AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nog geknald kwark?

Vandaag ff rustdaggie gap. Morgen wordt een sloper: borst helemaal kapot trainen, buik en tri's erbij :D

Es kijken of ik jullie weer kan doen verbazen! (en mijzelf natuurlijk ghehehe)
Volgende maand MOET ik 100+ banken!
 
Vandaag ff rustdaggie gap. Morgen wordt een sloper: borst helemaal kapot trainen, buik en tri's erbij :D

Es kijken of ik jullie weer kan doen verbazen! (en mijzelf natuurlijk ghehehe)
Volgende maand MOET ik 100+ banken!

Als het net zo hard gaat als je squat, moet dat lukken. Ik mag vanavond van ome Wendler voor het eerst weer eens over de 100 banken. Kijken of ik het nog kan ;).
 
Als het net zo hard gaat als je squat, moet dat lukken. Ik mag vanavond van ome Wendler voor het eerst weer eens over de 100 banken. Kijken of ik het nog kan ;).

Welja, steek me de ogen maar weer uit Pal :mad:

Ik kan er niet meer tegen :janken: ik wil ook 100 banken :sad:





Dan maar stil in een hoekje liggen huilen, wie weet helpt het... :kerst:
Morgen maar weer een poging wagen goed 90 te banken... reppies, reppies, reppies!!!
 
Welja, steek me de ogen maar weer uit Pal :mad:

Ik kan er niet meer tegen :janken: ik wil ook 100 banken :sad:





Dan maar stil in een hoekje liggen huilen, wie weet helpt het... :kerst:
Morgen maar weer een poging wagen goed 90 te banken... reppies, reppies, reppies!!!

1 bank vind ik genoeg,als er maar voldoende euri 's opstaan :D

Oja en 1 om op te relaxen
 
jaa kwark gewoon doen.
ik ga donderdag 100 benchen.
i feel it.
 
1 bank vind ik genoeg,als er maar voldoende euri 's opstaan :D

Oja en 1 om op te relaxen

whahaha, KARMA!!

Als je de eerste al hebt, kan je er wel 100 kopen eh?

Pleur gewoon 100 op die stang en ga ervoor.

Ik wil eerst naar 5x90, es kijken of dat morgen lukt...
Ik doe nu 2x per week borst trainen, juist om die achterstand weg te werken... Als dat over een week of 6 gelukt is, draai ik het om, en ga ik de achterstanden op de rug aanpakken. Dan dus 2x rug per week...

Aan het einde van de kuur heb ik dan mooi de 2 belangrijkste doelstellingen bereikt. :rolleyes:
 
en bedankt hoor.... nou heb ik zin om naar de gym te gaan :fire:

Maja...moet rust eh....
 
Kwark, jij doet iig verstandig en gaat eerst voor reps op iets lagere gewichten (90kg) ...

Aan de andere kant moet 5x90 genoeg zijn voor een 1RM van 100kg volgens de meeste BP-calculatoren - en die houden dan geen eens rekening met de beestachtige kuur en trainingsarbeid van Kwarkie! :D
 
einde van het jaar wil ik ook nog eens 100KG bankdrukken, en dan in 2010 voor 115-120 gaan.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

lekker zo'n rustdagje he chris
 
Als het net zo hard gaat als je squat, moet dat lukken. Ik mag vanavond van ome Wendler voor het eerst weer eens over de 100 banken. Kijken of ik het nog kan ;).
Hey, wat zie ik nu? `s-Hertogenbosch? :O Waar train je?

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Ah, homegym. Nice!
 
Mooie trainingen!

Thnx Mark!

Kwark, jij doet iig verstandig en gaat eerst voor reps op iets lagere gewichten (90kg) ...

Aan de andere kant moet 5x90 genoeg zijn voor een 1RM van 100kg volgens de meeste BP-calculatoren - en die houden dan geen eens rekening met de beestachtige kuur en trainingsarbeid van Kwarkie! :D

True. Toch laat ik mij niet verleiden er nog een schep bovenop te doen. Het gaat al hard zat zo, ik had niet eens verwacht dat het zo hard zou gaan, en ik ga nog maar mijn 3e week in, ik heb dus nog 11 weken om te vlammen!

Ik pak het rustig aan. Morgen lekker proberen op de 90 goed te knallen. Als ik power over heb kan ik altijd nog kijken.

einde van het jaar wil ik ook nog eens 100KG bankdrukken, en dan in 2010 voor 115-120 gaan.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

lekker zo'n rustdagje he chris

Yo Koen. Lekker man, je bent goed sterk, en hebt al aardig wat spieren op je frame, gaat je wel lukken makker! :cool:

Heerlijk dat dagje rust. Al heb ik wel zin om te trainen ghehehe.

Hey, wat zie ik nu? `s-Hertogenbosch? :O Waar train je?

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Ah, homegym. Nice!

Jah hij traint lekker op z'n zolder ghehehe
Wat een luxe eh? :D Gan 'ie altijd wanneer ie zin heeft...
Voor mij is dat niet goed, dan ga ik me zwaar overtrainen denk ik ghehehe
 
Jah hij traint lekker op z'n zolder ghehehe
Wat een luxe eh? :D Gan 'ie altijd wanneer ie zin heeft...
Voor mij is dat niet goed, dan ga ik me zwaar overtrainen denk ik ghehehe
Nja, ik hoopte op een gym hier in de buurt (woon ook in DB), hadden we een keer samen kunnen trainen.. Kan ik ook eens zeggen dat ik met een beest getrained heb, hahaha!
 
Nja, ik hoopte op een gym hier in de buurt (woon ook in DB), hadden we een keer samen kunnen trainen.. Kan ik ook eens zeggen dat ik met een beest getrained heb, hahaha!

Muah, kwil best ff een daggie naar DB hoor :cool: keertje samen training is best! (Ik laat je wel zweten hoor, dus be careful what you wish for gnah gnah :evil:)
 
Muah, kwil best ff een daggie naar DB hoor :cool: keertje samen training is best! (Ik laat je wel zweten hoor, dus be careful what you wish for gnah gnah :evil:)
Hahah.. Would be awesome! Er is hier in de buurt (imo) 1 goeie gym, waar ik een aantal proeflesjes heb gedaan. Mijn eigen gym sucks, maar die andere gym heeft gratis proeflessen, dus voor jou zouden er niet eens kosten aan zitten! (behalve vervoer..)

Keertje zweten is no problem hoor, haha!
 
Stop je wel een kurk in je kont!:gay:



Joking:roflol:.
 
Ahv laatste bench training zit 100 er denk ik al wel in hoor :)
Of binnenkort iig als ik die stijgende lijn zo zie...

Moet je hem alleen niet zo voorvermoeien zoals jij hem altijd doet ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven