XXL Nutrition

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Mja, zwangere vrouwen zijn heel onvoorspelbaar, zeker op het gebied van eten.., ene moment honger.., eenmaal aan het eten snel weer vol :rolleyes:

Als je stopt met Keto, gewoon weer terug 'normaal eten'
Mja, je taille zal iets toenemen, als is het alleen al het vocht wat je niet direct uit pist :D

:roflol:
Daar had ik geen last van hoor toen ik zwanger was.
Ik zat nooit vol en bleef gewoon gestaag dooreten totdat ik 17,5kg zwaarder was :eek: :haar:

Tja, dat rottige bellyvocht moet ik dan maar voor lief nemen :(, gelukkig heb ik een ruime collectie broeken en rokken :D

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

hahaha, das dan toch nog een beetje een combi met KT :p

:roflol:


Denk maar niet dat het eenvoudig is hoor :rolleyes:
 
Dat is ook training Hummer, we hebben een waterbed. Trainen en genieten dus! :D

Ghehe ijkt mij idd ook een behoorlijke training coïtus in een waterbed of hebben jullie het daar niet over :p
Vraag het mij stiekem al veel langer af hoe dat zal zijn, hele ervaring denk ik :D
Wij zijn nu toevallig aan het matrassen vergelijken voor nieuwe en heb in de winkel al even op een waterbed gelegen maar weet nie hoor :o


Maar mem hoe gaat ie verder? ;)
 
Ghehe ijkt mij idd ook een behoorlijke training coïtus in een waterbed of hebben jullie het daar niet over :p
Vraag het mij stiekem al veel langer af hoe dat zal zijn, hele ervaring denk ik :D
Wij zijn nu toevallig aan het matrassen vergelijken voor nieuwe en heb in de winkel al even op een waterbed gelegen maar weet nie hoor :o


Maar mem hoe gaat ie verder? ;)

Hey meis, ik val nog steeds uit elkaar...vandaar dat er geen update's zijn.
Jij bent tenminste weer lekker bezig, netjes!

Op een waterbed slaap je heerlijk, maar voor de coïtus moet je wel een paar acrobatische toeren uithalen :roflol:
Het is een klein beetje onhandig maar het went wel. Ook omdraaien in je slaap kost wat meer moeite. Je moet iig zorgen dat je een goed gestabiliseerde heb, anders wordt je zeeziek ;)
 
Ghehe ijkt mij idd ook een behoorlijke training coïtus in een waterbed of hebben jullie het daar niet over :p
Vraag het mij stiekem al veel langer af hoe dat zal zijn, hele ervaring denk ik :D
Wij zijn nu toevallig aan het matrassen vergelijken voor nieuwe en heb in de winkel al even op een waterbed gelegen maar weet nie hoor :o


Maar mem hoe gaat ie verder? ;)

Niks bijzonders hoor en al helemaal niet zwaar ofzo, zeker niet voor een vrouw.., al moet je dan geen last van zee-ziekte hebben :D

Voorheen een waterbed gehad, maar vaste matrassen slapen en coïtusen imo toch lekkerder :thumbs:


Dus Greetje, volgende keer dat je naar die watterbeddenwinkel gaat met je man, moet je hem daar eerst even testen, alvorens je hem koopt....,
zou die droge bek van die verkoper wel een willen zien dan :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Hey meis, ik val nog steeds uit elkaar...vandaar dat er geen update's zijn.
Jij bent tenminste weer lekker bezig, netjes!


Vervelend sistah.. :(

Op een waterbed slaap je heerlijk, maar voor de coïtus moet je wel een paar acrobatische toeren uithalen :roflol:
Het is een klein beetje onhandig maar het went wel. Ook omdraaien in je slaap kost wat meer moeite. Je moet iig zorgen dat je een goed gestabiliseerde heb, anders wordt je zeeziek ;)

Oefening baart kunst idd, maar mij niet meer gezien zo'n waterbed..
 
Hey meis, ik val nog steeds uit elkaar...vandaar dat er geen update's zijn.
Jij bent tenminste weer lekker bezig, netjes!

Op een waterbed slaap je heerlijk, maar voor de coïtus moet je wel een paar acrobatische toeren uithalen :roflol:
Het is een klein beetje onhandig maar het went wel. Ook omdraaien in je slaap kost wat meer moeite. Je moet iig zorgen dat je een goed gestabiliseerde heb, anders wordt je zeeziek ;)

He bah joh niet zo mooi mem.
Je was zo lekker bezig :(
Hebben jullie alweer een nieuw project bedacht voor thuis :) of is alles inmiddels al gerenoveerd ;)

Niks bijzonders hoor en al helemaal niet zwaar ofzo, zeker niet voor een vrouw.., al moet je dan geen last van zee-ziekte hebben :D

Voorheen een waterbed gehad, maar vaste matrassen slapen en coïtusen imo toch lekkerder :thumbs:


Dus Greetje, volgende keer dat je naar die watterbeddenwinkel gaat met je man, moet je hem daar eerst even testen, alvorens je hem koopt....,
zou die droge bek van die verkoper wel een willen zien dan :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------



Oefening baart kunst idd, maar mij niet meer gezien zo'n waterbed..

Uh ik denk dat we het waterbed maar overslaan, lijkt mij niet geschikt voor mij haha.
Maar idd we testen de bedden wel goed in de winkels hoor gna. Alsof het echt is duiken we onder de dekens en daar kijken de mensen al vaak raar van op haha
 
Hi Jerns,

Hoe gaat ie hier?

:wave:
 
He bah joh niet zo mooi mem.
Je was zo lekker bezig :(
Hebben jullie alweer een nieuw project bedacht voor thuis :) of is alles inmiddels al gerenoveerd ;)

:roflol: I wish...

We zijn alleen nog bezig met de binnendeuren en houtwerk er omheen, geloof me. dat levert alweer genoeg problemen op :D
Daarna laten we de boel de boel en wordt er weer serieus therapeutisch getraind :D
Vandaag wel UB getraind en nu maar hopen dat het morgen nog ok gaat...


Uh ik denk dat we het waterbed maar overslaan, lijkt mij niet geschikt voor mij haha.
Maar idd we testen de bedden wel goed in de winkels hoor gna. Alsof het echt is duiken we onder de dekens en daar kijken de mensen al vaak raar van op haha

Helt heerlijke van een waterbed is de temperatuur, ben nogal een koukleum :o
De elektra rekening daarentegen is dan weer een koude douche.

Hi Jerns,

Hoe gaat ie hier?

:wave:

Hee meissie, nog niet echt ok maar met jouw wil ik ook niet ruilen.
Hopelijk ga jij momenteel al ietsje beter?

:hello:
 
Niks bijzonders hoor en al helemaal niet zwaar ofzo, zeker niet voor een vrouw.., al moet je dan geen last van zee-ziekte hebben :D

Voorheen een waterbed gehad, maar vaste matrassen slapen en coïtusen imo toch lekkerder :thumbs:


Dus Greetje, volgende keer dat je naar die watterbeddenwinkel gaat met je man, moet je hem daar eerst even testen, alvorens je hem koopt....,
zou die droge bek van die verkoper wel een willen zien dan :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Oefening baart kunst idd, maar mij niet meer gezien zo'n waterbed..

Hahaha :roflol:
+1 ja helemaal gelijk, ik heb het ook niet met waterbedden. Ook waterbed gehad samen met mijn vriend, maar ik was blij toen hij de deur uit ging. Op een gegeven moment had ik het helemaal gehad met dat ding en helemaal als je alle kanten op golft als hij het bed in plonst midden in de nacht haha :roflol:

Helt heerlijke van een waterbed is de temperatuur, ben nogal een koukleum :o
De elektra rekening daarentegen is dan weer een koude douche.



Hee meissie, nog niet echt ok maar met jouw wil ik ook niet ruilen.
Hopelijk ga jij momenteel al ietsje beter?

:hello:

Vervelend Jern dat het nog steeds minder gaat :( :( :(
Beterschap :aai:
 
Het beste maar weer dan Jernz... ;)
 
Hey meis, ik val nog steeds uit elkaar...vandaar dat er geen update's zijn.

Arme Jerney, het zit je echt niet mee he :(
Knap dat je toch gemotiveerd blijft om met de mini-gewichtjes aan de gang te blijven, ipv gewoon helemaal op te geven
nopompom.gif
 
Gaat ie een beetje na je training van gisteren?
Fijn weekend alvast ;)
 
Vervelend Jern dat het nog steeds minder gaat :( :( :(
Beterschap :aai:

Dankjewel meid, je was wel weer eng vroeg op :eek: zeg!
Rare hobby hoor ;)

Het beste maar weer dan Jernz... ;)

:kiss:
Ik denk dat ik jou hetzelfde moet toewensen want er wordt bij jou ook weinig gepost.....

