MuscleMeat

Schrapende gewrichten & Krakende botten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou Hell. je bent gewoon een ****ig Wussy! Mocht je het niet trekken. Wel 2x Smolov maar na 2 weken de Starr Template een hell noemen...
 

Nou Hell. je bent gewoon een ****ig Wussy! Mocht je het niet trekken. Wel 2x Smolov maar na 2 weken de Starr Template een hell noemen...
Smolov deed ik met een 135kg en een 150kg squat als beginner. Ik herstelde sneller. En ik noem het geen hel maar een 'hel'! Het is allemaal niet meer zo erg maar ik ben lui geworden en ik weet ergens in m'n achterhoofd dat het veel minder moeite kost om niet 5x5x te doen maar gewoon 3x5x en dat ik daar wsch net zoveel van gain.
 
Deadlift:
5x70 Epic speed
3x120
1x150
5x170
5x170
5x170

Smooth as silk, en daarom lekker niet 5x5x.

Log:
1x60
5x67.5
5x67.5
5x67.5

Squat ATTG:
5x70
5x100
5x100
5x100

Niet meer dan groove + anti-spierpijn maatregel.

Fat bar bank:
10x40
10x70
10x70
10x70
10x70
10x70

Band assisted (Glute) Ham raise:
12xBW + blauw + paars
8xBW + rood + paars
12xBW + rood + paars
5xBW + paars + paars
5xBW + paars + paars
5xBW + paars + paars

Reclining Ab crunches:
12x rood + paars
12x blauw + paars
12x Blauw + paars + paars
12x blauw + rood + paars
12x blauw + rood + rood + paars
12x blauw + rood + rood + paars
12x blauw + rood + rood + paars

Pullups
6xbw
6xbw
6xbw

Nek harnas:
15x2.5
15x5
15x7.5
15x10
15x12.5
15x15

Goed spul.

BW 122.6 na het schijten. PR
 
damn wat wordt je een dikkertje!
 
Tjok has alot of junk in his trunk :D

Als je nog ff doordoet squat je meer dan je deadlift :D
 
holy cow, ben je 122 kilo joh. damn!
 
Brutal volume voor jou doen!
Wel weer een wussy reden om geen 5 x 5 te doen!!!!!!!!!!!!!!!
 
122.5kg is niet te zien je draagt het goede vetklep :P
 
Volgens mij is ogre jaloers omdat hij een paar kilo zwaarder is maar bij lange na niet zo'n libido verhogend lichaam heeft als mijn Daniël :heart:
 
haha.

Hoe bevalt het log? Nog een kleurtje gegeven of blijft ie hardcore.
 
damn wat wordt je een dikkertje!
Ja man, ik doe m'n best.

Tjok has alot of junk in his trunk :D

Als je nog ff doordoet squat je meer dan je deadlift :D
Dat is het plan. Het is ook het plan dat ik meer ga hang cleanen dan ik deadlift.

Wat een volume, beest!
Hoho. Moet de nieuwe standaard worden. Volume en intensiteit op assistance is the way to go!!!

holy cow, ben je 122 kilo joh. damn!
Ja, verbaasde me ook. 1.5kg per week komt erbij momenteel, 3-4 liter melk + elke avond een halve kg vlees begint uit te betalen.

Brutal volume voor jou doen!
Wel weer een wussy reden om geen 5 x 5 te doen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik maak bills anus op mijn manier af, kijken of het dan ook te doen is. Zo niet, dan weet ik dat.

122.5kg is niet te zien je draagt het goede vetklep :P
Ik weet het, ik werd vandaag serieus geschat door iemand van een bedwinkel op 90kg. Hij zei, je ziet er vrij fors uit, wat weeg je? Kilootje of 90? Gvd. :mad:

Volgens mij is ogre jaloers omdat hij een paar kilo zwaarder is maar bij lange na niet zo'n libido verhogend lichaam heeft als mijn Daniël :heart:
Idd. :heart:

En daar is niks mis mee!!!!

haha.

Hoe bevalt het log? Nog een kleurtje gegeven of blijft ie hardcore.
Nee, hij blijft hardcore. Haha, ik vind hem bruut zo. Misschien nog een paar touwen erom heen die ik in de fik ga steken tijdens elke training.
 
Hell yeah :hedbang:

2q020di.jpg
 
Ken het die schattingen ... Of een nieuwe gym in lopen en dat ze achter de balie vragen " is dit de eerste x trainen voor je"
 
Ken het die schattingen ... Of een nieuwe gym in lopen en dat ze achter de balie vragen " is dit de eerste x trainen voor je"
Dat is echt om te huilen toch? Ik wil er altijd alleen maar meer door trainen.
 
Idd had toen een totaal van 565... Niet superhoog maar je heb al enige basis....
 
Back
Naar boven