XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bizar 130kg jump squat, hoe hoog kom je dan?
 
Damn Dumba en nu stop je met die onzin! :mad:
Waar ben je mee bezig 130kg en dan springen. Wil je je rug helemaal om zeep helpen?
Ik vrees dat de NCC er niet voor jou inzit als je zo doorgaat.
 
jumpsquats met 130kg..
zieke geest heb je xD
 
is idd wel ziek ja jump squats
 
Bizar 130kg jump squat, hoe hoog kom je dan?

Niet echt hoog; het is meer de beweging waar het me om gaat

2xBW jumpsquats ;)

Nee 4x.:p

Damn Dumba en nu stop je met die onzin! :mad:
Waar ben je mee bezig 130kg en dan springen. Wil je je rug helemaal om zeep helpen?
Ik vrees dat de NCC er niet voor jou inzit als je zo doorgaat.

Het was 1-malig. Don't worry.

jumpsquats met 130kg..
zieke geest heb je xD

is idd wel ziek ja jump squats

Ha ha.

Dan ben ik benieuwd naar die 8x30kg ;)

Die was wel erg hoog.:D

Vandaag een lange wandeling met wat tempowisselingen gedaan; stelde niets voor.:)
 
Toch nog een snelle workout gedaan in medleystyle.;):D

1 hand row/T-bar row/small row/chin
12x25/12x50/12x25/5x
8x45/8x70/8x45/5x
5x65/6x90/6x65/3x
4x80/6x105/6x80/2x pffffffffffffffff.

Kogelstoot BP
5x30
5x30
5x35
5x40
5x50

Crosstrainer 10 min met na iedere 50 sec 10sec sprinten

Knieheffen
20x50
10x90

Toch een klein half uurtje flink bezig geweest.:)
 
DL
5x50
5x90
5x130
3x155

Sq
10x50
6x90
5x120
4x130

MP
10x30
10x40
8x50
6x60

Verder later nog op de crosstrainer of buiten lopen.:)

En er komt een rustweek aan.
 
Laatst bewerkt:
Je blijft maar aan de gang.
Het ontbreekt je tenminste niet aan energie!
Keep it up man! :thumb:
 
Je blijft maar aan de gang.
Het ontbreekt je tenminste niet aan energie!
Keep it up man! :thumb:


Ik begin volgende week weer met mijn werk, dus geniet ik nu met desnoods 3 trainingen op een dag=mijn manier van uitrusten.
Thanks. Vanaf 14 dec 4x per week trainen...dat wordt weer wennen.:)
Gisterenmiddag is mijn verstandskies eruit gehaald; eerst in twee stukjes gezaagd en toen er uit. Geen centje pijn alleen een gat als een krater. Kon 's avonds al weer trainen.;)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, lekker bezig! Verstandskies trekken en zelfde dag nog trainen! (bedankt voor de extra info over het doormidden zagen :p:eek:)
 
Hahaha, lekker bezig! Verstandskies trekken en zelfde dag nog trainen! (bedankt voor de extra info over het doormidden zagen :p:eek:)

Ik was toch verdoofd. Het gekraak was het ergste om te horen en vreemd,omdat ik niets voelde.
De trainingen gingen lekker. Tot 85% ongeveer gegaan. Binnenkort hoop ik weer op een goed niveau te komen.:)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Kogelstoot BP
5x30
5x30
5x35
5x40
5x50

Ik neem aan dat je hier ballistisch bankdrukken bedoelt dus uitstoot en de halter laten vliegen? Dat zijn fijne oefeningen :P
 
Ik neem aan dat je hier ballistisch bankdrukken bedoelt dus uitstoot en de halter laten vliegen? Dat zijn fijne oefeningen :P
Bij Dumba's oefeningen moet je niet te snel aannemen dat je begrijpt wat hij bedoelt hoor! :eek:
 
Goede training vanmorgen!
 
Waar heb jij die duckwalk halter (als je het zo mag noemen) op de kop getikt eigenlijk?
Weet echt niet hoe ik daar aan zou kunnen komen.
 
Waar heb jij die duckwalk halter (als je het zo mag noemen) op de kop getikt eigenlijk?
Weet echt niet hoe ik daar aan zou kunnen komen.

Ik weet niet of je per sé een wil kopen, of dat je misschien zelf iets wil maken, maar gert heeft zelf een duckwalk gemaakt, erg goedkoop en handig! foto's staan ergens in zn log (g3rr3 goes pl).
 
Ik neem aan dat je hier ballistisch bankdrukken bedoelt dus uitstoot en de halter laten vliegen? Dat zijn fijne oefeningen :P

Het is smal negatief bankdrukken en dan heel explosief uitstoten.
Vandaar dat je niet met te zware gewichten aan de gang kunt. En ik vind het lekkerder als BP.

Bij Dumba's oefeningen moet je niet te snel aannemen dat je begrijpt wat hij bedoelt hoor! :eek:

Ha ha. Maar ik probeer het meestal zo goed mogelijk uit leggen.:)

Goede training vanmorgen!

Thanks Bas.

Waar heb jij die duckwalk halter (als je het zo mag noemen) op de kop getikt eigenlijk?
Weet echt niet hoe ik daar aan zou kunnen komen.

Ook hier gebruik ik mijn tricepsbar. multifunctioneel.:)

Ik weet niet of je per sé een wil kopen, of dat je misschien zelf iets wil maken, maar gert heeft zelf een duckwalk gemaakt, erg goedkoop en handig! foto's staan ergens in zn log (g3rr3 goes pl).

Ja. gerre bouwt ook iets geloof ik.
 
waar haal jij eigenlijk al deze oefeningen bro?

ik heb van de helft nog nooit gehoord :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven