XXL Nutrition

Kaars gegooid

  • Topic starter Drag
  • Startdatum
  • Reacties 518
  • Weergaven 47K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet ziek in mijn hoofd dus verkracht ik haar niet ik kan wel beter krijgen.
 
Zou haar de dag voor je in de instelling gegooid wordt toch even uitgebreid anaal vernederen. Dat zal ze leren.
 
Pffft klinkt k*t


grts, Doix ~ Aad
 
ik zou je zusje hard doen ouwe
 
Worden er nog pics gepost van dat zusje? Zit me hier al 5 pagina's te rukken zonder enig plaatje...
 
Heftig forum is dit ook he! Lees ik eerst iemand 380v op z'n flikker en nu kaars breekt pols.
Yep de feestdagen komen eraan, laten we lief zijn voor elkaar. :D
 
Je bent gewoon een ****ing zwakkeling als je een kaars naar je kleinere zusje moet gooien omdat je het verbaal niet aan kan.
 
Ik wil wel mijn kaars in jouw zusje stoppen hoor. :)
 
Zou ik niet doen..... breekt ze d'r andere pols
 
Een moeder die haar kind vertelt dat ie naar de gevangenis moet = :roflol:
 
Een moeder die haar kind vertelt dat ie naar de gevangenis moet = :roflol:


waarschijnlijk is z'n moeder zo'n crackhoer die niet voor dr kinderen kan zorgen.

OT:

heeft je zusje nou al een dbb account?
owja en zeg maar tegen dr dat we medelijden met dr hebben en dat er zo al +- 15 gasten zijn die dr wel ff willen uitwonen:)
 
:D

Zet hier eens een foto , voor hyves moet je ingelogd zijn en ik heb geen account.

+111
Ik kan de foto's ook niet zien!!, maar tziet er mij een lekker teefie uit. 'k wou ook da'k zo'n zuster had :(
 
Yusof (474)

gisteren, 21:32
hey ben voor je ingevallen. van is er gebeurt ?? dat je niet kwam ??


:roflol:


'mijn broer heeft me pols gebroken met een kaars :(:('

:fuu:
 
Als je zo dom bent om zo'n kansloos topic te posten dan vraag je idd om foto's...
Dus hierbij 1 van onze buffe Drag, 1 van z'n schattige zusje en 1 van z'n zusje + moeder.

316701382_5_w7Xm.jpeg


641923337_5__OPw.jpeg


492345128_5_95ha.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven