AndroidHealthClinic

Kaars gegooid

  • Topic starter Drag
  • Startdatum
  • Reacties 518
  • Weergaven 47K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je gooit een kaars (???) en je zus haar pols is gebroken?

wtf
 
Als ik je moeder was dan zou ik je aanmelden bij een honkbal club.
 
Met een gekneusde pols naar het ziekenhuis? Gekneusd is toch als je erop valt en dan doet dat een week pijn en dan is het weer weg, das toch niet zo erg?

En als je zusje der pols al breekt van een kaars heb ik 1 tip voor haar : Squats and milk!
 
Doet me denken aan:

"Lief Dagboek, ik ben vandaag 11 jaar geworden en nog steeds maagd... Is er iets mis met mijn vader?" :roflol:

+1 xD

Voor de rest gaat het er hier niet goed in hoe een kaars een pols kan kneuzen...
 
+1 xD

Voor de rest gaat het er hier niet goed in hoe een kaars een pols kan kneuzen...

Omdat we enkel zijn versie van het verhaal horen.
Voor het zelfde geld heeft hij haar arm bewerkt met een kandelaar.
 
je had zo'n dikke stompkaars moeten gooien met zo'n dikke gietijzeren staander er onder..... zal haar leren dat schijtwijf!
 
Hoi ik zit met een probleem ik had gisteren ruzie met mijn zusje. Dus toen gooide ik een dunne kaars naar haar. En in eenkeer begint ze te zeggen dat ik haar pols heb gebroken. Maar er is helemaal niks aan de hand het was gewoon een kleine kneuzing. En nu is mijn moeder helemaal van dat ik een vervelend rotjoch ben ofzo en weet niet wat ze met me aan moet (ik moet naar de gevangenis volgens haar) . Omdat ze tot 2 uur s'nachts in het ziekenhuis heeft gezeten met mijn zusje met haar gekneusde pols. Wat moet ik hier nou van vinden dan?

Je bent 18. Gedraag je er ook na. ;)
 
Wie o wie maakt even een leuke Fuuuuuuu van dit prachtige verhaal?:D
 
laat je zusje zich over 2 jaar ff aanmelden hier(lees morgen) kunnen we ook even haar kant van het verhaal aanhoren om zo gezamelijk tot een rechtvaardige uitspraak te komen.
 
als ik zon zus had deed ik haar elke avond :)
 
pols gebroken stelt geen fluit voor, misschien als je buffel op topniveau bent of topatleet, maar voor een normaal mens is het alleen een beetje k*t en het gaat echt vanzelf wel weer over.
je zusje telt zich verschrikkelijk aan

even tussen ons :hitit:
 
WTF gaat die een kaars gooien, ik zou haar verkrachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven