Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik rij momenteel een Yamaha R1 model '02/'03
Heerlijke tweewieler met ontzettend veel kracht welke goed te verdelen is..elke keer weer een genot om er op weg te rijden..

(Hij staat overigens momenteel te koop ivm andere plannen Link naar advertentie )

ik heb prcies dezelde maar dan in het zwart grijs........

machtige fiets dit.......die van mij gaat er voorlopig nog niet uit.....;)
 
Gister me r6 maar eens op full power gezet, nog iets van 9 maanden 25kw ofzo, maja full power is leuker :D

Heb je hem zelf op vol vermogen gezet ?

Rijd nu op een les motor die ik begint me nu al beetje te vervelen. Paar keer op me vaders gsx600 gereden uiteraard vol vermogen dat is wel stukje leuker :D

Moet alleen nog 2 jaar met 25kw rijden :(

Tot hoever kan je hem doortrekken in ze 1ste en 2de versnelling die R6 op 25kw ?
 
Snel genoeg, op vol vermogen gewoon doortrekken tot de toerenbegrenzer, duh, eerste versnelling denk ik zon 100km per uur, tweede versnelling iets van 180 ? Heb hem zelf met wat vrienden op full power gezet inderdaad. Niet zo moeilijk, schroef uit de gashendel en rubber uit de carburateurs halen.
 
Snel genoeg, op vol vermogen gewoon doortrekken tot de toerenbegrenzer, duh, eerste versnelling denk ik zon 100km per uur, tweede versnelling iets van 180 ? Heb hem zelf met wat vrienden op full power gezet inderdaad. Niet zo moeilijk, schroef uit de gashendel en rubber uit de carburateurs halen.

Eerst was je nog zo tegen om hem onbegrensd te maken, maar nu toch ineens over stag gegegaan?:D
 
Had het idee om me vaders gsx terug te zetten zodat ik er ook een half jaar op kan rijden tot dat ik me eigen motor heb,
vanmiddag gevraagd en hij vondt het geen probleem :D


De gsx600 gaat op dieet, hij wordt teruggezet naar 25kw

1ste Nu even rijbewijs halen zou wel zo handig zijn
2de Verzekering regelen dat ze hem daar aanpassen op 25kw en dat het geen probleem is
3de Dealer regelen die hem terug zet, uitdraai maken en opsturen
4de Heel veel kilometers maken tot dat ik me eigen R6 heb :cool:
 
Eerst was je nog zo tegen om hem onbegrensd te maken, maar nu toch ineens over stag gegegaan?:D

Kameraden van mij hebben mij overgehaald :P, Rijd wel lekker :D

Ff een fototje trouwens van de man op de motor, Nu kan je me tenminste spotten:

24092009211.jpg


:D

Had het idee om me vaders gsx terug te zetten zodat ik er ook een half jaar op kan rijden tot dat ik me eigen motor heb,
vanmiddag gevraagd en hij vondt het geen probleem :D


De gsx600 gaat op dieet, hij wordt teruggezet naar 25kw

1ste Nu even rijbewijs halen zou wel zo handig zijn
2de Verzekering regelen dat ze hem daar aanpassen op 25kw en dat het geen probleem is
3de Dealer regelen die hem terug zet, uitdraai maken en opsturen
4de Heel veel kilometers maken tot dat ik me eigen R6 heb :cool:


Gaat niet werken trouwens, Verzekeren op uitdraai kan wel alleen dan is die dus niet verzekert op kenteken. Of bedoel je dit ook ?

Zo niet officieel op kenteken word een dure grap
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kameraden van mij hebben mij overgehaald :P, Rijd wel lekker :D

Ff een fototje trouwens van de man op de motor, Nu kan je me tenminste spotten:



:D




Gaat niet werken trouwens, Verzekeren op uitdraai kan wel alleen dan is die dus niet verzekert op kenteken. Of bedoel je dit ook ?

Zo niet officieel op kenteken word een dure grap

Ziet er netjes uit gozer mooi alpine pak + mooi motor :D

Ik zet hem ook alleen op uitdraai punt is dan dat hij is verzekerd, krijg ik problemen met politie heb je alleen nog de uitdraai. Hierbij moet je wel zwart op wit krijgen dat ie verzekerd is dan is het geen probleem. Op een hele chaggerijnige plisie na dan
 
Even gekopieerd van MF, maar iemand idee hoe ik dit kan oplossen ?

Situatie is nu vaders heeft een gsx600 uit 1993, vol vermogen. Ik ben bezig met me rijbewijs ben pas 18 jaar dus dat is 25kw. Vader vondt het niet erg dat we zijn gsx terugvoeren zodat ik er ook op kan rijden. In november hoop ik me rijbewijs te halen en zo ook meteen op die gsx te rijden

Alleen het punt is hij is verzekerd bij de Anwb en die accepteerd volgens mij geen uitdraai van een dealer, maar de verzerking loopt pas in maart af en staat op zijn naam.

Hoe kan ik dit verzekeringtechnisch het beste oplossen ?
 
Even gekopieerd van MF, maar iemand idee hoe ik dit kan oplossen ?

