XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zie toch wel dat je een stuk voller staat kwark,dikke borst man.
Nice Pr gepakt!
 
Gefeliciteerd met je 100 bench. Je bent nu heel blij, he?
 
105kg dat gaat ergens op lijken ja. Zie je hoe snel dat gaat, weken geleden had je problemen met 2x80kg.

Zorg wel dat je inderdaad een mooie strakke taille gaat krijgen. Alleen dan al lijk je minimaal 10kg zwaarder. Je hele fysiek zal er flink op vooruit gaan, want ik kan nu nog niet zeggen dat je een laag BF hebt.

Ik geef je verder wel gelijk, eerst massa pakken en later de boel afwerken.
 
Zie toch wel dat je een stuk voller staat kwark,dikke borst man.
Nice Pr gepakt!

Thnx Mo. Het begint er heel bescheiden op een bodybuildertje te lijken ghehehe

Ik doe nog een paar weken borst 2x per week, daarna ga ik borst 1x per week pakken, en rug 2x per week, zelfde strategie, de rug flink wijder maken.

De laatste paar weken doe ik dat ook nog ff met de benen, ik wil aan het einde van de kuur:

120 BOR
20x per set optrekken
230 DL
175 SQ

:D Es kijken of mij dat lukt...ik heb nog 10 weken...

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Gefeliciteerd met je 100 bench. Je bent nu heel blij, he?

Ik ben euforisch! Het begint eindelijk te lukken allemaal :rolleyes:

105kg dat gaat ergens op lijken ja. Zie je hoe snel dat gaat, weken geleden had je problemen met 2x80kg.

Zorg wel dat je inderdaad een mooie strakke taille gaat krijgen. Alleen dan al lijk je minimaal 10kg zwaarder. Je hele fysiek zal er flink op vooruit gaan, want ik kan nu nog niet zeggen dat je een laag BF hebt.

Ik geef je verder wel gelijk, eerst massa pakken en later de boel afwerken.

Thanks Mac, het gaat idd de goeie kant op EINDELIJK!!
Die strakke taille maak ik me geen zorgen om, ik word elke week weer ietsie droger, wie weet is het over 10 weken aan het einde van de kuur al helemaal strak, anders ga ik wat extra cardio doen (kan sowieso geen kwaad) trouwens, ik loop, ren vlieg me de hele dag de tering nu ik met OV reis, dus da's ook extra cardio eh? hahaha
 
lekkere die bench kwark.
kracht gaat hard vooruit man :D
 
Gelukkig zie ik wel verschil;). Armen en schouders lijken al groter. Nice die 100 en 105!
 
Haha, heel nice Kwark! Blijf je volgende week nog wel ff van mijn 3x 115kg banken af? Anders voel ik me helemaal zo'n satéprikker! :P ;)
 
wauw 105 gebankt
u word een grote mijnheer , kwark
en waar gaat dit eindigen?
 
Gewicht per kant. Thnx beescht

Ghehehe, thnx Ron! Het gaat gruwelijk hierzo! Schouder deed in het begin ff zeuren, maar ik doe speciale rek en strek oefeningen om dat op te lossen... ging eigenlijk prima!!


Thnx Marv! Werd ook verdomme tijd!

Echt goede progressie gemaakt kwark!
En een dikke training 4x 100 is echt nice! Wat voor rek en strek oefeningen zijn dat?
Misschien heb ik er ook wat aan want bij mij blijft die schouder ook maar door zeuren..
 
Gefeliciteerd Kwark, dat gaat absurd hard vooruit. Na de kuur nog even de zwembandjes eraf en je kunt het strand op ;).
 
Gefeliciteerd Kwark, dat gaat absurd hard vooruit. Na de kuur nog even de zwembandjes eraf en je kunt het strand op ;).
Laat ze nu nog maar even om, dat is toch wat veiliger. Wil kwark ook niet meteen in het diepe gooien. :D
 
Laat ze nu nog maar even om, dat is toch wat veiliger. Wil kwark ook niet meteen in het diepe gooien. :D

Ja ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

... dat houd je ook maar zo lang uit ...
 
lekkere die bench kwark.
kracht gaat hard vooruit man :D

:rolleyes:

Gelukkig zie ik wel verschil;). Armen en schouders lijken al groter. Nice die 100 en 105!

gelukkig nog iemand die wat ziet, hahaha :D Thnx man!

Haha, heel nice Kwark! Blijf je volgende week nog wel ff van mijn 3x 115kg banken af? Anders voel ik me helemaal zo'n satéprikker! :P ;)

Ik geef je nog een paar weekjes, dan gaat ie er echt aan, sorry Ruben :kiss:

wauw 105 gebankt
u word een grote mijnheer , kwark
en waar gaat dit eindigen?

Kep geen idee... ik hoop dat mijn schouders het nog een tijdje volhouden hahaha maar zolang ik ze goed los maak en opwarm, lijkt het goed te gaan...
 
Yeah buddy ! Op naar de 1.5xbw bench :p
 
Echt goede progressie gemaakt kwark!
En een dikke training 4x 100 is echt nice! Wat voor rek en strek oefeningen zijn dat?
Misschien heb ik er ook wat aan want bij mij blijft die schouder ook maar door zeuren..

Eerst maak ik ze goed los, door mijn armen te draaien, keer of wat... Daarna breng ik wat spanning op de schouders en maak ik roei bewegingen, tot ze warm aanvoelen. Daarna nog wat soort van shurgs bewegingen (versnelt) om er zeker van te zijn dat ze goed los zijn. En het feest kan (voorzichtig) beginnen. Tussen de sets door herhaal ik dit, indien nodig.

Gefeliciteerd Kwark, dat gaat absurd hard vooruit. Na de kuur nog even de zwembandjes eraf en je kunt het strand op ;).

haha thanks Pal, ik sta er zelf ook van te kijken ghehehe. Nou, als het zo door gaat zijn ze er aan het einde van de kuur vanzelf al vandoor :rolleyes:

Laat ze nu nog maar even om, dat is toch wat veiliger. Wil kwark ook niet meteen in het diepe gooien. :D

Ja ...

[Link niet meer beschikbaar]

... dat houd je ook maar zo lang uit ...

:roflol: HELLLUPPPPPP! KAN NIE ZWEMMUHHHHH!!!!




:D

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Yeah buddy ! Op naar de 1.5xbw bench :p

hahaha, was het maar zo'n dag Rob! Maja, je moet wat te dromen hebben eh? :rolleyes:
 
hahaha, was het maar zo'n dag Rob! Maja, je moet wat te dromen hebben eh? :rolleyes:

nou nou, bij een volgend rondje testo over enkele maanden zou dat al goed realiteit kunnen worden ;)
 
Damn kwark al 10kg gegained!

Ik zie toch duidelijk verschil hoor, maar toon eens een rugpic volgens mij is er daar veel bijgekomen :).

Je hebt wel een breede taille/heupen niet?

Heb ik ook een beetje last van :(
 
nou nou, bij een volgend rondje testo over enkele maanden zou dat al goed realiteit kunnen worden ;)

Zou je denken? Hmmm, that would be nice! :p

Damn kwark al 10kg gegained!

Ik zie toch duidelijk verschil hoor, maar toon eens een rugpic volgens mij is er daar veel bijgekomen :).

Je hebt wel een breede taille/heupen niet?

Heb ik ook een beetje last van :(

Thanks kerel! *bloos*

Ik zal na de rug training een back pic maken, kunnen jullie die ook ff beoordelen.

Idd, al mijn spek zit DAAR!! :mad: maar gek genoeg, word het nu steeds minder :eek: ik denk dat die spekjes wel weg zijn aan het einde van de kuur....
 
En wat gaan we vandaag doen hier behalve spammen :eyebrow: ?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven