XXL Nutrition

Its easier to run (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet mijn manier van trainen maar je hebt me iets soort gelijks gegained.
Ooit FB getrained ?

ja helemaal aan het begin een half jaartje. split bevalt me gewoon uitstekend, aangezien ik er van hou om een bepaalde spier echt helemaal af te maken, en dan een aantal dagen rust te geven. in combi met goed voedingsschema ga ik hier ook gewoon het lekkerste op.
 
ik had gehoopt dat het me bespaard zou blijven, had gebid op mn knietjes dat het slechts indianenverhalen waren. helaas... ik heb ze moeten aanschouwen. superdudes...

''3 jongetjes van een jaartje of 16 komen de gym binnen en vervolgen hun weg naar de bench, alwaar zij allemaal een setje of 8 draaien met 40 kg, en na elk setje druk discusseren over het een en ander wat ik niet heb kunnen verstaan. mijn tsjechisch is niet up-to-date. tussen het benchen werd er druk gesmst naar het thuisfront, wss om de vorderingen in het fysiek door te spelen. na een flink half uur was men uitgebencht, althans, op de flat dan. het werd tijd voor de incline! uiteraard volgens hetzelfde trainingsprinicipe. hierna vervolgde men de weg naar de losse barbells, alwaar er een slingercurl wedstrijd begon, wat op het laatst van de 27 setjes wat weg had van een kogelstootwedstrijd, falend op olympisch niveau. toen ik klaar was met trainen kwam ik de desbetreffende falers weer tegen in de gym, druk flexend onder een tl-buis, wachtend op de groei. deze bleef volgens mijn waarnemingen nog even uit. toen eentje bij het omkleden een XXL-shirtje aandeed met de legendarische woorden: bigger is better, kan ik het niet helpen om even in mn vuistje te lachen. owja, dan nu mijn training:

decline bench:
10x 67,5 kg
9x 67,5 kg
6x 67,5 kg
4x 70 kg

zit nog lekker schot in de zaak, volgende week reppen op 70 kg

incline smith bench breed 40 gr:
12x 60 kg
8x 65 kg
5x 67,5 kg

volgende keer reppen op 67,5

incline flys 30 gr
12x 16 kg
10x 16 kg
8x 16 kg

ben benieuwd op vorm volgende week goedblijft bij 18 kg

dippen:
6x BW
5x BW

5 setjes triceps extensions op 12-8 reps

incline weighted abwork + leg raises.
lekkere training! kijk al helemaal uit naar rugdag, ill keep you posted
 
Ik vind dat je minimum 100kg bij 10% moet zijn om zo'n T-shirt te mogen aandoen :D.
Nette training bro!

Enjah superdudes ... Wen er maar aan :') , zorgt bij mij altijd voor extra agressie, das dan weer positief.
 
Ik vind dat je minimum 100kg bij 10% moet zijn om zo'n T-shirt te mogen aandoen :D.
Nette training bro!

Enjah superdudes ... Wen er maar aan :') , zorgt bij mij altijd voor extra agressie, das dan weer positief.

dankjewel!

ja dat is zeker waar:P irritatie is the way to go
 
die gasten hou je altijd. ik wil ze altijd graag helpen door ze mijn kennis te delen. een keer geprobeerd maar het is hopeloos.... het zijn gewoon stront eigenwijze pubers. laat ze maar lekker. gewoon idd in je vuistje lachen of hardop.

although heb je wel een degelijke training gepost ;)
 
die gasten hou je altijd. ik wil ze altijd graag helpen door ze mijn kennis te delen. een keer geprobeerd maar het is hopeloos.... het zijn gewoon stront eigenwijze pubers. laat ze maar lekker. gewoon idd in je vuistje lachen of hardop.

although heb je wel een degelijke training gepost ;)

haha daar ga ik niet aanbeginnen:P tips worden in mijn gym nooit echt gewaardeerd, schuine gezichten van mensen die er veel minder verstand van hebben dan dat ze zelf denken. het is nu oordopjes in en gaan, doe ze alleen uit als mn trainingsmaatje begint te lullen
 
haha daar ga ik niet aanbeginnen:P tips worden in mijn gym nooit echt gewaardeerd, schuine gezichten van mensen die er veel minder verstand van hebben dan dat ze zelf denken. het is nu oordopjes in en gaan, doe ze alleen uit als mn trainingsmaatje begint te lullen

met muziek in mn oor kan ik me niet concentreren.
 
met muziek in mn oor kan ik me niet concentreren.

ik wel, maar dat is er in gegroeid. komt wss door de skyradio muziek die mijn gym ten gehore brengt
 
ik wel, maar dat is er in gegroeid. komt wss door de skyradio muziek die mijn gym ten gehore brengt

wij hebben een of andere playlist, meestal nieuwe muziek maar als ik smiddags dan is de ouwe garde erook en dan komt er van die onmundige meuk op....
 
ik had gehoopt dat het me bespaard zou blijven, had gebid op mn knietjes dat het slechts indianenverhalen waren. helaas... ik heb ze moeten aanschouwen. superdudes...

''3 jongetjes van een jaartje of 16 komen de gym binnen en vervolgen hun weg naar de bench, alwaar zij allemaal een setje of 8 draaien met 40 kg, en na elk setje druk discusseren over het een en ander wat ik niet heb kunnen verstaan. mijn tsjechisch is niet up-to-date. tussen het benchen werd er druk gesmst naar het thuisfront, wss om de vorderingen in het fysiek door te spelen. na een flink half uur was men uitgebencht, althans, op de flat dan. het werd tijd voor de incline! uiteraard volgens hetzelfde trainingsprinicipe. hierna vervolgde men de weg naar de losse barbells, alwaar er een slingercurl wedstrijd begon, wat op het laatst van de 27 setjes wat weg had van een kogelstootwedstrijd, falend op olympisch niveau. toen ik klaar was met trainen kwam ik de desbetreffende falers weer tegen in de gym, druk flexend onder een tl-buis, wachtend op de groei. deze bleef volgens mijn waarnemingen nog even uit. toen eentje bij het omkleden een XXL-shirtje aandeed met de legendarische woorden: bigger is better, kan ik het niet helpen om even in mn vuistje te lachen. owja, dan nu mijn training:

decline bench:
10x 67,5 kg
9x 67,5 kg
6x 67,5 kg
4x 70 kg

zit nog lekker schot in de zaak, volgende week reppen op 70 kg

incline smith bench breed 40 gr:
12x 60 kg
8x 65 kg
5x 67,5 kg

volgende keer reppen op 67,5

incline flys 30 gr
12x 16 kg
10x 16 kg
8x 16 kg

ben benieuwd op vorm volgende week goedblijft bij 18 kg

dippen:
6x BW
5x BW

5 setjes triceps extensions op 12-8 reps

incline weighted abwork + leg raises.
lekkere training! kijk al helemaal uit naar rugdag, ill keep you posted

Lach maar hard in je vuist over een paar jaar ben jij buff en hun niet.
 
vandaag weer gewogen na een degelijk toiletbezoek: 83,0 kg, vp blijft op 16.
ben er erg tevreden over, kgtje in twee weken bij gelijkblijvend vp.
 
vandaag weer gewogen na een degelijk toiletbezoek: 83,0 kg, vp blijft op 16.
ben er erg tevreden over, kgtje in twee weken bij gelijkblijvend vp.

over degelijke toillet bezoeken :)
ik zat vanmiddag in de klas en moest een klein (lees: onmundige lange zacht) windje... na enkele seconden begonnen de eerste om mij heen al te klagen. gevolgt door de rest van de klas ??? :D na de pauze ff onmundig lekker gescheten jho :)
 
over degelijke toillet bezoeken :)
ik zat vanmiddag in de klas en moest een klein (lees: onmundige lange zacht) windje... na enkele seconden begonnen de eerste om mij heen al te klagen. gevolgt door de rest van de klas ??? :D na de pauze ff onmundig lekker gescheten jho :)

een lekkere eiwitbom
 
vandaag rugdag, voor het eerst weer met een nieuwe schema, dus nieuwe impuls voor groei. that will do the trick

chins breed:
11x
9x
7x
5x
(kleine substractie van mn bw=83 kg)

deadlift:
10x 70
8x 75
7x 75
(gewicht geen nergens over, maar is even puur op techniek, want die zuigt, voel hem nu waar ik hem moet voelen, en niet meer in het hernia deel van mn rug gelukkig)

Bor bijna parralel:
10x 50
8x 52,5
6x 55

aantal setjes dumbbell row langzame uitvoering, gewicht niet belangrijk

voelde lekker in mn rug, ben benieuwd naar de reactie van mn spieren morgen, hoop op een flinke stijfheid
 
kort naar krachtig zou ik zeggen :)
 
zijn mijn trainingen altijd, 3 kwartier tot max een uur keihard knallen op elk setje.

respect. ik knal hooguit op de laatste 2 sets van de oef.
 
respect. ik knal hooguit op de laatste 2 sets van de oef.

haha thanx, is een manier van trainen die mij gewoon het beste schikt. een spiergroep 1x per week finaal op zn flikker geven en dan een week laten rusten. maar goed, lichaam werkt bij iedereen anders
 
haha thanx, is een manier van trainen die mij gewoon het beste schikt. een spiergroep 1x per week finaal op zn flikker geven en dan een week laten rusten. maar goed, lichaam werkt bij iedereen anders

Waarom zegt iedereen dat elk lichaam anders is ?
Iedereen heeft toch de zelfde organen, boten, spieren etc
 
Waarom zegt iedereen dat elk lichaam anders is ?
Iedereen heeft toch de zelfde organen, boten, spieren etc

ieder lichaam reageert toch anders op verschillende manieren (oefeningen, reps, sets, etc...)
 
Back
Naar boven