AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
HET NIEUWE STRIJDPLAN

Doelstelling:

Kracht en massa, veel massa! Maximaal knallen.

Ingangsdatum en duur:

Onmiddelijk, 8 weken

Effectieve training tijd per sessie:

75 min.

Rust:

1-2 min op de grote 3 + BOR, rest 45-60 sec.

Trainingsdagen:

Maandag, Dinsdag, Donderdag, Vrijdag

MAANDAG: BORST/BICEPS

Bench Press: 5x8 of DB Bench Press: 5x8
Incline Bench Press: 4x8
DB Fly's: 4x8
Pullover: 4x8
DB Curl: 5x8
EZ Bar: 5x8

Sets: 27

DINSDAG: BENEN/BUIK

Squat: 4x8
Leg Press: 4x8
Leg Extension: 4x8
Leg Curl: 4x8
Toe Press: 4x20
Smith Calf raises: 4x20
Schuin crunches: 4x30
Crunch machine: 4x30

Sets: 32

DONDERDAG: SCHOUDERS/BORST

Bench Press: 5x8 of DB Bench Press: 5x8
Incline Bench Press: 4x8
DB Fly's: 4x8
Cable Cross: 4x8
DB Shoulder Press: 4x8
Front raises: 4x8
Rear Lateral raise: 4x8

Sets: 29

VRIJDAG: RUG/TRICEPS

Deadlift: 5x8
Bend over Rows (Barbell): 4x8
Lateral pulldown Front: 3x8
Lateral pulldown Rear: 3x8
Chins: 3x8
Triceps push down: 4x8
Cord Triceps Extension: 4x8

Sets: 26

Schieten maar!


Dan komen klagen dat schouders pijn zullen doen zeker???
2x borst per week en dan nog schouders daags na borst. Dit is om problemen vragen als ge zwaar wilt trainen
 
Dan komen klagen dat schouders pijn zullen doen zeker???
2x borst per week en dan nog schouders daags na borst. Dit is om problemen vragen als ge zwaar wilt trainen

Lees je even in in de historie kerel. ;)

Bovendien gaat het herstel op testosteron zo'n 3x sneller. 2 dagen rust is genoeg. Maar toch bedankt.

Welkom trouwens :D
 
Lees je even in in de historie kerel. ;)

Bovendien gaat het herstel op testosteron zo'n 3x sneller. 2 dagen rust is genoeg. Maar toch bedankt.

Welkom trouwens :D

Overbelast je het dan niet ? *geen verstand van*
 
Zal wel meevallen. Doe nu ook al 2x per week borst. En op dat gouden goedje gaat mijn herstel alleen maar beter... :D
 
Tering wat een PR's allemaal Chris, en dit is nog maar het begin!
(kan (nog) geen karma geven voor je hulp, nog niet dan)
 
Zal wel meevallen. Doe nu ook al 2x per week borst. En op dat gouden goedje gaat mijn herstel alleen maar beter... :D

vind het persoonlijk allemaal teveel sets...18/20 sets voor de grote spiergroepen is voldoende als je zwaar genoeg gaat. voor de kleine 10/12 sets.

gouden goedje....ook daar kunnen blessures optreden, misschien wel eerder zelfs.

succes kwark!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
vind het persoonlijk allemaal teveel sets...18/20 sets voor de grote spiergroepen is voldoende als je zwaar genoeg gaat. voor de kleine 10/12 sets.

gouden goedje....ook daar kunnen blessures optreden, misschien wel eerder zelfs.

succes kwark!

Thanks kerel, ik kijk wel uit wat ik doe hoor. Ik zorg voor goeie uitvoering en prima warmups. Ik zeg nooit nooit, maar ik doe het wel met het koppie erbij hoor :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Tering wat een PR's allemaal Chris, en dit is nog maar het begin!
(kan (nog) geen karma geven voor je hulp, nog niet dan)
Chris word een beest of niet KEUN:eek:
 
ff overheen gelezen sorry....je telt de kleine spiergroepen mee. dus valt wel mee met de intensiteit.
 
Nog een training afgerond deze maandag?
 
Ey, je hebt goede vibe te pakken of nie dan?
 
Jullie zullen het niet geloven, maar ik kwam thuis, zeg iets van 17:45, ik uurtje knorren, werd ik nu pas wakker :eek: haha k*tzooi, nu is het mooi te laat voor trainen. Dus moet ik um morgen inhalen. Ik had afgelopen nacht ook erg slecht geslapen... werd steeds wakker enzo...

Naja... Ik haal um morgen wel in, dan word het maar dinsdag, woensdag, Vrijdag, Zaterdag deze week :D
 
:fuu: Kwark.

Hahaha kan iedereen overkomen,
Overmaakt mij zelfs vaak als ik eerlijk ben.
 
ghehehe, ik was gewoon helemaal kapot mensen. Ik zat er vanmiddag om 14:00 uur al doorheen...pfff... nog zo'n saaie, rustige dag op het werk ook, niks schiet op...walgelijk.

Dus ik was blij om thuis te zijn. Ik dacht, weet je wat, eerst de batterij lekker opladen, dat ff naar de gym. Nou, mooi niet eh?
 
ghehehe, ik was gewoon helemaal kapot mensen. Ik zat er vanmiddag om 14:00 uur al doorheen...pfff... nog zo'n saaie, rustige dag op het werk ook, niks schiet op...walgelijk.

Dus ik was blij om thuis te zijn. Ik dacht, weet je wat, eerst de batterij lekker opladen, dat ff naar de gym. Nou, mooi niet eh?

Hahahahah achja, als je het morgen maar goed maakt.

Trouwens Kwark volgens mij moet een huwlijks aanzoek aan me doen, want ik heb namelijk net wat leuks gedaan haha..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven