XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, Injectie is aanpassen op CDI, waarschijnlijk zul je deze dan moeten vervangen en ben je wel wat duurder uit. Wellicht kan het ook met een schroef in de gasschuif en met een vervaning van sproeiers ofzo.

Een r6 2002 model 25kw stelt niet veel voor, schroefje in de gasschuif en de gaskleppen worden dicht gezet door middel van een stukje rubber of een plaatje. ( Bij mij was het een stukje rubber van een tuinslang :P ).


Zou me niet zoveel zorgen maken man, gewoon een bike kopen en daarna begrenzen :).

Mijn bike is ook nog tk ! :D

Wou net reageren op MF, ouwe spammert.

Wie weet jouw bike ziet er leuk uit en komt een mooi geluid uit :D

Ga iig even tot mei wachten dan heb ik geld ervoor en hopelijk ook me rijbewijs. Dan zit ik te twijfelen tussen een 2003 model of een 2002/2001. Als budget toelaat een 2003 model maar die is wel duurder in verzekeren en begrenzen maar geen last van die cilinderwand die af en toe voorkomt.
 
Ohja, en sturen kan je zeker met dat ding daar gaat het toch ook om ?
DSC03578.jpg

DSC03575.jpg

DSC03573.jpg

DSC03448.jpg
 
Ziet er wel nice uit :D

Hoe hard trek je nou op met 25kw en gewoon volvermogen ?

Wat wil je dan na deze motor kopen, of houd je hem nog een tijdje ?
 
Snel genoeg iniedergeval :P

Ik koop zoizoo een 1000 hierna, weet nog niet precies hoelang ik hem houd. Als ik hem kan verkopen doe ik dat en anders houd ik hem tot volgend jaar en verkoop ik hem dan.
 
Honda Fireblade bitches!! :hedbang:
Word toch wel echt mijn motor mocht ik 1 kopen.
 

Voor degene die hem nog niet kennen , eating MC Donalds , motorrijder sT.
 
Snel genoeg iniedergeval :P

Ik koop zoizoo een 1000 hierna, weet nog niet precies hoelang ik hem houd. Als ik hem kan verkopen doe ik dat en anders houd ik hem tot volgend jaar en verkoop ik hem dan.

Op welke bandjes rij jij?

heb zelf pirelli supercorsa's eronder liggen....ben wel beniewd naar je bandejes?
 
ben weer terug uit Marok.
was schitterend op de motor .
wat een mooi land .
hier wat pic,s:D



[
 
Laatst bewerkt:
nice man, dat wil ik in de toekomst ook gaan doen. Heb je onderweg nog problemen gehad met je motor?

En een vraag, ik twijfel tussen de aanschaf van een gsxr600 of een zx6r, beide van het jaar 1995-1998. Heeft iemand hier ervaring met deze motoren of advies? Dit moet mn eerste motor worden trouwens.
 
Wow, lijkt me geweldig om te touren door Marokko etc. met een paar vrienden. Hoe bereidde je zo'n reis voor? (qua eten en eventueel voor pech etc.)
Lijkt net zo'n tv programma met Ewan Mcgreggor (ofzo) en z'n vriend Charlie die een wereldreis maken op touringmotors. :)
 
waren
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Mooi foto's man, stonden die toevallig ook op mf of niet ?

Zie af en toe ook wel eens toer tochten richting de noordkaap of in zweden toeren, dat lijkt me ook super mooi. In ieder geval eerst richting jouw leeftijd en dan een toermotor in het bezit hebben :P
 
Op Zolder met de GSXR600
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GSR600, sinds 2 weken met een kleiner tandwiel vanvoor, redelijk hevig beestje nu :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog eentje van de Gixxer die nu verkocht is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
rij met een suzuki gsx-r 750 anno 2000 (K1)
 
Het projectje is eindelijk zo goed als af. Moet enkel alles nog eens degelijk nakijken en aandraaien. Carburator afstellen, koppeling misschien nog iets beter afstellen en het contact deftig wegwerken en de koplamp duidelijk positioneren.

Heeft me zo ongeveer een jaar geduurd en heb er samen met mijn vader aan gewerkt, dit was ongeveer het begin.
5l6l2g.jpg

Wel tot op het kader gestripped en van daar dan verder weer opgebouwd. Met dit als eindresultaat, inclusief een ubergeile uitlaat laten overbrengen uit Japan. Geeft een geweldig geluidje en oogt prachtig met die speciale voorbocht. :)


2whfbe9.jpg

i4odgw.jpg

34gn3g1.jpg



Ik zal er hoogstwaarschijnlijk enkel wat meetings met rijden, of op een zonnige dag een lekker toertje maken, deze gaat geen druppel regen zien :cool:

Was mijn eerste echt "sleutel" ervaring, en het volgende project wordt mijn vader zijn oude mini cooper. Maar dat zal nog even moeten wachten.
 
Zijn we allemaal zomer rijders ofzo ?

Dernet nog even uurtje gelest, Na tijdje wou ik graag terug naar de rijschool zo koud was het. Voor de rest ging de rit lekker.

Dinsdag afrijden :D
 
Wat ik zeker ooit zou willen is een GSX-R:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of een Buell:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mja, dat zal maar pas voor binnen een 5tal jaar worden... Als het niet langer is :).
En voor die Buell is het best wel kak, aangezien ze vorige maand(?) failliet zijn gegaan :(.
 
Back
Naar boven