Arme Jerney, het zit je echt niet mee he :(
Knap dat je toch gemotiveerd blijft om met de mini-gewichtjes aan de gang te blijven, ipv gewoon helemaal op te geven http://www.motor-forum.nl/global/smileys/nopompom.gif

Gemotiveerd......:rolleyes:
Ik hoop dat het goed met je gaat en dat die knietjes niet teveel opspelen!
Als je het niet meer zo druk hebt verwachten we natuurlijk wel een uitgebreide update in je log ;)


Gaat ie een beetje na je training van gisteren?
Fijn weekend alvast ;)

Vannacht ging het wel steeds vaster zitten maar wonder boven wonder valt de pijn vanmorgen mee. Wel even goed gerekt.
Ik heb gisteren ook bewust gewicht flink onder mijn kunnen gepakt...lees de lat pull 20kg :treuren: etc. Dan zit ik waarschijnlijk net tegen een grens aan waarbij ik nog langzaam herstel, jippie....

Allemaal een heel fijn weekend!!! :)
 
Gemotiveerd......:rolleyes:

:D

Ik hoop dat het goed met je gaat en dat die knietjes niet teveel opspelen!
Als je het niet meer zo druk hebt verwachten we natuurlijk wel een uitgebreide update in je log ;)

Knietjes gaan we het niet over hebben :mad:
Log ??? Welk log? :engel:

Vannacht ging het wel steeds vaster zitten maar wonder boven wonder valt de pijn vanmorgen mee. Wel even goed gerekt.
Ik heb gisteren ook bewust gewicht flink onder mijn kunnen gepakt...lees de lat pull 20kg :treuren: etc. Dan zit ik waarschijnlijk net tegen een grens aan waarbij ik nog langzaam herstel, jippie....

Allemaal een heel fijn weekend!!! :)

Pfff, 'jippie' idd :rolleyes: :(
Maar wel verstandig. Hoewel dat natuurlijk ook weer een 'jippie' is...
 
:D

Knietjes gaan we het niet over hebben :mad:
Log ??? Welk log? :engel:

...

Argg :( ook vervelend :( dat gekloot steeds.... :sad:, ga er verder niet over door...alleen nogmaals beterschap :kiss:

Dankjewel meid, je was wel weer eng vroeg op :eek: zeg!
Rare hobby hoor ;)

Vannacht ging het wel steeds vaster zitten maar wonder boven wonder valt de pijn vanmorgen mee. Wel even goed gerekt.
Ik heb gisteren ook bewust gewicht flink onder mijn kunnen gepakt...lees de lat pull 20kg :treuren: etc. Dan zit ik waarschijnlijk net tegen een grens aan waarbij ik nog langzaam herstel, jippie....

Allemaal een heel fijn weekend!!! :)

Hihi nou... ik ging om 7 uur sporten en daarna naar Zwolle, ben normaal doordeweeks vaker om half 6 wakker i.v.m. school dus ach ja ritme he :P
Geen hobby meer maar een gewoonte ;).

Verstandig is wel erg saai :(

Helaas wel ja :(
Jij ook (en de rest die meeleest ;)) fijn weekend :hello:
 
allo, allo! Kwarkie komt ff bij je buurten, ik moet me nog een beetje inlezen hoor, maja...ik krijg straks bezoek dus nu lukt dat even niet. Prettig weekend meid!

Kus, Kwarkie.
 
Hihi nou... ik ging om 7 uur sporten en daarna naar Zwolle, ben normaal doordeweeks vaker om half 6 wakker i.v.m. school dus ach ja ritme he :P
Geen hobby meer maar een gewoonte ;).



Helaas wel ja :(
Jij ook (en de rest die meeleest ;)) fijn weekend :hello:

Je kan iig niet zeggen dat je niets aan je dag hebt :)
Ik las ergens anders dat je schouder al ietsjes beter gaat, gelukkig! :cheer:

allo, allo! Kwarkie komt ff bij je buurten, ik moet me nog een beetje inlezen hoor, maja...ik krijg straks bezoek dus nu lukt dat even niet. Prettig weekend meid!

Kus, Kwarkie.

Hey Kwarkie, beetje veel om te lezen, hihi... Hopelijk krijg je gezellig bezoek!
Jij en allemaal een heel plezierig weekend :wave:
 
Jerns! Hopen dat het snel beter mag gaan :kiss:


btw ik eet vandaag heel de dag lempers,spekkoek,risollos,pasteitjes etc :meal:
 
Jummy, dat wil ik ook, eet smakelijk!

(kwarkie gaat strakkies lekker tapas eteh ook lekkah)
 
Back
Naar boven