar weet iemand het? :D

Heb 'em zelf gevonden!!! :banana:

Jean Moiree f/t Pheel --> Heavy Session

 
Back
Naar boven