MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je hebt me einddoel 2009 gepakt, haha. :p
 
droger merk je duidelijk ja!

maar echt meer massa zie ik nog niet?;)

hoe dan ook, je bencht 105!

op hoeveel stond je 4 weken geleden?
 
Nou, zoek de verschillen:

1e is Eind September @ 85kg, 2e is 2,5 week geleden @ 92kg, 3e is vandaag @ 95kg

IMG_0123.jpg


IMG_0189.jpg


IMG_0204.jpg
 
Qua fysiek vind ik niet dat je heel veel veranderd bent eigenlijk.. maar dat gaat nog wel komen waarschijnlijk. Qua kracht gaat het top, en feliciteer ik jou van harte met de pr's.:thumb:


Geen last van je schouder?
 
misschien moet je wat andere foto's trekken, ook van wat dichter? rug, biceps, benen?

ik wil je echt niet ontmoedigen bro, maar ik zie echt niet zoveel verschil. je staat er wat droger bij, dat zeker!
 
Qua fysiek vind ik niet dat je heel veel veranderd bent eigenlijk.. maar dat gaat nog wel komen waarschijnlijk. Qua kracht gaat het top, en feliciteer ik jou van harte met de pr's.:thumb:


Geen last van je schouder?

Nope, geen last.

Thnx!
 
Verschil is helaas niet zo echt groot, je bent wel droger geworden zie ik. :p
Misschien ben ik de laatste persoon die dit zou mogen zeggen maar ik zou werk van maken om je taille te verkleinen, maar dat ga je zeker rond april doen? :)
 
Verschil is helaas niet zo echt groot, je bent wel droger geworden zie ik. :p
Misschien ben ik de laatste persoon die dit zou mogen zeggen maar ik zou werk van maken om je taille te verkleinen, maar dat ga je zeker rond april doen? :)

klopt dit kwark? ik wil namelijk ook rond april beginnen;)
 
Hmmm.... dan ben ik zeker de enige die het ziet ofzo hahaha

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Joh, aan het einde van mijn kuur ben ik kurk droog!
 
Hmmm.... dan ben ik zeker de enige die het ziet ofzo hahaha

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Joh, aan het einde van mijn kuur ben ik kurk droog!

You see what you want to see. :p
 
we zien maar 1 foto, het kan goed zijn dat je nu veel meer massa hebt maar wij het gewoon niet goed zien op deze niet al te duidelijke fotos

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

ik lees nu pas je bericht van Johan.

Mijn innige deelneming!
 
RIP, sterkte met je verlies inderdaad.
 
we zien maar 1 foto, het kan goed zijn dat je nu veel meer massa hebt maar wij het gewoon niet goed zien op deze niet al te duidelijke fotos

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

ik lees nu pas je bericht van Johan.

Mijn innige deelneming!

RIP, sterkte met je verlies inderdaad.

Thnx guys!

Massa heb ik vooral gewonnen op borst, schouders en benen.
 
wow kwark
datis nog eens een vooruitgang die je daar hebt geboekt.
erg netjesg edaan met met de bench! petje af
 
Hahah nee toen ik het postte waren er geen foto's zichtbaar maar nu wel.
Goed gewerkt Chrisje
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven