Fitness Seller

Rilatine is aaaaf!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

misschien kun je vertellen hoe het nu na 3 jaar rilatin gebruik is afgelopen? heeft het je daadwerkelijk geholpen etc etc

Vond rilatine eigenlijk maar troep, word er enorm opgejaagd en paranoia van, amphetamine heeft een stuk minder bijeffecten en word beter verdragen maar dat krijg je heel moeilijk in Belgie. Mijn motivatie en concentratie bleef dus rampzalig waardoor er niet veel van mn studies terecht kwam.
 
Vond rilatine eigenlijk maar troep, word er enorm opgejaagd en paranoia van, amphetamine heeft een stuk minder bijeffecten en word beter verdragen maar dat krijg je heel moeilijk in Belgie. Mijn motivatie en concentratie bleef dus rampzalig waardoor er niet veel van mn studies terecht kwam.

dus je positiviteit in post1 was grotendeels placebo? :D
 
Vond rilatine eigenlijk maar troep, word er enorm opgejaagd en paranoia van, amphetamine heeft een stuk minder bijeffecten en word beter verdragen maar dat krijg je heel moeilijk in Belgie. Mijn motivatie en concentratie bleef dus rampzalig waardoor er niet veel van mn studies terecht kwam.

Als ik jou was zou ik eens strattera proberen. Ik gebruik het zelf ook en ik heb er, integenstelling tot concerta en ritaline, geen bijwerkingen van ervaren tot nu toe.

mvg,

Niek
 
Je kan ook gewoon de hele dag dikke toeters roken ;)
 
Als ik jou was zou ik eens strattera proberen. Ik gebruik het zelf ook en ik heb er, integenstelling tot concerta en ritaline, geen bijwerkingen van ervaren tot nu toe.

mvg,

Niek

Liever niet aangezien van een andere noradrenaline reuptake inhibitor is gebleken dat het een negatief effect heeft op je conditie.
 
Relatine werd ik ook gek van. Ook de neiging om constant van bij te pakken en zo werd ik er ziek van.

Concerta is langdurig en vind ik vele beter. Ook iets minder last van stemmingswisselingen. Van de moment dat het uitgewerkt is, voel ik wel allllllllll die energie boven komen. dan ben ik terug blij.
 
Kon het maar, kan jammer genoeg helemaal niet tegen weed:(

Daar wen je wel aan :D

Jammer, een maat van me heeft ook uberADHD en is altijd stoned. Tdoet hem echt goed.

Oh zo ken ik er ook genoeg hoor, maar hyperactiviteit bouw je ook op door veel en langdurig te blowen he, in je nuchtere staat zijn wiet verslaafden heel druk, daarom ook de blow, om tot rust te komen.
 
Daar wen je wel aan :D



Oh zo ken ik er ook genoeg hoor, maar hyperactiviteit bouw je ook op door veel en langdurig te blowen he, in je nuchtere staat zijn wiet verslaafden heel druk, daarom ook de blow, om tot rust te komen.

Nee, heb een aantal weken altijd mee weed gesmoord maar mijn energie ging gewoon omlaag en ik voelde me stukken slechter en paranoia, ook 9 van de 10 keer misselijk van een paar trekken. Een verklaring ervoor heb ik niet, zeker als je weet dat ik zonder problemen in 1 keer 5 XTC pillen kan nemen van 120 mg:D GHB nam ik ook aan de lopende bank maar dat helpt ook niet voor te concentreren.
 
Nee, heb een aantal weken altijd mee weed gesmoord maar mijn energie ging gewoon omlaag en ik voelde me stukken slechter en paranoia, ook 9 van de 10 keer misselijk van een paar trekken. Een verklaring ervoor heb ik niet, zeker als je weet dat ik zonder problemen in 1 keer 5 XTC pillen kan nemen van 120 mg:D GHB nam ik ook aan de lopende bank maar dat helpt ook niet voor te concentreren.

Wiet moet je aan wennen, maar de meesten trotseren die periode ook omdat veel diehard wiet verslaafden gewoon heel jong beginnen, en het is op die leeftijd natuurlijk super stoer, nog stoerder als roken.
 
Je weet toch dat al die drugs compleet andere effecten hebben en bijwerkingen. Veel mensen reageren gewoon anders op drugs. Maar XTC of GHB gaat echt niet helpen om te kunnen concentreren. Weed helpt ook bij mij niet om me rustig te houden, daar word ik net actief van, terwijl dat bij andere juist omgekeerd is.

En XTC is gewenning.
 
Je weet toch dat al die drugs compleet andere effecten hebben en bijwerkingen. Veel mensen reageren gewoon anders op drugs. Maar XTC of GHB gaat echt niet helpen om te kunnen concentreren. Weed helpt ook bij mij niet om me rustig te houden, daar word ik net actief van, terwijl dat bij andere juist omgekeerd is.

En XTC is gewenning.

De dag nadat je XTC genoment hebt is pas schitterend:heart: Concentratie en motivatie is pas top dan. De meeste voelen zich dan slecht, ik voel me helemaal in mn element dan.
 
De dag nadat je XTC genoment hebt is pas schitterend:heart: Concentratie en motivatie is pas top dan. De meeste voelen zich dan slecht, ik voel me helemaal in mn element dan.

Komt omdat niks je interesseert, je bent helemaal zonder emotie, het is een relaxed gevoel als de dagen erna of je leven op dat moment gewoon super relaxed is, maar anders is het k*t, maar indd, op een day after dag door de stad lopen en inkopen doen, en je geeft niks om iets of iemand om je heen, heerlijk :D
 
van mephedrone had ik nooit afkick. Dat was goed. MDMA was matig. Coke was suicidaal. Speed gewoon moe want da betekent niet slapen :p

maar rustig of goed voelen na een avondje/nacht drugs ??? no wai :D
 
bruute sjit die relatine heb et ook eens gekocht van een vriend en ik wil er meer :D
 
Komt omdat niks je interesseert, je bent helemaal zonder emotie, het is een relaxed gevoel als de dagen erna of je leven op dat moment gewoon super relaxed is, maar anders is het k*t, maar indd, op een day after dag door de stad lopen en inkopen doen, en je geeft niks om iets of iemand om je heen, heerlijk :D

Idd, je kan ook zo bloedserieus raar doen de dag erna, altijd lachen als we de dag nadien bij iemand thuis zitten, al gekke shit meegemaakt. Alleen jammer dat ik al een jaar geen MDMA meer vind, paar weken speed geprobeerd in de plaats vorig jaar maar de dag nadien daarvan is puur hel vind ik, echt geforceerd praten alsof het echt "moet" en paranoia tot en met:(.
 
bruute sjit die relatine heb et ook eens gekocht van een vriend en ik wil er meer :D

Ik gooide het vroeger door me speed heen, ritalin heet het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er wordt veel misbruik van dit middel gemaakt. Als ik het voorschrijf moet ik ook alle cijfers en letters voluit schrijven, en dan ook nog met de hand. Het beste is als apotheken ook niet meer dan een week geven per keer. Ritalin is vrij goedkoop vergeleken met de andere middelen als Concerta of Strattera.
Mijn advies aan de topicopener: altijd eerst een arts raadplegen als je wat wil wijzigen aan je medicatie, nooit zelf experimenteren.
Ik meet ook altijd de tensie als iemand het voor het eerst voorgeschreven krijgt. Een hoge tensie is absoluut een contraindicatie om ermee door te gaan.
 
Back
Naar boven