MuscleMeat

Goheavyorgohome Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bob doet het "vanalles wat" schema waarbij hij sporadisch een zware repout of 1 rm PR probeert te zetten met minimaal 10 kg verschil
 
sterk bezig weer man!
Al ontwenningsverschijnselen?

nee valt mee nog niet echt last, vanochtend wel een peuk gerookt maar vond het niet echt boeiend moet ik zeggen :rolleyes:

Dude, doe je nou 5/3/1 of niet?

ja volgens mij wel, hoeso ?

Bob doet het "vanalles wat" schema waarbij hij sporadisch een zware repout of 1 rm PR probeert te zetten met minimaal 10 kg verschil

haha je begint het door te krijgen :D
 
Je blijft doorgaan als een zieke :)
vanmiddag weer schouders ?
 
Bob doet het "vanalles wat" schema waarbij hij sporadisch een zware repout of 1 rm PR probeert te zetten met minimaal 10 kg verschil

works fine for a while :)
 
ik ben wel knapper :rolleyes:
 
powerclean
3x90
3x90
3x90
1x90 + stricte press
1x90 + stricte press

cgbp
15xbb
5x60
5x70
3x80
5x90
5x100
9x115 Nice volgens mij ook wel PR of ook niet ???
10x80
10x80
10x80
10x80
10x80

Boris
8x130
8x130
8x130
8x130

facepulls
3x15

abs
3x15

comment: beroerd had vanaf 1 uur niks gegeten :rolleyes:
 
Boris = barbell row :D ?
verder een goeie cgbp die 15xbb ging met een met een teringvaart op een neer :)
 
Sjit kerel, achterlijk sterk weer. Ik mot maar es snel een kijkje komen nemen... Kwark op excursie... ;) Top man!
 
Very strong! :thumbs:
Where will it end..? ;)
Je hebt je 'ding' duidelijk gevonden man.
Jong, sterk, goede instelling, je komt er wel als je heel blijft! :D
 
Die borissen zijn dat shrows?
 
Sjit kerel, achterlijk sterk weer. Ik mot maar es snel een kijkje komen nemen... Kwark op excursie... ;) Top man!

Very strong! :thumbs:
Where will it end..? ;)
Je hebt je 'ding' duidelijk gevonden man.
Jong, sterk, goede instelling, je komt er wel als je heel blijft! :D

thnx, nja goede instelling ..... ik heb net weer gerookt :D merk eigelijk dat ik er geen behoefte aan heb dus dat is erg nice en maakt het een stuk makkelijker

Die borissen zijn dat shrows?

:roflol:
 
vandaag terwijl ik op me knieen aan het werk ineens een steek in me linker heup gekregen, en blijft maar terug komen, of het door de kou, natte kleren en wind of wtf dan ook, hoe dan ook ik hoop dat het morgen over is

PP
10xbb
5x60
5x60
2x80
1x90
1x100
1x110 traag
0x120 wtf 2x100 mp en niet eens 120 kunnen PP-en snap er geen k*t meer van
1/0x120 spotter zei dat ie niet hielp maar geloof er niks van :mad:

comment: snap er de ballen niet van :rolleyes:
 
vandaag terwijl ik op me knieen aan het werk ineens een steek in me linker heup gekregen, en blijft maar terug komen, of het door de kou, natte kleren en wind of wtf dan ook, hoe dan ook ik hoop dat het morgen over is

PP
10xbb
5x60
5x60
2x80
1x90
1x100
1x110 traag
0x120 wtf 2x100 mp en niet eens 120 kunnen PP-en snap er geen k*t meer van
1/0x120 spotter zei dat ie niet hielp maar geloof er niks van :mad:

comment: snap er de ballen niet van :rolleyes:

Komt omdat je gestopt bent met roken:D Doe je geen 5/3/1 meer? En geen assistance meer? En geen cardio meer?
 
Komt omdat je gestopt bent met roken:D Doe je geen 5/3/1 meer? En geen assistance meer? En geen cardio meer?

heb vandaag weer gerookt haha
doe nog wel 531 enzo maar vandaag was een rustdag en wilde weer eens PP doen ;)
 
heb vandaag weer gerookt haha
doe nog wel 531 enzo maar vandaag was een rustdag en wilde weer eens PP doen ;)

Goed bezig dan haha.. Maarre, dat je 100 MP doet, en 120 PP faalt.. Is je techniek goed? Je ademhaling goed? Legdrive goed? Alles goed? Dan zit het tussen je oren denk ik:rolleyes:
 
Goed bezig dan haha.. Maarre, dat je 100 MP doet, en 120 PP faalt.. Is je techniek goed? Je ademhaling goed? Legdrive goed? Alles goed? Dan zit het tussen je oren denk ik:rolleyes:

nja ik weet het niet, ik denk dat het probleem het zit in het feit dat ik geen cleangrip kan doen, waardoor bij het unracken alle druk er meteen op staat
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven