Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Griptraining dinsdag 3 november. SetsxSecondenxGewicht.

Barbell static holds

4xFx100kg

> Peanuts en heerlijk om te doen!

Dumbbell static holds

4xFx36kg

> Idem.

Two handed pinch holds

4xFx20kg

> Deze voel je wel in je pollen!:P

Daarna nog wat ab-work gedaan d.m.v. kneeling rope crunches en weighted plank holds.

Commentaar:
Prettig! Nu ik een week vakantie heb moet ik ervan genieten!:)

Off-topic: Mijn benen-training van gisteren heeft me goed gedaan, ik voel dat ik ze goed afgebeuld heb!:thumbup: Zometeen ook weer wat eten, smakelijk!
 
Laatst bewerkt:
Wat eten? VEEL eten! :D Nice bro !
 
Wat eten? VEEL eten! :D Nice bro !
Inderdaad! Het was 100gr ebly, 25gr kipfilet, 3 eieren zonder eidooier, 100gr kwark, 25gr noten, 10gr gebroken lijnzaad en 10gr havermout

Bijna allemaal restjes dus...maar toch goed voor zo'n 485 kcal, 36gr E, 43gr KH en 19gr V:thumbup:
 
Inderdaad! Het was 100gr ebly, 25gr kipfilet, 3 eieren zonder eidooier, 100gr kwark, 25gr noten, 10gr gebroken lijnzaad en 10gr havermout

Bijna allemaal restjes dus...maar toch goed voor zo'n 485 kcal, 36gr E, 43gr KH en 19gr V:thumbup:

Kliekjesdag! :P

Lekkere training en eten joh...
 
Inderdaad! Het was 100gr ebly, 25gr kipfilet, 3 eieren zonder eidooier, 100gr kwark, 25gr noten, 10gr gebroken lijnzaad en 10gr havermout

Bijna allemaal restjes dus...maar toch goed voor zo'n 485 kcal, 36gr E, 43gr KH en 19gr V:thumbup:

Zonder eidooier? :(
 
Geabonneerd, kerel: ik heb ook griptraining als hobby (momenteel op een laag pitje, maargoed) en ben benieuwd wat jij zoal doet!

Misschien aardig voor ons dat je ook de tijden bij je holds vermeldt :)

Naast supporting en pinch grip hoop ik dat je ook je crushing grip traint ;)

Veel succes!
 
Die Fat Caliper kostte 18 euro, ga hem straks eens uitttesten!
Waar heb je hem besteld, en hoe was de levertijd en verzendkosten?
Let me know, dan ga ik `m ook bestellen :D
 
Geabonneerd, kerel: ik heb ook griptraining als hobby (momenteel op een laag pitje, maargoed) en ben benieuwd wat jij zoal doet!

Misschien aardig voor ons dat je ook de tijden bij je holds vermeldt :)

Naast supporting en pinch grip hoop ik dat je ook je crushing grip traint ;)

Veel succes!
Aah:) Maar ik doe alleen maar griptrainingen in de vakantie's, want als het school is heb ik er spijtig genoeg geen tijd meer voor:(...Mijn gripkracht kan wel nog heel veel beter en ik gebruik af en toe wel eens een gripper maar voor mijn grip te verbeteren helpen de static holds toch wel het meest denkik.
Waar heb je hem besteld, en hoe was de levertijd en verzendkosten?
Let me know, dan ga ik `m ook bestellen :D
Bij XXL Nutrition, denk wel dat je deze leverancier kent;)..

Off-topic: Zonet ook weer goed gegeten, 210gr struisvogelfilet met 475gr bloemkool en 160gr ebly, struisvogelfilet is enorm lekker!:meal: Morgen is het pull-dag, hopelijk wordt er geknalt op de deadlift! Ik ga proberen dit ervan te maken, het is wel best een grote stap maar so what!:D
1x10x60kg
1x8x80kg
1x?x95kg (denk 5 reps)
1x?x95kg (denk 5 reps)
1x?x95kg (denk 5 reps) of 1x?x100kg (hoop op 5 reps:P)

Het is te zien hoeveel kracht ik ga hebben, ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Niets zien, just do it.
 
XXL? Ah! Die ken ik wel ja. Jammer dat ik met m`n zooi binnen heb. Dan wacht ik maar tot de volgende keer met bestellen ;) In ieder geval bedankt voor de info mate!
 
Training woensdag 4 november. SetsxRepsxGewicht.

Pull-dag, week 5

Deadlift

1x10x60kg
1x8x70kg
1x8x80kg
1x5x95kg
1x5x95kg
1x5x100kg PR!

> Heerlijk man! En voor mijn part zit er nog meer in!:thumbup:

Bent-over barbell row

1x8x50kg
3x6x60kg

> Door de voorafgaande DL had ik natuurlijk wat minder kracht over bij de BOR..

T-bar row

1x10x40kg
1x8x40kg
1x8x35kg

> Netjes! Een paar reps meer!:)

Chin-ups

1x5xlichaamsgewicht
2x4xlichaamsgewicht

> Ghehe..ik had verwacht dat het niets ging worden dat chinnen...heb er toch een paar reps kunnen uitpersen! Bij de eerste rep heb ik me wel afgeduwd van de grond.

Dumbbell shrugs (met 5 sec. static hold) SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

2x10x30kg
1x8x30kg SS 3x12x75kg SS 3x7x75kg

> Pfft..bij mijn laatste set kreeg ik last in mijn rechter trapezius...k'heb ook enorm veel gecheat!:(

Dumbbell rear lateral raises

1x10x12kg
2x10x11kg

> Veel gecheat, maar toch tevreden!

Dumbbell curls

1x12x10kg
1x8x10kg
1x8x9kg

> Viel wel mee...

Hammer curls

1x8x10kg
1x8x9kg

> Iets minder.

EZ-bar preacher curls

1x5x23kg
1x8x20,5kg

> Mooi! Van de preacher curls ben ik meestal wel tevreden!:)

Commentaar:
Yeeha! Het was een top training! Dat chinnen ga ik zeker in mijn schema houden. Ik mag best wel wat minder cheaten bij het shruggen, misschien moet ik geen supersets meer doen en ze gewoon zwaar pakken met wat minder volume...De biceps gingen deze keer toch wel iets beter!:)

Off-topic: Net gegeten, 170gr struisvogelfilet met 420gr broccoli en 170gr ebly, fijne namiddag nog!:)
 
Goed geknalt Yosh!

Ik zal wel idioot zijn, maarre wat is Ebly?
 
Nice Yoshke ;)
 
Zie je wel Yosh bij de DL je onderschat je zelf gewoon wat vaker meer gewicht eraan als je voelt als je meer kan gewoon doen ;)
 
Ebly is gewoon een franse/belgische versie van havermout dacht ik. :p
 
Back
Naar boven