AndroidHealthClinic

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De BCAA's beschermen je spieren tegen spier afbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).
    Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die je harder kan laten trainen en je een waanzinnige pomp kan geven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 á 4 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch, smaakt goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram direct voor de krachttraining en 10 gram direct na de krachttraining.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja want ik herstel een stuk sneller na een zware training en er zitten BCAA's in die spierafbraak beperken.

Mijn review:
Voordat ik begon aan de Essential Amino Stack (EAS) had ik nog nooit een product met aminozuren (vrije vorm) gebruikt. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met cutten en daarom zocht ik een product dat spierafbraak kan beperken. Aangezien ik 5 dagen per week train is het fijn dat de EAS je herstel bevorderd.
De aminozuren in de EAS worden binnen 15 minuten volledig en direct door je spieren opgenomen. De essentiële aminozuren bevorderen bovendien de eiwitsynthese. Dat betekent dat je lichaam de eiwitten na het trainen veel efficiënter en beter opneemt.

Ik herstel stukken sneller en mijn spierafbraak is ook minder geworden sinds ik de EAS gebruik. Dit is bij mij een blijvertje ;)
De prijs is redelijk. Een pot bevat 500 gram, daar kan je 25 trainingen mee doen als je voor en na de training 1 serving (10 gram) neemt.

Voor de volledigheid hieronder de samenstelling:

Bevat per dosering van 10 gram:
BCAA:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-valine 1000 mg
Essentiele aminozuren:
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 500 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 750 mg
L-Histidine 500 mg

Citrulline Malaat 1gram
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

pic1242675960.jpg
 
Laatst bewerkt:
is het zinvol om dit in de ochtend te nemen samen met dextro juice en daarna dan de complex carb gainer (als onbijt)
 
is het zinvol om dit in de ochtend te nemen samen met dextro juice en daarna dan de complex carb gainer (als onbijt)

Ik zou gewoon Whey nemen met een goede bron van complexe koolhydraten. Dextrojuice neem ik persoonlijk enkel direct na de training.
 
Ik vind het zelf een super product, beter herstel en dergelijke.
Met cutten heb ik er nog geen ervaring, maar als alles goed gaat in gewicht komt daar volgend jaar verandering in (kleine cut)
Enige nadeel het is een prijzig product, maar het is het waard!
Volgend x 3 potten tegelijk aanschaffen ipv steeds 1
 
Ik vind het zelf een super product, beter herstel en dergelijke.
Met cutten heb ik er nog geen ervaring, maar als alles goed gaat in gewicht komt daar volgend jaar verandering in (kleine cut)
Enige nadeel het is een prijzig product, maar het is het waard!
Volgend x 3 potten tegelijk aanschaffen ipv steeds 1

de prijzen zijn net wat verlaagd.... ik hoor van de producent dat het goedkoper wordt.. weet nog niet precies hoeveel maar heb de prijzen alvast wat verlaagd ;)
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
de prijzen zijn net wat verlaagd.... ik hoor van de producent dat het goedkoper wordt.. weet nog niet precies hoeveel maar heb de prijzen alvast wat verlaagd ;)
Super!! want het liefst neem ik het voor-tijdens-na de training.
maar doe zelf voor-na, of ik eet gewoon goed en alleen na.
echt super spul Renee!
En punch smaakt al goed, binnekort de lemon proberen

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

ik zie net dat de lemon er nog niet is, wanneer verschijnt deze?
 
Super!! want het liefst neem ik het voor-tijdens-na de training.
maar doe zelf voor-na, of ik eet gewoon goed en alleen na.
echt super spul Renee!
En punch smaakt al goed, binnekort de lemon proberen

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

ik zie net dat de lemon er nog niet is, wanneer verschijnt deze?

ik verwacht de lemon deze week...
 
Nieuw binnen [Link niet meer beschikbaar] in een frisse lemonsmaak :zuip:
 
Nieuw binnen [Link niet meer beschikbaar] in een frisse lemonsmaak :zuip:


ik neen EAS nu tijdens en na de traing.
mag je dit na de training samen nemen met NOs ether?

moet ik 15 minuten hierna nog Wey isolaat nemen of kan ik dan beter overgaan op de Pro 80/ wey instant?
 
ik neen EAS nu tijdens en na de traing.
mag je dit na de training samen nemen met NOs ether?

moet ik 15 minuten hierna nog Wey isolaat nemen of kan ik dan beter overgaan op de Pro 80/ wey instant?

ja kan prima samen met NOS ether.. welke proteine je daarna neemt maakt niet zoveel uit.. ik zou zelf de whey instant of whey delicious pakken dan.
 
ja kan prima samen met NOS ether.. welke proteine je daarna neemt maakt niet zoveel uit.. ik zou zelf de whey instant of whey delicious pakken dan.


op dit moment neem ik na het ontwaken de EAS + NOS + dextro juice (halve scoop)
dit doe ik ook s avonds voor het slapen gaan. In hoeverre is de toevoeging van dextro juice OK? met name voor het slapen gaan. ik voeg het met name toe voor de smaak van NOS een beetje te neutraliseren :p
 
op dit moment neem ik na het ontwaken de EAS + NOS + dextro juice (halve scoop)
dit doe ik ook s avonds voor het slapen gaan. In hoeverre is de toevoeging van dextro juice OK? met name voor het slapen gaan. ik voeg het met name toe voor de smaak van NOS een beetje te neutraliseren :p

ik zou voor het slapen gaan geen dextro nemen..
 
ik heb de lemon smaak. ik gebruik dit in de cut, en drink hem tussen de krachttraining & cardio. smaak is goed en iedere keer als ik een scheut binnegiet kan ik weer 10 minuten op volle doemp fietsen.

goed produkt, zou het weer halen.
 
Ik doe het precies zo!
Als je EAS tijdens training al neemt, moet je dan gwn DextroJuice ng na de training nemen?

En heeft dit het zelfde effect als EAS ervoor & EAS + Dextro na training?
 
Niks moet. Het kan en is prima. Ik neem waxy maize (snelle suikers) icm EAS. Na de training magagrow (ook weer suikers). Gegarandeerd dus dat mn suikerniveau niet in een diep dal zit tijdens en na de training wat weer spierafbraak tegen gaat.
 
Kun je ook voor of na de training EAS, dextro en creatine tegelijk innemen?
 
Kan iemand vertellen waar de punch ongeveer naar smaakt? En is deze zoet?
 
Back
Naar boven