Situatie is nu vaders heeft een gsx600 uit 1993, vol vermogen. Ik ben bezig met me rijbewijs ben pas 18 jaar dus dat is 25kw. Vader vondt het niet erg dat we zijn gsx terugvoeren zodat ik er ook op kan rijden. In november hoop ik me rijbewijs te halen en zo ook meteen op die gsx te rijden

Alleen het punt is hij is verzekerd bij de Anwb en die accepteerd volgens mij geen uitdraai van een dealer, maar de verzerking loopt pas in maart af en staat op zijn naam.

Hoe kan ik dit verzekeringtechnisch het beste oplossen ?
Verzekering opzeggen, op jouw naam zetten bij andere verzekering, over schrijven, anders wachten tot maart als ze geen uitdraai verzekeren.
 
Verzekering opzeggen, op jouw naam zetten bij andere verzekering, over schrijven, anders wachten tot maart als ze geen uitdraai verzekeren.

Kan je het per maand opzeggen ?, anders is dat de beste optie ja.

Ga niet tot maart wachten hoop rond mei/juni me eigen R6 op 25kw te hebben
 
Kan je het per maand opzeggen ?, anders is dat de beste optie ja.

Ga niet tot maart wachten hoop rond mei/juni me eigen R6 op 25kw te hebben

Ik kreeg het resterende bedrag terug gestort. per maand idd.
 
- Subtiele Bump

Dernet op me vaders gsx600 gereden, dat was wel vet
Paar keer sprintje getrokken van 0 tot 150, dat is wel even wat anders dan me lesmotor.
 
- Subtiele Bump

Dernet op me vaders gsx600 gereden, dat was wel vet
Paar keer sprintje getrokken van 0 tot 150, dat is wel even wat anders dan me lesmotor.

het motor topic mag altijd gebumped worden :)

Ja lesmotors zijn aardig traag vergeleken bij de meeste 600cc 4 cil. motoren
 
het motor topic mag altijd gebumped worden :)

Ja lesmotors zijn aardig traag vergeleken bij de meeste 600cc 4 cil. motoren

Ik vind de 600cc ook behoorlijk traag, of het went te snel.
 
AVB = Geslaagd :D
AVD = 1 Dec

Voor me gevoel ging alles goed, enigste wat 1x overnieuw mocht was het 8je want dat zag er een beetje stotterig uit. Reed langs toen zei die ja is goed geslaagd, en toen was ik blij.

Alleen het kijken op de weg is nog een missie apart de tering wat ben ik slecht daarin. 1 Dec gaan we kijken of ik die ook meteen haal.
 
AVB = Geslaagd :D
AVD = 1 Dec

Voor me gevoel ging alles goed, enigste wat 1x overnieuw mocht was het 8je want dat zag er een beetje stotterig uit. Reed langs toen zei die ja is goed geslaagd, en toen was ik blij.

Alleen het kijken op de weg is nog een missie apart de tering wat ben ik slecht daarin. 1 Dec gaan we kijken of ik die ook meteen haal.


Gefeliciteerd, gewoon je zelf blijven tijdens AVD. Zeg anders ff waar je moet afrijden zal ik je instructeur wel even afleiden.
 
Gefeliciteerd, gewoon je zelf blijven tijdens AVD. Zeg anders ff waar je moet afrijden zal ik je instructeur wel even afleiden.

Thanks, Rijd in regio Den haag. Dus dat is niet echt om de hoek bij jouw volgens mij :p

Weet jij toevallig het verschil om een 2003 R6 model te begrenzen Injectie dus of een 2002, geen injectie ?.

Ben nu beetje orienteren wat ik wil, en met verzekeringen enzo. Motorvakantie duitsland staat in juli ook al gepland, vaders wordt 50 dus lijkt me wel handig heb ik er ook meteen wat aan :D
 
Thanks, Rijd in regio Den haag. Dus dat is niet echt om de hoek bij jouw volgens mij :p

Weet jij toevallig het verschil om een 2003 R6 model te begrenzen Injectie dus of een 2002, geen injectie ?.

Ben nu beetje orienteren wat ik wil, en met verzekeringen enzo. Motorvakantie duitsland staat in juli ook al gepland, vaders wordt 50 dus lijkt me wel handig heb ik er ook meteen wat aan :D

Ja, Injectie is aanpassen op CDI, waarschijnlijk zul je deze dan moeten vervangen en ben je wel wat duurder uit. Wellicht kan het ook met een schroef in de gasschuif en met een vervaning van sproeiers ofzo.

Een r6 2002 model 25kw stelt niet veel voor, schroefje in de gasschuif en de gaskleppen worden dicht gezet door middel van een stukje rubber of een plaatje. ( Bij mij was het een stukje rubber van een tuinslang :P ).


Zou me niet zoveel zorgen maken man, gewoon een bike kopen en daarna begrenzen :). Je hoeft je echt niet te oriënteren, gewoon die bike kopen, uitdraai opsturen en klaar is kees.
Ik rijd nu BTW met 25kw rijbewijs op een vol vermogen motor die nog steeds bij de verzekering bekend is als 25kw :P

Mijn bike is ook nog tk ! :D
 
Ik vind de 600cc ook behoorlijk traag, of het went te snel.

een 600cc is echt niet traag. tenzij je hem niet goed doortrekt. als je met minder toeren wilt rijden moet je een 1000 halen of 2 cilinder ofzo.

een 600 haal je niet alles uit op het circuit, mits je heeeel ervaren bent, laat staan op de weg..
 
Back
Naar boven