XXL Nutrition

Kaars gegooid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooo ik heb ook vrienden (A)


ik wil jullie allebei!

laat a.u.b. nog meer vriendinnetjes zich aanmelden.
Dan kunnen ze meedoen met de kerst orgie:)

wilicp.jpg


I'd HIT it!!!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

what the **** maakt het nou uit dat ik mijn echte naam hier gebruik..?
dat iedereen zich kennelijk toch keihard voor zichzelf schaamt hier, en daarom met de meest belachelijke namen te komen, is niet mijn probleem.
jullie hebben dus echt niet beters te doen he? Dan continue op refresh te blijven klikken of er nog een giller reactie bij is gekomen... come on...

cleo heeft hier last van, dus het minste dat je kunt doen, is haar hyves en foto's in ieder geval met rust te laten. Geef die ''brother of steel' maar mooi je tips en advies en laat het daarbij.

<goed, aangepast;)>

ik heet PompeR

omdat ik je ga pompen
 
En het topic word beter en beter, drag die zijn eigen zusje belachelijk maakt en het zusje dat haar vriendinnetjes er bijhaalt en goede fotoshops.:popcorn:
 
rap3pt.jpg

:hitit:

Nieuwe hyve foto van haar met haar arm in het gips, iemand fotoshoppen?
 
Ik wil meer pics van de zus!
 
Lol, is ze er trots op ofzo?

"Kijk wereld, mijn arm zit in het gips, ik wou even dat jullie het allemaal konden zien, mooi he!"
 
Nieuwe hyve foto van haar met haar arm in het gips, iemand fotoshoppen?


Haha ze geilen gewoon op al die aandacht. Deze foto heeft ze gewoon speciaal voor ons gemaakt en op hyves gezet! Met dr gipsarmpje...
 
Haha, zoals ik al zei genieten ze er van.

Iemand een leuke kandelaar hebben?

af7fvb.png
 
Maar ff serieus... wat voor een colakindje moet je wel niet zijn om een gebroken arm over te houden aan een gegooide kaars? Ga eens wat meer (choco)melk drinken kind, dit is duidelijk calciumtekort. Daar kan onze Drag ook niet aan doen.
 


+ 1000000

more pics.. please.

en dan met enkel en alleen het gips om je polsje:o

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Maar ff serieus... wat voor een colakindje moet je wel niet zijn om een gebroken arm over te houden aan een gegooide kaars? Ga eens wat meer (choco)melk drinken kind, dit is duidelijk calciumtekort. Daar kan onze Drag ook niet aan doen.


Daar heb je zeker gelijk in..

maar onze Drag is ook wel een echte G en kan hard kaarsen gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven