AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat voor stones ga je maken? Als je een 150-170kg maakt heb ik msch wel interesse als je nog plannen hebt om ze te verkopen.

ik wil eerst nog stenen tot 180/190 voor mezelf maken wss gaat de mal daarna naar gijs als hij daar interesse voor heeft ????? weet niet of hij dan nog goed is ???
 
ik wil eerst nog stenen tot 180/190 voor mezelf maken wss gaat de mal daarna naar gijs als hij daar interesse voor heeft ????? weet niet of hij dan nog goed is ???

Uhmmmmmmmmmm even nadenken. 1sec later....... JAAAAAAAAAAA ik heb wel interesse:)
 
Uhmmmmmmmmmm even nadenken. 1sec later....... JAAAAAAAAAAA ik heb wel interesse:)

:thumbs:

vandaag weer last van me heup gekregen, ik denk dat er een zenuw klem zit ofzo aangezien ik er niet constant last van heb :mad:

cgbp
20xbb
5x60
5x80
3x100
3x110
3x120
3x130 dawm dat ging maar net, vandaag totaal geen kracht in me ub k*tzooi
5x100
5x100
- uhhh k*t !

bor
10x100
10x100
10x100
10x100
10x100
8x120

comment: gestopt dit had totaal geen nut, vanacht totaal k*t geslapen, wel vrij goed gegeten dus weet niet waar die ****ing zwakheid vandaan kwam ,........
 
voor de rest van de week maar beetje deloaden, dan kennen me heup en knieeen wat rusten ;)
 
Iedereen heeft wel eens een slechte dag Bob.
Je gaat altijd als een speer, dus heb je ook niet echt iets te klagen eigenlijk. :D
Volgende keer weer beter man! :thumb:
Zo slecht was het trouwens niet ook...
 
Iedereen heeft wel eens een slechte dag Bob.
Je gaat altijd als een speer, dus heb je ook niet echt iets te klagen eigenlijk. :D
Volgende keer weer beter man! :thumb:
Zo slecht was het trouwens niet ook...

+1
Als het over een poosje niet overgaat even langs Martin of Peter langs gaan ?
 
Iedereen heeft wel eens een slechte dag Bob.
Je gaat altijd als een speer, dus heb je ook niet echt iets te klagen eigenlijk. :D
Volgende keer weer beter man! :thumb:
Zo slecht was het trouwens niet ook...

+1
Als het over een poosje niet overgaat even langs Martin of Peter langs gaan ?

ik moet gewoon een paar dagen rustig aan doen dan is het zo over, of weer zware shag gaan roken en bier drinken :rolleyes: dat hielp ook altijd !
 
Als ik kijk naar je training van gister, dan snap ik wel dat je presses zwaar gingen.
 
Als ik kijk naar je training van gister, dan snap ik wel dat je presses zwaar gingen.

owja die ****ing db presses van gister natuurlijk :D mja dan nog kan een deload geen kwaad, ik zou eigelijk na de meet bij gijs gaan deloaden maar moet er nog steeds aan beginnen !
 
Ben je nog steeds gestopt met roken? Zo ja, rook weer ff stevig voor een weekje ofzo.. helpt vast!:)

Paar biertjes in de ochtend doen ook wonderen!
 
owja die ****ing db presses van gister natuurlijk :D mja dan nog kan een deload geen kwaad, ik zou eigelijk na de meet bij gijs gaan deloaden maar moet er nog steeds aan beginnen !

De motivatie is killing you slowly.
 
Ben je nog steeds gestopt met roken? Zo ja, rook weer ff stevig voor een weekje ofzo.. helpt vast!:)

Paar biertjes in de ochtend doen ook wonderen!

Rook nu vrijwel alleen sigaretten zodat als ik wil stoppen het wat makkelijker gaat, heb nog steeds niet gedronken, denk dat ik me vrijdag maar eens laat zien in de kroeg :)

De motivatie is killing you slowly.

:booty: niet iedereen hersteld zo snel als jij Gijs, dat was ik gewoon even vergeten :D
 
Hoe bedoel je? Dat je niet meer blowt?

rookte eerst zware shag en dat is toch een zware belasting voor je longen, plus dat het gewoon te lekker is om dan te stoppen
 
rookte eerst zware shag en dat is toch een zware belasting voor je longen, plus dat het gewoon te lekker is om dan te stoppen

Njah, good for you als het voor je helpt maar ik vind persoonlijk vaste sigaretten verslavender :P
 
DOENIETVEELLOAD

fullsquat met 2 sec stop onderin
10xbb
10x60
5x100
5x100
5x100
5x100

legcurl
3x10

GHR
3x10

comment: ****ing saai
 
hoezo die 2 sec onderin? Moest je steeds een trekje nemen van je sigaret ofzo?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven